دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنت | مهمترین کاربرد پارچه برزنت در ساخت و ساز

fabrics فروش پارچه برزنت
پارچه برزنت از مهمترین و پرکاربردترین پارچه ضد آب مورد استفاده در حوزه ساخت و ساز است. این محصول در حال حاضر طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد. یکی از مهمترین چالش های بسیاری از سازندگان ایرانی در هنگام ساخت و ساز، طوفان است. وقتی باران زیادی همراه با وزش باد شدید می بارد، ساختار ساختمان خراب می شود یا مواد موجود در آن آسیب می بیند. این امر ممکن است منجر به ایجاد هزینه های اضافی برای تأمین خسارت توسط سازنده شود. برای جلوگیری از همه این مشکلات هنگام پیگیری یک پروژه ساختمانی، بهتر است با یک شرکت تولید کننده پارچه برزنت در کرج و یا تهران تماس بگیرید. استفاده از یک برزنت ضد آب قوی و با کیفیت نه تنها باعث محافظت در برابر آب و هوای سخت بلکه در برابر شرایط شدید آب و هوایی نیز می شود.

در شرکت بزرگ دنیای چادر، ما متعهد هستیم که طیف وسیعی از پارچه برزنت سنگین و سبک را به همه مشتریان مستقر در تهران، کرج و سایر مناطق کشور ارائه دهیم. برزنت های ما در اندازه های مختلف تولید می شوند و می توانند برای پوشاندن سازه های سقف و یا محافظت از مصالح ساختمانی در برابر باران شدید استفاده شوند. 

ما طیف وسیعی از پلی تارپولین های ارزان قیمت که سبک و مقاوم در برابر رطوبت هستند، را در اختیار داریم و برای مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه می دهیم. مواد برزنتی بیشتر با رشته هایی از پلی پروپیلن، پلی اتیلن (PE) یا پلاستیک پلی الفین به صورت ضربدری بافته می شوند. بافت های متقاطع متعدد منجر به ایجاد الیاف قوی تر و بادوام تر می شود که می تواند در هر کاربردی استفاده شود.

اگر شما به خرید پارچه برزنت با کیفیت بالا در کرج علاقه دارید، ما می توانیم مقرون به صرفه ترین گزینه ها را برای کار شما ارائه دهیم. نگران نباشید، به ما زنگ بزنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند تا بهترین نوع برزنت را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. شما در این مجموعه اطمینان حاصل می کنید که با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین برزنت را از ما دریافت خواهید کرد. 

نحوه استفاده مجدد از پارچه برزنت قدیمی 

پارچه برزنت تا هنگامی که جدید هستند، بسیار متنوع هستند و کاربردهای زیادی در حوزه های مختلف دارند. با این حال، پس از استفاده مداوم یا طولانی مدت، برزنت ها فرسوده یا آسیب می بینند. ممکن است فکر کنید که برزنت قدیمی شما نمی تواند دوباره به شما خدمت کند، اما روش هایی وجود دارد که می توانید از برزنت های قدیمی خود استفاده مجدد کنید. 

دور ریختن برزنت به معنای رفتن آنها به محل دفن زباله است. چرا به جای پر کردن محل دفن زباله، استفاده از برزنت قدیمی خود را دوباره انجام ندهید؟ چگونگی انتخاب هدف شما برای استفاده از برزنت قدیمی شما بستگی به این دارد که از کدام ماده ساخته شده باشد. معمولاً برنت بوم برای محافظت از مواردی که به قابلیت تنفس نیاز دارند ایده آل است در حالی که برزنت پلی اتیلن برای کاربردهای ضد آب بسیار مهم هستند. در اینجا چند روش خلاقانه برای استفاده مجدد از پارچه برزنت قدیمی خود آورده شده است. 

از پارچه برزنت برای محافظت از وسایل کوچکتر در مقابل عناصر استفاده کنید 

 وقتی پارچه برزنت خود را خریداری کردید، احتمالاً آنقدر بزرگ بوده که بتواند از وسایل شما مانند وسایل نقلیه در برابر عناصر خارجی محافظت کند. با این حال، با گذشت زمان آسیب دید و پاره شد و تقریباً بی فایده بود. اگر کل پارچه برزنت آسیب ندیده باشد، می توانید با استفاده از یک قیچی قطعات آسیب دیده را برش دهید تا با برنامه های دیگر کوچکتر متناسب باشد. به عنوان مثال می توانید از قیچی استفاده کنید. بعد از اینکه آن را به اندازه کوچکتر برش دادید، به عنوان روکش صندلی و لوازم دیگر از آن استفاده کنید.

از پارچه برزنت به عنوان ته ماسه بازی استفاده کنید 

یک جعبه شن می تواند سرگرمی بی پایان را به کودکان ارائه دهد. با این وجود، در صورت عدم نگهداری صحیح، مستعد حمله علف های هرز و مورچه هستند. وقتی پارچه برزنت قدیمی به صورت صحیح برش داده شوند می توانید از آنها به عنوان ته زیر انداز جعبه ماسه بازی استفاده کنید. این مواد از جعبه ماسه شما در برابر رشد علف های هرز محافظت کرده و از تبدیل کردن مورچه ها به خانه جدید خود جلوگیری می کند. 

از پارچه برزنت به عنوان سایبان استفاده کنید 

می توانید یک پارچه برزنت قدیمی را به قسمت کوچکتر برش دهید و آنها را به چهار چوب بامبو متصل کنید تا سایه آفتابی ایجاد کند. از آفتابگیر برای پوشاندن صندوق شن یا استخر شنای کودک خود استفاده کنید تا آنها را از گرمای زیاد نور خورشید محافظت کند. 

از پارچه برزنت به عنوان پوششی برای هیزم استفاده کنید 

پارچه برزنت قدیمی برای پوشاندن هیزم در حیاط خانه شما عالی هستند. در صورت نداشتن سوله برای محافظت از هیزم در برابر باران، باید برای خشک نگه داشتن هیزم خود خلاق باشید. برزنت قدیمی خود را در اندازه های مناسب برش دهید که می توانید به عنوان پوششی برای هیزم استفاده کنید تا خشک نشود.

اینها تنها چند مورد از روش های استفاده مجدد از برزنت های قدیمی است. آیا شما برزنت قدیمی ذخیره کرده اید؟ راه های منحصر به فرد دیگری را که می توانید با یک برزنت قدیمی انجام دهید را با ما به اشتراک بگذارید. 

راهنمای خرید پارچه برزنت ارزان قیمت 

پارچه برزنت تقریباً در اکثر صنایع وجود دارد و کاربرد بی شماری را نیز برای صنایع ارائه می دهد. این نوع از برزنت ها، اکثر محصولات را پوشش می دهند، از مردم محافظت می کنند و فضا را تقسیم می کنند. علاوه بر فواید محافظتی آشکار که ارائه می دهند، استفاده های زیادی نیز به عنوان ایمن سازی و سرگرم کننده دارند.

کیفیت بیشترین تاثیر را بر قیمت این محصول دارد و هر اندازه مقاومت چادر بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش می یابد. برای خرید پارچه برزنت شما می توانید با ما تماس بگیرید. اگر به دنبال یک سایت معتبر در زمینه فروش محصولات برزنتی ارزان قیمت و با کیفیت هستید، بهتر از به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. 

فروش پارچه برزنت| چرا اکثر سازندگان و تولید کنندگا...
سایت بهترین پارچه برزنتی | عرضه مستقیم انواع برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat