دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش پارچه برزنت | مرکز فروش پارچه برزنت سنگین ارزان قیمت

markaz-forosh-parche-berezent-sangin-arzan-gheymat-1 فروش پارچه برزنت

 پارچه برزنت سنگین برای محافظت در تمام طول سال طراحی شده اند و می توانند برنامه های طولانی مدت را به راحتی کنترل کنند. آنها حتی در صورت استفاده طولانی مدت در فضای باز به راحتی خراب نخواهند شد. با این حال، باید توجه داشت که برزنت بوم سنگین فقط می تواند از آب محافظت کند تا زمانی که به نقطه اشباع برسد. پارچه های برزنتی سنگین نیز در برابر پارگی و سایش مقاوم هستند. بنابراین حتی در صورت استفاده با سنگدانه ها یا سایر موارد با سطوح ناهموار و لبه های تیز و نوک تیز، پوشش ها به راحتی آسیب نمی بینند.

برخی از مزایای پارچه های برزنتی 

الیاف سنگین وینیل پوششی هستند که می توانند برای کارهایی با حضور مواد پایه روغن نیز استفاده شوند. در شرکت دنیای چادر، ما اهمیت پارچه برزنت سنگین با کیفیت بالا را درک می کنیم. اگر از ماده برزنتی زیرین استفاده شود، به احتمال زیاد برزنت شما در طول عمر مورد نیاز شما دوام نخواهد آورد. پارچه های برزنتی در طول زندگی خود از زنگ حلقه عبور می کنند - با قرار گرفتن در معرض زیاد در انواع عناصر مانند نور شدید خورشید، باران، باد شدید، تگرگ و حتی برف. اگر برزنت شما با بالاترین استاندارد، مانند استاندارد جهانی و ملی تولید شود، ارزش سرمایه گذاری آن را خواهد داشت.

پارچه برزنت تولید شده در شرکت دنیای چادر طیف وسیعی از اندازه ها و مدل ها را شامل می شود، ما بهترین ها را در تهران و کرج برای مشتریان خود ارائه می دهیم. برخی از مزایای پارچه های برزنتی ارائه شده در شرکت دنیای چادر عبارتند از:
 بسیار مقاوم در برابر آب هستند
 آنها قدرت فوق العاده ای دارند و به راحتی پاره نمی شوند نمی شوند
 برزنت خاصیت حرارتی دارد و می تواند در هر زمان که بخواهد گرما و سرما را نگه دارد
 برزنت در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است و نور مضر خورشید را از کالاهای زیر آن دور نگه می دارد

ما به عنوان تامین کنندگان باتجربه پارچه برزنت در کرج، نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم و برای اطمینان از تحت پوشش قرار دادن آنها بهترین خدمات خود را به آنها ارائه می دهیم. برای خرید پارچه های برزنت سنگین ارزان قیمت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. 

شناخت کامل پارچه برزنت 

پارچه برزنت یک محصول کاملاً متنوع است، در صورت تولید از بهترین مواد می توان آنها را به طرق مختلفی مورد استفاده قرار داد برای این که طول عمر بالایی دارند. اگر به دنبال برزنت های با کیفیت عالی، سنگین یا سبک تر در کرج یا تهران هستید، دیگر به دنبال فروشنده های نامعتبر و تولیدکنندگان نباشید. طی سالهای موفقیت آمیز در صنعت، ما توانسته این شهرت خود را به عنوان رهبران تولید پارچه های برزنتی و همچنین انواع روکش های برزنتی تاشو، پوشش های استخر، روکش های تریلر، پوشش قایق ها، چادرهای خیمه ای و دیگر محصولات شهرت خود را تثبیت کنیم. برزنت های ما برای فروش در سراسر خرده فروشی های کشور و کرج با بهترین قیمت های بازار ارائه می شوند و برای شما ایده ال ترین گزینه خواهد بود. 

برای چه چیزهایی می توان از پارچه برزنت استفاده کرد؟ 

ما به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان پارچه برزنت در تهران و کرج، ماهیت پویای برزنت و کاربردهای فراوان آن را کاملاً مسلط هستیم. در درجه اول، برزنت های ما می توانند برای ایجاد پوشش و محافظت از عناصر حمل بار در هنگام حمل و نقل، و همچنین سرپناه برای سیل زده ا و زلزله زده ها و محافظت از اشیا مانند محصولات صنعتی، اتومبیل، قایق، تریلر، مبلمان، سقف و غیره استفاده شوند.

در هنگام رنگ آمیزی مناطق وسیع از ساختمان، از پارچه برزنت می تواند به عنوان ورق زمین یا روکش نیز استفاده شود. ما به عنوان تامین کنندگان باتجربه در تهران، نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم و برای تامین نیاز آنها بهترین محصولات خود را به بازار داخلی عرضه می کنیم. شما برای خرید انواع پارچه برزنت می توانید با ما تماس بگیرید. 

 فواید مهم مواد برزنتی

از پارچه برزنت برای محافظت از مواردی مانند پوشش کالاهای موجود در کامیون ها استفاده می شوند و حتی در ساخت چادرهای مخصوص کمپینگ، اردوگاه نیز استفاده می شود. پارچه برزنت بسیار مناسب برای استفاده به عنوان فضای تبلیغاتی است و دوام و حرکت مشخصی را ارائه می دهد که سایر مواد ارائه نمی دهند.
پارچه های برزنت متنوع و ضد آب هستند و همچنان در برابر بسیاری از عناصر مقاومت خوبی دارند. با وجود همه این فواید، اطمینان از سرمایه گذاری در یک پارچه برزنت خوش ساخت و ضد آب که می تواند برای مدت طولانی دوام داشته باشد ضروری است.
پارچه برزنت که به عنوان پارچه ضد آب نیز شناخته می شود، ورق های ضد آب بزرگ و قابل انعطاف است که فوق العاده با ارزش هستند. درست مثل هر ماده دیگر، برزنت نیز در نسخه های مختلفی وجود دارد و شما می توانید یکی از آنها را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.
این پارچه های ارزان قیمت اما فوق العاده مهم در چندین موقعیت قابل استفاده است و دارای پهنای گسترده است

ما در اینجا به ۵ دلیل مهم که چرا شما باید به طور جدی از پارچه برزنت استفاده کنید، اشاره کرده ایم. 

۱. ساخت و ساز:
پارچه برزنت می تواند یک راه حل یک مرحله ای باشد که از ایجاد یک پروژه در حال ساخت از عوامل بیرونی جلوگیری می کند، مانند نور مستقیم خورشید، باران های شدید و غیره. گاهی اوقات، رعد و برق، بارندگی یا سایر دلایل طبیعی باعث سقوط سقف شما می شود. تعمیرش هم هزینه بر است و هم زمانبر. در این چنین شرایطی استفاده از برزنت بهترین راه حل موقت است.
آنها می توانند از نور مستقیم خورشید، باران، اشعه ماورا بنفش و سقف نشتی از شما و خانواده تان محافظت کنند، شما می توانید با آنها سقف خود را ترمیم می کنید
۲. حمل و نقل:
در حالی که در حمل و نقل، برزنت می تواند برای پوشش انواع کالا استفاده شود. کالاهای شما نیز هنگام حمل از یک مکان به مکان دیگر، به محافظت در برابر بارندگی و نور زیاد خورشید نیاز دارید، و این زمانی است که استفاده از پارچه برزنت از اهمیت بیشتری برخوردار می شود.
۳. دام:
یک پناهگاه موقت برای حیوانات مزرعه شما می تواند با استفاده از یک پارچه برزنت در کمترین زمان ساخته شود. اگر در یک منطقه ای زندگی می کنید که مستعد تغییرات شدید آب و هوایی است، برزنت می تواند ناجی شما در گرما و ماه های سردتر انواع مختلف برزنت پناهگاه مختلفی را فراهم می کند.
۴. کشاورزی:
از پارچه برزنت می توان برای ایجاد گلخانه ای مقرون به صرفه برای تقویت کشاورزی و کشاورزی استفاده کرد. گلخانه می تواند یک روش عالی برای تنظیم رشد مزرعه شما باشد.
۵. پناهگاه موقت:

احتمالاً بیشترین استفاده از پارچه برزنت به صورت تهیه سرپناه است. بسیاری از پناهندگان اردوگاه ها از برزنت برای ایجاد یک سرپناه موقت استفاده می کنند که هم مقرون به صرفه است و هم راحت است. 

کاربرد برزنت کانتینری | نمایندگی فروش پارچه برزنتی...
فروش پارچه برزنت | حرفه ای ترین تولید کننده و مرکز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat