دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

کاربرد برزنت کانتینری | نمایندگی فروش پارچه برزنتی با بهترین قیمت

namayandegi-forosh-parche-berezenti-behtarin-gheymat کاربرد برزنت کانتینری

 اگر شما یک راننده کامیون، یا یک فرد معامله گر یا علاقه مند هستید، می دانید که یک برزنت کانتینری ضد آب برای تریلر چقدر مفید و مهم است. همچنین می دانید که محتویات شما هنگام بسته بندی داخل تریلر و آوردن از یک مکان به مکان دیگر، ممکن است فرسایش قابل توجهی را تجربه کند.

اگر شما یک تریلر دارید و به درستی از بار خود محافظت نمی کنید، وقت آن رسیده است که به سرمایه گذاری در یک پوشش محافظ قابل اعتماد فکر کنید. در این مطلب بسیاری از مزایای بزرگ برزنت کانتینری تریلر آورده شده تا بتوانید به درستی محصول با کیفیت را از محصولات بی کیفیت تشخیص داده و روکش متناسب با بودجه و نیاز خود تهیه کنید.

مهمترین کاربرد برزنت کانتینری 

۱. محتویات داخل تریلر را ایمن نگه می دارد
یک مزیت بزرگ پوشش تریلر این است که محتوای شما را ایمن نگه می دارد. روکش های پی وی سی سنگین ما با حلقه های جداگانه بانجی یا طناب بانجی باند مداوم محافظت می شوند و محتوای تریلر شما را آرام و در یک مکان خشک نگه می دارد.
۲. در برابر عناصر مقاومت می کند
آب و هوا می تواند در بهترین زمانها غیر قابل پیش بینی و حتی آسیب زننده باشد. با این حال، با در نظر گرفتن برزنت کانتینری تریلر مقاوم و ضد آب، می توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که کالاهای شما به خوبی محافظت می شود.
این آسیب های ناشی از اشعه ماورا بنفش خورشید یا زنگ زدگی ناشی از باران، برف و گرد و غبار می باشد، پوشش های برزنتی تریلر ما از هرگونه آسیب غیرضروری در هوا جلوگیری می کند.
۳. آسان و اقتصادی
هنگام انتخاب برزنت کانتینری تریلر، یافتن موردی که در طول زمان مقاومت کند و نشان دهد که سرمایه گذاری خوبی برای تجارت شما است، مهم است.

ما با راهنمای گام به گام اندازه گیری روکش تریلر و گام های آسان برای به دست آوردن یک قیمت شفاف، تلاش خود را برای اندازه گیری و انتخاب روکش برزنتی مناسب انجام می دهیم. برای دیدن نمونه کارهای ما، به گالری ما نگاهی بیندازید. 

۴. ساخته شده از مواد درجه یک و مقاوم
برزنت کانتینری بادوام ما می توانند در هر اندازه ساخته شده و با لبه های شده تقویت شده خودروهای باری شما را به صورت کامل بپوشاند، روکشی که ما در این مجموعه عرضه می کنیم، دارای برنج صنعتی یا سوراخ های فولادی ضد زنگ است که طناب ها را محکم نگه می دارد. همچنین می توانید از بین چهار نوع ماده سنگین انتخاب کنید تا از تناسب و محافظت مناسب تریلر خود برای سالهای طولانی اطمینان حاصل کنید.
به عنوان مثال، ما پوشش هایی با مقاومت بالا ساخته ایم که بیش از ۱۰ سال از عمر آنها گذشته است و هنوز هم قوی هستند که با استفاده از مواد برزنتی پی وی سی ۹۰۰ گرم تولید شده اند.
۵. تأثیر گذاری برزنت کانتینری

برزنت کانتینری قابل تنظیم تریلر ما می توانند تبلیغات خوبی برای مشاغل موجود در جاده ها و مکان های مختلف باشند. به عنوان مثال، روکش های برزنتی برای نشان دادن آرم شما می توانند به صورت خیاطی ساخته شوند و در صورت تمایل، می توانیم رنگی را برای جلوه دادن جلد تریلر شما در نظر بگیریم. 

چرا از برزنت کانتینری استفاده می کنیم؟ 

تریلرهای با روکش های برزنتی در حال حاضر یکی از محصولات مورد پسند در سراسر دنیا هستند، به دلیل ماهیت بسیار عملی بودن آنها اغلب آنها را هنگام مسافرت مشاهده خواهید کرد. شما نه تنها با استفاده از این محصول از کالاهای خود در برابر شرایط نامساعد جوی مانند باران شدید، بارش شدید باران، برف یا آفتاب شدید محافظت می کنید، بلکه بسیار هوشمندانه به نظر می رسید و از سایر کاربران جاده متمایز خواهید بود. وجود یک قاب بلند با برزنت در دسترس شما این امکان را فراهم می کند تا از کالاهای خود به بهترین شکل محافظت کنید.
امروز یکی از برترین مدل های تریلر، تریلرهایی است که از برزنت کانتینری پوشیده شده اند و از امکانات بی نظیر نیز بهره می برند. این نوع از برزنت ها اکثر قابلیت چاپ دارند و شما می توانید از آنها به عنوان بیلبورد شخص خود در جاده ها استفاده کنید.

تریلرها اغلب از برزنت کانتینری برای افزایش حفاظت از کالاهای بارگیری شده روی سطح جاده ها استفاده می کنند. با این حال، تریلرهای ما امکان جدا شدن قاب از کناره های تریلر را در صورت عدم نیاز دیگر فراهم می کنند. آنها برای همیشه بر روی بدنه تریلر چسبانده نشده اند، به این معنی که بسته به نیاز خود می توانید آن را جمع کنید. جدا شدن قطعات فقط چند دقیقه طول می کشد. 

مهمترین جنبه هر تریلر ابعاد قاب و برزنت کانتینری آن است. فروشگاه دنیای چادر شرایطی را به وجود آورده تا بتوانید به خوبی و متناسب با ابعاد تریلر خود سفارش ساخت برزنت کانتینری را بدهید. محصولات ما کاملا ضد آب هستند و عمر طولانی تری نسبت به محصولات مشابه دارند. برای خرید فقط کافیست با ما تماس بگیرید. 

راهنمای خرید برزنت کانتینری ارزان قیمت 

 برای خرید برزنت کانتینری می توانید به صورت مستقیم به مراکز فروش و یا تولیدی ها مراجعه کنید تا این محصول را بدون واسطه و با قیمت بسیار ارزان تهیه کنید. اگر به دنبال مرکز معتبر در این زمینه می گردید، توصیه می کنم حتما از فروشگاه دنیای چادر دیدن کنید.

خرید از فروشگاه دنیای چادر محاسن زیادی را به همراه دارد که مهمترین آن کیفیت بالای محصولات و نیز قیمت ارزان برزنت کانتینری این فروشگاه است. شما می توانید تمامی محصولات را به قیمت کارخانه از فروشگاه دنیای چادر به صورت آنلاین خریداری کنید.
علاوه بر خرید ارزان قیمت، خریداران می توانند ضمانت نامه معتبر برای خرید برزنت کانتینری را نیز از سوی شرکت دنیای چادر دریافت کنند. ضمانت ارائه شده به شما این اطمینان را می دهد تا در صورت وجود مشکل در محصول خریداری شده، آن را به شرکت پس داده و تمام خسارت خود را از شرکت دریافت کنید.
خیمه و چادر دوزی تهران| خیمه و چادر دوزی بزرگ برای...
فروش پارچه برزنت | مرکز فروش پارچه برزنت سنگین ار...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat