دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت | چه ویژگی باعث می شود از پارچه برزنت برای پوشش بار کامیون استفاده

che-vijhegi-baes-mishavad-parche-berezent-poshesh-bar-kamyon-estefade-konim پارچه برزنت
روز به روز ما شاهد محبوبیت پارچه برزنت (روکش های برزنتی کامیون) تاشو هستیم که به طور پیوسته در سراسر دنیا افزایش می یابد. تقریباً این نوع روکش ها برای استفاده همه نوع بار مناسب هستند و می توان آنها را متناسب با هر نوع وسیله نقلیه های تولید کرد. این نوع خاص از از روکش های کامیون در حمل و نقل جاده ای و ترانزیت مزایایی را به همراه دارند. مزایا و پتانسیل مرتبط با آن بسیار زیاد است زیرا از همان میزان حفاظت از بار شما برای یک وسیله نقلیه محصور برخوردار است و همان انعطاف پذیری را در بارگیری دارد که یک کامیون مسطح ارائه می دهد.

با استفاده از روکش های برزنتی کامیون، رانندگان تحویل کالا از بارگیری و کنترل سریع و آسان دو طرف کامیون از ما قدردانی خواهند کرد. از طرف دیگر مشتری ها می توانند با اطمینان از اینکه محموله آنها به خوبی محافظت و ایمن است، از آرامش خاطر زیادی برخوردار شوند. با اطمینان از تحویل به موقع و بدون آسیب به بار کامیون های دارای روکش برزنتی، به تدریج منجر به افزایش مشتری در شرکت شما می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای پارچه برزنت در صنعت حمل و نقل آشنا شویم. 

آشنایی بیشتر پارچه برزنت کامیون 

باید توجه داشت که پارچه برزنت مورد استفاده در صنعت حمل و نقل جاده ای بسیار مفید هستند، زیرا با استفاده از لیفتراک می توان درون این کامیون ها با خیال راحت بارگیری کرد. با این حال، انواع دیگر محموله ها مانند کیسه های بزرگ (غلات)، بطری ها و تجهیزات را نیز می توان با این نوع کامیون ها جابجا کرد. برخی کامیون ها نقاط اتصال مناسبی برای طناب کشی ها محموله ها دارند و به راحتی می توان بار موجود را با آن ایمن کرد. روکش های برزنتی خود سطح مشخصی از مهار بار را در طول سفر ارائه می دهند، اما کالاهای مورد حمل باید با استفاده از زنجیر، طناب محکم یا تسمه به طور مناسب ایمن شوند تا خطری در جاده به وجود نیاید.
هدف اصلی پارچه برزنت تاشو کامیون ها تامین امنیت و محافظت در برابر آب و هوای نامناسب است. این نوع روکش ها، لیست کالاهای باری را که به طور معمول با یک کامیون تخت جابجا می شوند، را بسیار افزایش می دهند. اضافه شدن ساده پرده های برزنتی جانبی بر روی کامیون تأثیر زیادی در شرکت های حمل و نقل دارد. در صورت ایجاد پارگی ناگهانی، برای رانندگان آسان است که به طور موقت پارچه برزنت تریلر را تعمیر کنند تا زمانی که به مقصد نهایی خود برسند و در آنجا بتوانند خسارت را به درستی ارزیابی کنند.

بارگیری و تخلیه محتویات یک کامیون با روکش برزنتی به نظر آسان می رسد، اما یک روش ایمن و روشنی برای این کار وجود دارد. نکاتی که در زیر آورده شده صرفاً راهنمای خریداران پارچه برزنت تریلر است. 

راهنمای استفاده از پرده های برزنتی کامیون 

 ۱. از باز كردن كنار پرده كه برآمدگی دارد، خودداری كنید. برآمدگی نشانه این است که ممکن است بار در طول سفر حرکت کرده باشد. این می تواند منجر به یک وضعیت بالقوه خطرناک شود. بنابراین باز کردن پارچه برزنت کامیون طرف مقابل و قضاوت درباره هرگونه جابجایی کالا تصمیمی عاقلانه خواهد بود.

۲. مراقب شرایط آب و هوایی هنگام تحویل باشید. بادهای شدید می تواند تخلیه را یک فرآیند دشوار کند. بادهای شدید می توانند تیر پرده برزنتی کامیون را به داخل افراد بچرخانند و باعث صدمه به سر یا بدن شوند. در صورت امکان، طرفی را که در معرض باد قرار ندارد باز کنید.
۳. تسمه هایی که در پایین قرار دارند مانع پرواز پرده در حین حمل و نقل می شوند. مهم است که قبل از حرکت، دو یا سه بار مطمئن شوید که همه تسمه ها به درستی محکم شده اند، زیرا سگک های شل می توانند باعث باز شدن پرده ها یا همان پارچه برزنت کامیون شوند که باعث جلب توجه سایر رانندگان می شود.
۴. اطمینان حاصل کنید که پارچه برزنت کامیون در وضعیت مناسبی قرار دارند و هیچ نشانه ای از خرابی ندارند. پرده های برزنتی باید بتوانند وزن و نیروی هر باری را که ممکن است حرکت کند و برای مدت طولانی بر روی پرده فشار دهید، نگه دارند. تخریب می تواند به دلیل آب و هوای وحشتناک یا افزایش قرار گرفتن در معرض آفتاب (باعث شکنندگی و ضعف در نقاط خاص) شود.

۵. قبل از بستن تسمه ها، محموله را در داخل ظرف مهار كنید. پارچه برزنت جانبی فقط از نیروهای خارجی محافظت می کنند. این اطمینان را دارد که محموله داخل کامیون به درستی مهار شده است، جایی که برای حرکت ندارد، به عهده شرکت حمل و نقل است. 

بزرگترین مزیت انتخاب پارچه برزنت کامیون 

بزرگترین مزیت انتخاب پارچه برزنت کامیون قابلیت انعطاف پذیری آن است. مزایای یک وانت محصور و یک تریلر تخت در یک وسیله نقلیه واحد ترکیب می شود. باری مانند شیشه، مواد شیمیایی، اجزای خودرو و مواد غذایی که معمولاً به دلیل احتمال زیاد غارت بر روی یک کامیون باز بار نمی کنیم، هم اکنون می توانند در فضای امن کامیون های محصور شده با روکش های برزنتی حمل شوند. طراحی فریبنده این نوع کامیون ها امکان بارگیری بار از دو طرف تریلر، انتهای عقب و در برخی موارد حمل و نقل را می توان از طریق استفاده از جرثقیل به داخل کامیون کاهش داد. 

به طور کلی، انتخاب پارچه برزنت کامیون یک مزیت بزرگ است و به شدت به شرکت های حمل و نقل توصیه می شود. این یک راه حل است که تقریباً بلافاصله به شما سود زیادی می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گزینه با شرکت دنیای چادر تماس بگیرید. کارکنان باتجربه و متخصص ما با خوشحالی در بهترین راه پیشبرد شما را یاری خواهند کرد.

شرکت دنیای چادر از بزرگترین تولید کنندگان روکش های برزنتی برای کامیون، تریلر، وانت بار، نیسان و انواع دیگر وسایل نقلیه در کشور است. برای خرید ارزان قیمت این محصولات می توانید با ما تماس بگیرید یا از فروشگاه ما در کرج دیدن کنید. 

پارچه برزنت | تولید آسترهای سد با کیفیت بالا با اس...
پارچه برزنت | آیا ترمیم پارچه برزنت امکان پذیر است...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat