دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت | تولید آسترهای سد با کیفیت بالا با استفاده از پارچه برزنت

tolid-astarhaye-sad-bakeyfiyat-bala-estefade-parche-berezent-3 پارچه برزنت

پارچه برزنت کاربرد زیادی دارد و مطمئنا با بیشتر آنها آشنا هستید، اما شاید تاکنون نشنیده باشید که این نوع پارچه برای ذخیره آب در سد های کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خشکسالی اخیر که صنعت کشاورزی را در سراسر دنیا به خصوص در کشور ما فلج کرده است، اهمیت حفظ آب را به هر شکلی برجسته کرده است. باید تلاش شود تا منبع آب ما حتی در صورت وجود آب آشامیدنی فراوان حفظ شود. حتی کوچکترین تلاش ها نیز مهم است و تفاوت ایجاد می کند. یک راه حل ساده برای حفظ کیفیت آب و به حداقل رساندن اتلاف آب در سدها برای حفظ آن برای استفاده، استفاده از آستر های برزنتی سد (پارچه برزنت ضخیم ) با کیفیت خوب است. آسترهای سد نیز برای ترمیم سدها ضروری هستند. 

مواد مورد استفاده برای تولید آسترهای سد با کیفیت 

 از HDPE یا پلی اتیلن با چگالی بالا برای ساخت یک پارچه برزنت پلاستیکی ضد آب ضخیم برای پوشش سدها استفاده می شود. HDPE یک آستر ژئوممبران است که برای مهار زباله های جامد، استخراج و مهار آب استفاده می شود. ژئوممبران یک محصول مصنوعی است که با استفاده از ترکیبات ژئوتکنیکی برای تولید آستر غشای مصنوعی کم یا غیر قابل نفوذ مهندسی شده است.

این موارد به عنوان آستر سد در میان برنامه های دیگر استفاده می شود. پارچه برزنت سد در پایین سد یا حوضچه به جلوگیری از نشت آب به خاک اطراف کمک می کند. همچنین هنگام استفاده به عنوان پوشش سد، تبخیر و آلودگی خارجی را کاهش می دهد. پارچه برزنت HDPE ما از پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) با رزین پلی اتیلن تولید شیمیایی ساخته شده اند.
آسترهای ژئوممبران سخت ما برای همه شرایط مناسب است و در برابر UV مقاوم است. آسترهای ژئوممبران همچنین برای استفاده در پایین محل دفن زباله به عنوان آستر دفن زباله برای جلوگیری از نشت مواد زائد در زمین بسیار مناسب هستند. همچنین می توان از آنها به عنوان پوشش دفن زباله یا در پایین تصفیه خانه فاضلاب برای جلوگیری از نشت در خاک اطراف استفاده کرد.

 پارچه برزنت ژئوممبران چه کاربردی دارند؟

پارچه برزنت ژئوممبران ما در معدن، کشاورزی، آبزی پروری، مهندسی عمران، ساخت و ساز، صنایع پتروشیمی با موفقیت استفاده می شود. این آسترها برای استفاده در پروژه های محوطه سازی بسیار مناسب هستند. آنها همچنین می توانند برای حفاظت از محیط زیست و بهداشت استفاده شوند.

بتن، آسفالت و خاک فشرده معمولاً برای ترمیم سدها و همچنین در ساخت سدها استفاده می شود. به طور سنتی، روش های ترمیم سد و محلول تراوش آب برای پوشش دادن یک سد خاکی با خاک رس فشرده استفاده می شد. این کار با استفاده از روش خاصی برای فشرده سازی رس و قرار دادن آن در اطراف لبه های سد انجام شد تا آب در سد نفوذ ناپذیر باشد.

این روش پرهزینه، کارگر و وقت گیر است. روش دیگری که در ساخت و مرمت سدها به کار رفته است بتن و آسفالت است که همچنین هزینه بر، کارگر و وقت گیر است. تحقیقات جدید نشان داده است که پارچه برزنت ژئوممبران HDPE مقرون به صرفه تر، با دوام تر، سازگار با محیط زیست، از نظر شیمیایی مقاوم هستند و حمل و نقل آنها آسان است. 

 علاوه بر این سریعترین، ارزانترین و آسانترین روش برای تعمیر سد یا ساخت سد جدید است. برخی از سدها به دلیل چشم انداز ناهموار ممکن است نیاز به پیش خط بکشند. این باعث می شود تا پارچه برزنت سد در برابر صدمه ای که از پایین وارد می شود، محافظت نکند. اینها معمولاً یک شبکه مش پی وی سی تقویت شده هستند. بسیاری از روش های مقرون به صرفه برای پیش اندود کردن یک سد وجود دارد. برای پروژه های کوچکتر سد خاکی، از استخرها و ویژگی های آب می توان از پارچه برزنت پی وی سی نیز استفاده کرد.

 آیا پارچه برزنت مورد استفاده برای سد ها، محیط زیست را آلوده می کنند ؟

توجه به این نکته مهم است که اگرچه پلاستیک برای محیط زیست مضر است، اما انواع خاصی از محصولات مبتنی بر پارچه برزنت وجود دارد که در واقع می توانند منابع را حفظ کرده و بدون آسیب رساندن به محیط زیست از منابع محافظت کنند. مواد مصنوعی مشتق شده از فناوری ژئوممبران یکی از آنهاست که به عنوان آستر سد، پوشش و جلوگیری از نشت مواد شیمیایی خطرناک به داخل زمین و آب ما استفاده می شود.

علاوه بر این، این آب آشامیدنی تحت تأثیر پوشش ژئوممبران قرار نمی گیرد. کیفیت آب در واقع توسط پارچه برزنت ژئوممبران محافظت می شود. ژئوممبران ها نفوذ ناپذیر هستند و همچنین می توانند برای داشتن مواد زائد و مواد شیمیایی استفاده شوند. این امر به ویژه در نگهداری مواد پتروشیمی در شرایط اضطراری از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. 

پارچه برزنت استخر لاستیکی EPDM 

ما همچنین پارچه برزنت استخر لاستیکی EPDM را ارائه می دهیم که برای استفاده در استخرهای کوی و پرورش آبزیان بسیار مناسب هستند. شناخته شده است که آسترهای لاستیکی لاستیک برای چندین دهه آب را در خود نگه می دارند و آسیب قابل توجهی ندارند. EPDM به معنای اتیلن پروپیلن Diene Monomer است و یکی از بهترین مواد برای استفاده در استخر است. EPDM یک لاستیک مصنوعی است که بسیار انعطاف پذیر و با دوام ساخته شده است. EPDM مقاوم در برابر آب است و برای زندگی ماهیان و گیاهان آبزی ایمن است بنابراین نگران آلودگی آب نباشید.
این ماده همچنین سازگار با محیط زیست است. پارچه برزنت لاستیکی EPDM با دوام، بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر نوسانات دما هستند. قابلیت کشش دارند که در برابر تغییرات ناگهانی و شدید دما در آب و همچنین فشار مقاومت می کند. همچنین در برابر، سایش و پارگی مقاوم هستند. تعمیر این برزنت ها نیز بسیار آسان است. می توان از آنها برای ساخت استخرهای ماهی، استخرهای میگو، دریاچه های کوچک و سایر ویژگی های آب مانند فواره های منازل، هتل ها و تفرجگاه ها استفاده کرد.

برای خرید این محصولات با قیمت ارزان و با بالاترین کیفیت ممکن در بازار بهتر است به فروشگاه دنیای چادر در کرج مراجعه کنید یا با کارشناسان ما تماس گرفته و مشاوره رایگان در این زمینه دریافت کنید. 

فروش پارچه برزنت متری | معتبرترین مراکز فروش پارچه...
پارچه برزنت | چه ویژگی باعث می شود از پارچه برزنت ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat