دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر دوزی برزنت | نحوه تولید انواع چادر ضد آب در کارخانه دنیای چادر

nahve-tolid-chador-zed-ab-karkhane-donyaye-chador چادر دوزی برزنت

 چادر دوزی برزنت روش های متعددی دارد و در حال حاضر با ورود فناوری های جدید به کشور عملا روش های سنتی از میان رفته و بیشتر سرمایه گذاران از روش های جدید بیشتر استقبال می کنند. در حال حاضر فناوری های موجود باعث شده تا چادرهای مخصوص با کیفیت باورنکردنی تولید شوند. آنها کاملا ارزان، با دوام، سبک، جادار، بسیار خشک، دید خوب ستاره و همه کاره هستند و به راحتی باز و بسته می شوند. شما با مراجعه به کارخانه دنیای چادر می توانید به قیمت کارخانه انواع چادر برزنتی ضد آب را خریداری کنید.

ویژگی های مهم پارچه چادر برزنتی ضد آب 

این روزها، شما یک تجربه اردو زدن سخت و دشوار را در فضای باز تحمل نمی کنید. صنعت در فضای باز مدتهاست که با داشتن تجهیزات جدید، با تکنولوژی پیشرفته و منابع مفید (از جمله برنامه های کوهنوردی و خدمات اجاره تجهیزات) با راهنمایی، نقشه و موارد دیگر برای راحت تر کردن کمپینگ تلاش می کند تا به هر کسی که علاقمند به مسافرت و اردو زدن در طبیعت است کمک کند.
ما در چادر دوزی برزنت دنیای چادر تمام تلاش خود را می کنیم تا بتوانیم بهترین و کارآمدترین تجهیزات کمپینگ را تولید و برای تامین نیاز گردشگران ارائه دهیم. شما می توانید تجهیزات مهمی چون چادر برزنتی ضد آب را با قیمت باورنکردنی و با بالاترین کیفیت از ما خریداری کنید.
ما در شرکت دنیای چادر بهترین چادر برزنتی و دیگر تجهیزات کمپینگ را در کشور تولید و برای خریداران عرضه می کنیم. علاوه بر این، شرکت دنیای چادر برای انواع وسایل نقلیه چادر کانتینری تولید و عرضه می کند، نه تنها برای کامیون ها وتریلی ها بلکه برای خودروهای شخصی کوچک، نیسان و وانت بار، کانتینرها، کامیون های مسطح و تریلرهای کادی از هر اندازه. محصولات تولیدی ما همواره با استفاده از فناوری به روز و با مواد با کیفیت تولید می شوند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

چادر برزنتی این مجموعه معمولا از مواد مختلفی مانند پلی استر PVC (برزنت پی وی سی سنگین) با رنگ لاک انجام تولید می شود. چادرهای برزنتی لاک خورده مقاوم تر از سایر چادرها هستند، تمیز کردن آنها راحت تر است، رنگ اصلی آنها برای مدت طولانی تری حفظ می شود و امکانات چاپ بیشتری نسبت به چادرهای های بدون لاک را نیز دارند. 

قیمت انواع مختلف چادرهای برزنتی در بازار داخلی 

قیمت فروش چادر برزنتی در چادر دوزی برزنت دنیای چادر نسبت به سایر تولیدی ها بسیار ارزان و مقرون به صرفه است. اما اگر بخواهیم عوامل تاثیر گذار بر قیمت این محصول را مشخص کنیم باید گفت، یکی از مهمترین عامل ها، کیفیت محصول، می باشد که می توان آن را مهم ترین فاکتور ها در قیمت گذاری چادرهای برزنتی تلقی نمود.

اما به این نکته توجه کنید که قیمت چادر برزنتی در تولیدی دنیای چادر ارزان، بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این شرکت در زمینه تولید و فروش چادرهای برزنتی ضد آب ارزان قیمت در انواع مختلف و رنگ های متنوع فعالیت می کند. 

چتر وسط بازشو| مهمترین کاربرد چتر وسط بازشو چیست؟
چادر دوزی برزنت | بهترین و مناسب ترین دوخت برای چا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat