دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر دوزی برزنت | بهترین و مناسب ترین دوخت برای چادرهای مسافرتی کدام است؟

behtarin-monasebtarin-dokht-chador-mosaferat_20210312-131420_1 چادر دوزی برزنت

عوامل متعددی بر کیفیت چادر دوزی برزنت تاثیر می گذارد که مهمترین آن جنس پارچه و نیز نوع دوخت چادر است. کیفیت چادرهای برزنتی وابسته به دوخت مناسب و بادوام چادر است. اگر این امر به درستی صورت نگیرد ممکن است آب باران و رطوبت موجود در هوا از لای درزهای موجود وارد چادر شود. و یا اینکه موقع استفاده با برخورد باد شدید و یا هنگام کشش دوخت چادر مقاومت خود را از دست بدهد و پارچه برزنتی از محل دوخت دچار پارگی شود. بهترین و مناسب ترین دوخت برای چادرهای مسافرتی دوختی است که بتواند درزهای پارچه را به صورت کامل پوشش دهد و در کشش، فشار زیادی را تحمل کند. 

ویژگی های مهم محصولات تولیدی دنیای چادر 

کیفیت مهمترین فاکتور برای شرکت دنیای چادر است. ما در این مجموعه، تعهد کاری خود را بر مبنای کیفیت محصولات تولیدی خود بنیان نهاده ایم و همواره در سعی و تلاش هستیم تا بتوانیم مناسب ترین، با کیفیت ترین و ارزان ترین محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. مجموعه ما در حوزه چادر دوزی برزنت توانسته به اهداف مهمی در سال های اخیر دست پیدا کند، به عنوان مثال شما می توانید چادرهای سبک و کاملا ضد آب را در ظرفیت های مختلف خریداری کنید.
ما در حوزه محصولات نانویی نیز از رقبای خود در این حوزه عقب نبوده و توانسته ایم چادرهای برزنتی نانو را با بالاترین کیفیت تولید و برای تامین نیاز بخش های حساس جامعه ارائه کنیم. خریداران می توانند متناسب با نیاز خود انواع مختلفی از چادرهای برزنتی ضد آب را خریداری کنند.
فروشگاه دنیای چادر بهترین مرجع خرید و فروش انواع چادر برزنتی ضد آب، نسور و ارزان قیمت در ایران است که تنوع گسترده ای از محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد. انواع مختلفی از چادرهای مسافرتی، چاردهای ترانزیتی و روکش های محصولات صنعتی در این مرکز در دسترس است که ممکن است به راحتی گیج و گم شوید.

قبل از انتخاب نوع میز چادر از این چادر دوزی برزنت، هدف مورد نظر خود را برای استفاده از آن در نظر بگیرید. انواع مختلفی برای اهداف مختلف استفاده می شود و شما نمی خواهید در مورد انتخاب آنها اشتباه کنید. پس بهتر است قبل از خرید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

مرکز فروش چادرهای برزنتی متعدد با ارزانترین قیمت 

ما در چادر دوزی برزنت دنیای چادر بهترین چادر را در کشور تولید و برای مصرف کنندگان ارائه می کنیم. تیم ما در مورد ارائه محصولات با کیفیت و با قیمت ارزان اتفاق نظر دارد. خریداران می توانند به کیفیت، دوام و ساخت هر یک از محصولات ما اعتماد داشته باشند. برای این که تمامی محصولات فروشگاه دنیای چادر با تعهد به رضایت نهایی بوده و بر اساس ارزش های اصلی صداقت، احترام، تحویل به موقع و محصولات با کیفیت عمل می کنیم.

خریداران می توانند برای دریافت تخفیفات ویژه با مسئول فروش دنیای چادر تماس گرفته و اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت نمایند.
چادر دوزی برزنت | نحوه تولید انواع چادر ضد آب در ک...
چادر کانتینری قیمت | سفارش آسان پارچه کانتینری در ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat