دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی تریلی | بازرگانی فروش عمده چادر ماشین سنگین

treily قیمت چادر برزنتی تریلی

قیمت چادر برزنتی تریلی در بزرگترین شرکت توزیع آنلاین مقرون بصرفه تر از مراکز دیگر است. این بازرگانی فروش عمده چادر ماشین سنگین همین حالا در کمترین زمان، بهترین برزنت تریلی را به زیر قیمت بازار و عمده توزیع می کند.

پارچه چادر برزنتی تریلی

 برزنت ماشین سنگین، یکی از انواع برزنت های بسیار مستحکم، مقاوم، ضد آب و منعطف است که برای پوشش بار در تریلی به کار می رود.

این‌ پارچه، وزن بسیار سبکی دارد که در نتیجه نمی تواند به بار موجود در ماشین آسیب برساند و وجود گیره های فلزی در اطراف و گوشه های این‌ پارچه نصب آن را راحت می کند.
برزنت ها با قابلیتی که دارند می توانند در تابستان در برابر نور آفتاب و اشعه آن، حشرات و ... در زمستان نیز در برابر باران، یخ زدگی، طوفان، باد و غیره مقاومت بالایی داشته باشند.
این نوع پارچه ها از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تهیه شده اند که دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و همین موضوع بر دوام و طول عمر پارچه می افزاید.
کیفیت و قیمت چادر برزنتی تریلی بسیار مناسب است و با وجود ویژگی های دیگر پارچه و کاربردی بودن آن، طرفداران زیادی را حتی برای استفاده در دیگر حوزه ها دارد.

لیست قیمت چادر برزنتی تریلی در بازار داخل

 همانگونه که مستحضرید، برزنت تریلی از انواع برزنت های محبوب و پرکاربردی است که فروش بسیار بالایی دارد.

قیمت چادر برزنتی تریلی که با توجه به قیمت های روز و البته نوع مواد تولید، کیفیت پارچه و دیگر عوامل تعیین می شود، در بازار داخل با نوسان همراه است.
این‌ محصول، از پارچه های مقاوم و ضد آبی تولید می گردد که شامل چندین نوع در لایه های مختلف می باشد و قطعا قیمت هر یک از این پارچه ها با دیگر نوع و کیفیت متفاوت فرق دارد.
اما هر چقدر کیفیت پارچه بالا باشد، این روزها در بازار نمی توان با قیمت مناسبی این محصول را خریداری کرد، از طرفی با وجود برخی از دلالان و دخالت دست آنان، بسیاری از محصولات تقلبی با مارک شرکت های معتبر به فروش می رسند.
تنها چاره دسترسی به کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت چادر برزنت تریلی مراجعه به یک مرکز معتبر است.
کدام شرکت توزیع برزنت قابل اعتماد می باشد؟
برای دسترسی به بهترین مرکز پخش انواع برزنت ماشین سنگین درجه یک و قیمت ارزان ادامه مطالب را بخوانید.

مرکز توزیع چادر برزنت ماشین سنگین

 از آنجایی که تمامی وسایل نقلیه و ماشین های باری احتیاج به روکشی دارند که در هر شرایط آب و هوایی مختلف از بدنه و بار آن ها محافظت کند شرکت های زیادی جهت تامین نیاز بازار روی کار آمده اند.

مرکز بزرگ توزیع آنلاین انواع پارچه برزنتی مقاوم، یکی از شرکت های قابل اعتمادی است که در راستای تامین نیاز بازار، حفظ کیفیت، عرضه قیمت مناسب و در نتیجه جلب رضایت مشتری تلاش می کند.
قیمت برزنت تریلی این‌ مجموعه به صورت رقابتی توزیع می گردد که البته کیفیت انواع پارچه برزنت های آن نیز قابل تحسین است.
برای خرید عمده و ارزان از درب کارخانه، تنها کافیست تا با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
دوخت و طراحی پارچه های برزنتی | خرید و فروش انواع ...
خرید چادر روکش خودرو | سفارش آسان‌ دوخت چادر برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat