دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ضد آب راه راه آبی| ویژگی های مهم چادر ضد آب راه راه آبی چیست؟

vijhegi-mohem-chador-zedab-vahvah-abi-chist- چادر ضد آب راه راه آبی

 شاید فکر کنید، چادر ضد آب راه راه آبی فقط برای فضاهای بیرون از پارکینگ بهتر و مناسب تر است، در صورتی که اگر خودروی خود را داخل پارکینگ پارک کنید، مطمئنا ًگرد و غبار نیز می تواند به خودروی شما آسیب برساند. همچنین رطوبت می تواند بر روی ماشین شما در داخل خانه تأثیر بگذارد، همچنین اشکالات و سایر حیوانات. اگر کودکان در درون پارکینگ بازی می کنند و یا اگر لوازمی در درون پارکینگ دارید، همیشه این احتمال وجود دارد که آنها به طور تصادفی آن را خراش دهند. بنابراین بهترین راه برای جلوگیری از این امر استفاده از چادر ضد آب با کیفیت است.

عواملی مهمی که باعث می شود ما از چادر ضد آب راه راه آبی استفاده کنیم 

به جز عوامل محیطی مانند، نور آفتاب، باران، تگرگ، برف، سرما و گرما، عوامل دیگری نیز می توانید به خودروی شما آسیب برساند، بنابراین استفاده از چادر ضد آب راه راه آبی بهترین گزینه برای محافظت از خودروی شما است. حال در ادامه با دیگر عوامل مهمی که ممکن است به خودروی شما آسیب برساند آشنا می شویم.
شما در بیرون از پارکینگ حیواناتی هم دارید که نگرانشان باید باشید. پرندگان می توانند فضولات را در سرتاسر ماشین شما رها کنند. اگرچه ممکن است فکر کنید یک کارواش سریع به این مسئله رسیدگی می کند، اما اگر مدت طولانی آن را بگذارید باقی بماند، پاک کردن لکه ها بسیار دشوار است. البته بهترین راه برای جلوگیری از این کار خرید چادر ضد آب راه راه آبی است.
پارک کردن در زیر درخت هنگام طوفان خطرناک است، اما حتی در صورت تمیز بودن هوا می تواند به ماشین شما آسیب برساند. شیره، میوه و چیزهای دیگر ممکن است روی اتومبیل شما بیفتد، باعث ایجاد خراش های ریزی می شود که اگرچه نمی توانید آنها را ببینید، اما می تواند مشکلاتی ایجاد کند.
سرانجام، شما نمی توانید گرد و غبار را فراموش کنید. باد هر روز گرد و غبار زیادی به اتومبیل شما وارد می کند. حتی اگر به نظر بد نرسد، این گرد و غبار به آرامی رنگ ماشین شما را خرد می کند. بلافاصله متوجه آن نخواهید شد، اما با گذشت زمان، کار رنگ براق شما کم رنگ می شود. برای جلوگیری از این امر پیشنهاد می کنم از چادر ضد آب راه راه آبی بهترین با کیفیت و ارزان قیمت استفاده کنید.

توجه داشته باشید که از چادر ضد آب راه راه آبی داخل سالن معمولاً سبک تر از چادرهای فضای باز هستند. اگر اغلب اتومبیل خود را بپوشانی ، یک پوشش سبک تر می خواهید. روکش اتومبیل از فرم مناسب ایده خوبی است - اگر پوششی داشته باشید که کاملاً روی وسیله نقلیه شما قرار بگیرد، احتمال کشیده شدن روکش کمتر است، به علاوه به شما در جلوگیری از خراش رنگ خودرو نیز کمک می کند. 

خرید اینترنتی چادر ضد آب راه راه آبی ارزان قیمت 

برای خرید اینترنتی، بهترین راه این است که وارد فروشگاه اینترنتی دنیای چادر شده و محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

کارشناسان ما بعد از سفارش با شما تماس گرفته و ابعاد و مدل خودرو را از شما جویا خواهند شد تا متناسب با نیاز خودروی شما چادر ضد آب راه راه آبی تولید گردد. 

چادر ضد آب راه راه آبی| مهمترین کاربرد چادر ضد آب ...
چادر دوزی| چادر دوزی در مجهزترین و پیشرفته ترین کا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat