دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه ترانزیتی چیست؟

parche_teranziti.jpg

پارچه ترانزیتی یکی از انواع پارچه برزنتی می باشد که در ابتدای ورود آن به ایران به دلیل این که با داشتن دو لایه، بخش پارچه ای آن به خوبی نمایان نبود، جنس آن را مشمع در نظر می گرفتند و با عنوان پوشش های مشمعی شناخته شده بود، ولی زمانی که به دلیل کاربردهای فراوانی که داشت، در قسمت های مختلفی به کار گرفته شد و کارایی های متنوع خود را نشان داد، کاربران نیز نسبت به آن به شناخت بیش تری دست پیدا کردند و با شناخته شدن کیفیت ساختاری آن، توانست در جایگاه درست خود در صنعت پارچه قرار بگیرد.

ویژگی های پارچه ترانزیتی
از ویژگی های پارچه ترانزیتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• عموما دارای دوام و طول عمر بالا هستند.
• نصب و جمع کردن آن ها به سادگی انجام می پذیرد.
• غالبا جنس الیاف پارچه ترانزیتی از فلامنت و پنبه است که این جنس از الیاف، ضمن این که انعطاف پذیری در حد قابل قبولی را به این نوع پارچه ها می دهد، مقاومت بالایی نیز به آن ها بخشیده، شستشوی آن ها را آسان کرده است.
• پارچه ای است که به دلیل مقاوم بودن و ضد آب بودن آن، به عنوان بهترین پوشش برای بار وسایل نقلیه ی باری مثل وانت، کامیون، تریلی و ... مورد استفاده قرار می گیرد و بالطبع خرید پارچه ترانزیتی برای کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند یکی از لوازم مهم کارشان به حساب آمده، بسیار ضروری است؛ چراکه پارچه ترانزیتی علاوه بر این که مانع از نفوذ باران به داخل بار این وسایل نقلیه می شود، در مقایسه با جداره های فلزی نیز دارای وزن بسیار کمتری است، ولی دارای مقاومتی در حدود مقاومت همان جداره های فلزی می باشد.
• از رنگ بندی متنوع و جذابی برخوردار بوده، قدرت انتخاب را بالا می برد.

قیمت پارچه ترانزیتی
قیمت پارچه ترانزیتی می تواند با توجه به موارد متعددی متغیر باشد که البته در بسیاری از مجموعه های معتبر و با تجربه مثل مجموعه دنیای ادر که دارای تنوع محصولات می باشند، فروش پارچه ترانزیتی با کیفیت های بسیار بالا و با رعایت استانداردهای لازم برای انواع کاربردها و در رنج قیمتی متفاوت طبق نظر مشتریان قابل ارائه می باشد؛ مثلا در رابطه با پارچه ترانزیتی ارزان، برخی از انواع پارچه های ترانزیتی که به صورت پارچه ترانزیتی ارزان قیمت عرضه می شوند، ممکن است نسبت به دیگر انواع آن دارای دوام پایین تری باشند که بالطبع با گذشت زمان نیاز به تعویض و خرید دوباره ی آن هاست. در عین حال قیمت پارچه ترانزیتی در برخی از انواع بسیار مرغوب آن که با توجه به خواست مشتری دارای ویژگی های ممتازی هستند از سایر انواع پارچه های ترانزیتی بیشتر خواهد بود؛ ویژگی های ممتازی نظیر:
• مقاوم بودن در برابر آتش و دارای خاصیت خود خاموش شوندگی که ایمنی کار و ایمنی هرآنچه که پارچه های ترانزیتی برای آن ها به عنوان پوشش به کار برده می شوند، مثل محصولات و تولیدات مختلف، اجناس داخل انبارها، بارهای ماشین های حمل بار و ... را بالا خواهد برد.
• مقاوم بودن در برابر اشعه ی ماوراء بنفش خورشید (UV Resistant) که دوام محصول را تا حد قابل ملاحظه ای بالا برده، همچنان کیفیت خود را در طی سال ها استفاده نمودن حفظ خواهد کرد و نیازی به پرداخت هزینه ی مجدد و تهیه ی دوباره ی آن نیست.
• مقاوم بودن در برابر هرگونه ماده ی شیمیایی
• مقاوم بودن در برابر یخ زدگی، حرارت و مواردی دیگر طبق نظر مشتری

انواع پارچه ترانزیتی
پارچه ترانزیتی دارای دو نوع مختلف می باشد:
پارچه ترانزیتی یک رو: دارای یک طرف پارچه و یک طرف چرم مصنوعی است.
• پارچه ترانزیتی دو رو: هر دو طرف پارچه از جنس نوعی چرم مصنوعی است و داری بالاترین کیفیت می باشد.
این دو نوع پارچه ترانزیتی هر کدام در وزن های مختلفی نیز تولید می شوند که طبیعتا قیمت پارچه ترانزیتی با توجه به این خصوصیات نیز متغیر خواهد بود و مشاوره با کارشناس های باتجربه ی مجموعه دنیای ادر می تواند نوع مناسب پارچه ترانزیتی را به مشتری معرفی نمایند تا بهترین نتیجه از سفارش خود را داشته باشند.
کاربردهای پارچه ترانزیتی
پارچه ترانزیتی دارای کاربردهای فراوانی است که برخی از این کاربردها عبارت هستند از:
• به عنوان روکش محصولات کشاورزی و کالاهای مختلف
• برای روکش کاور بعضی از اجناس در انبارها
• روکش سقف ساختمان ها و منازل
• برای دوخت انواع سایبان، چادرهای مسافرتی و کمپینگ
• به کارگیری در ساختار کالسکه و چتر
پارچه کانتینری چیست؟
برزنت کیفی چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat