دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه کانتینری چیست؟

parche_cantineri.jpg
پارچه کانتینری دارای جنس بسیار مرغوبی است که در برابر باد و آتش از اشیایی که با آن پوشیده شده است، محافظت می کند .پارچه کانتینری را می توان در رنگ های متفاوتی مشاهده کرد و رنگ های زیبایی مثل نارنجی و آبی کاربنی و سفید از جمله رنگ بندی های خاص آن می باشد. بافت پارچه کانتینری می تواند متفاوت باشد و جنس آن بر اساس نوع استفاده تعیین می گردد. این پارچه نام های دیگری هم دارد، برزنت کانتینری و برزنت ترانزیتی از دیگر نام هایی است که برای این پارچه استفاده می گردد.

کاربرد پارچه کانتینری
حشرات می توانند یکی از بدترین دشمنان کالاهای مواد غذایی که توسط ماشین آلاتی مانند کامیون و تریلی حمل می شوند، باشند. برای دفع این حشرات می توان از پارچه کانتینری استفاده کرد و به مبارزه با این دشمنان موذی پرداخت. ممکن است که برخی از بارهایی که حمل می شود، اسیدی یا قلیایی باشد و اگر به خوبی آن ها را نپوشانید، مشکل ایجاد کند. اما استفاده از پارچه کانتینری می تواند راه حل بسیار خوبی باشد.
وجود پارچه کانتینری سبب می شود که باکتری ها و ویروس ها امکان نفوذ به داخل بار مواد غذایی نداشته باشند و از از این نظر بسیار به بهداشتی بودن این بارهای انتقال داده شده کمک خواهد کرد. از پارچه کانتینری در محافظت از محموله های بهداشتی نیز استفاده می شود. به عنوان کاوری برای محافظت از ماشین های شخصی در برابر اشعه خورشید هم می توان از پارچه کانتینری استفاده کرد. به منظور تولید چادرهای مسافرتی هم می توان از پارچه کانتینری استفاده کرد و این پارچه با ویژگی ضد آب بودن، می تواند یکی از بهترین پارچه ها برای تولید این چادر باشد. اگر در حال ساخت سازه هایی عمرانی باشید، حتما از اهمیت استفاده از عایق و محافظی برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در این سازه ها مطلعید. برای این که عایق خوبی داشته باشید می توانید از پارچه کانتینری استفاده کنید. همچنین از پارچه کانتینری می توان برای عایق کاری مکان های مورد نظر و جلوگیری از اتلاف انرژی نیز استفاده کرد. هنگام جابه جایی ماشین آلات در کارخانه ها هم از پارچه کانتینری استفاده می شود و بدین صورت این ماشین آلات صدمه ای را متحمل نمی گردند. برای ساخت انواع آلاچیق ها هم می توان از این نوع پارچه بهره جست و در زیر سایه خنک آن نشست و از خنکای دلنشین ان لذت وافری برد.
سازه های نمایشگاهی هم از دیگر موارد کاربرد این پارچه می باشد و می توان برای ساخت غرفه های آن از این سازه ها استفاده کرد. در انبار ها هم می توان از این پارچه استفاده کرد و مکانی ایمن برای اشیایی که قصد نگهداری آن ها در انبار را دارید، می توان ساخت.

عوامل موثر در قیمت گذاری پارچه کانتینری
نوع مواد به کار رفته در این پارچه و ترکیب آن ها می تواند در تعیین قیمت آن تاثیر گذار باشد. همچنین موارد دیگری مثل رنگ های خاص استفاده شده در این پارچه ها و رنگ خاصی که مشتری سفارش می دهد می تواند در قیمت اثر بگذارد و در این اثر گذاری عوامل دیگری هم مانند نسبت مقاومت پارچه و میزان ضد آب بودن آن هم می توانند دخالت داشته باشند. در صورتی که پارچه خریداری شده از قابلیت های بیشتری نسبت به سایر نمونه ها برخوردار باشد، قیمت گذاری برای این پارچه ها نیز بسیار متفاوت از سایر انواع دیگر می باشد.

قیمت عمده پارچه ترانزیت

برای اطلاع دقیق از قیمت پارچه ترانزیت و نکات مهم برای خرید پارچه ترانزیت، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و پس از آگاهی از قیمت ها و ویژگی های پارچه ها، برای خرید پارچه کانتینری اقدام کنید. ما در سراسر کشور پخش پارچه ترانزیت را خواهیم داشت و با هر نوع کیفیتی که شما خواهان آن باشید، تولید پارچه ترانزیت را انجام می دهیم. تولید پارچه ترانزیت ارزان قیمت هدف ما می باشد و سعی خواهیم کرد که با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت، به این هدف خود برسیم. برای فروش پارچه ترانزیت شما باید به معتبر ترین سایت ها مراجعه کنید و یکی از معتبر ترین سایت ها در این زمینه، سایتی خواهد بود که دارای نشان اعتماد الکترونیک باشد. سایت ما این نشان را دارا می باشد و با این شرایط، محیط امنی را برای خریدی مطمئن برای شما فراهم خواهد کرد. 

تولید و عرضه پارچه کانتینری ضد آب
پارچه ترانزیتی چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat