دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر کودک شمعی کوچک | نمایندگی فروش چادر کودک شمعی کوچک با بهترین قیمت

namayandegi-forosh-chador-kodak-shame-kochak-behtarin-gheymat چادر کودک شمعی کوچک

چادر کودک شمعی کوچک از لوازم بسیار کاربردی برای کودکان به شمار می رود، همانطور که در فصل گرم تابستان قرار می گیریم، شرط می بندم که سفر خانوادگی به ساحل نیز بیشتر می شود. همه ما یک روز بیرون از خانه و در زیر نور آفتاب را دوست داریم اما کودکان بسیار حساس تر از ما بزرگسالان هستند، بنابراین باید اقدامات بیشتری برای ایمن نگه داشتن آنها در برابر اشعه UV مضر انجام دهیم، بهترین کار برای این موضوع استفاده از چادر کودک مناسب است. شما می توانید این نوع چادر را از نمایندگی دنیای چادر با قیمت ارزان خریداری کنید. 

ویژگی های مهم چادر کودک شمعی کوچک 

به هنگام رفتن به بیرون از خانه و به خصوص در مسافرت ها، باید اقدامات پیشگیرانه ای انجام دهید تا کودک خود را با لباس آفتاب، کلاه مناسب بپوشانید و از کرم ضد آفتاب روی پوست او استفاده کنیم (از 6 ماهگی +)، اما چطور می توانید زمان چرت زدن را کنترل کنید و کاملاً دور از آفتاب بازی کند؟
چادر کودک شمعی کوچک مخصوص برای مسافرت های خارج از خانه به خصوص برای ساحل طی سالهای گذشته مسیری طولانی را طی کرده اند و آنچه قبلاً به عنوان یک وسیله اضافی غیر ضروری تصور می کردیم اکنون برای ما بسیار ضروری است. چه در یک سفر کمپینگ ساحلی به ما بپیوندد و چه یک روز طولانی در زیر نور آفتاب، ما می دانیم که صرف کمی زمان برای تحقیق در مورد نوع مناسب چادر کودک از موارد ضروری برای محافظت در برابر آفتاب کودک است.
این مطلب بخشی از توصیه های محصول سفر آزمایش شده ما است. برای دیدن همه چیز از چادر کودک شمعی کوچک مورد علاقه ما گرفته تا چادرهای کمپینگ قابل اطمینان کودک، می توانید در این مطلب با آنها آشنا شوید.

یک چادر کودک شمعی کوچک، به خوابیدن و بازی کردن، به آرامش شما در داخل منزل و نیز خارج از منزل و در زیر تابش مستقیم آفتاب، به شما کمک می کند. این نوع ابزار مانع از آفتاب سوختگی آنها می شود و به عنوان یک زمین بازی عالی عمل می کند که در آن شما می توانید (تا حدودی!) اثرات شن و ماسه بیش از حد را تسخیر کنید تا کودکان شما دچار بیماری نشوند. 

مرکز خرید چادر کودک شمعی کوچک ارزان قیمت 

 خرید ارزان قیمت چادر کودک شمعی کوچک از دنیای چادر، مجموعه دنیای چادر معتبر ترین فروشگاه عرضه کننده انواع چادرهای شمعی کودک در کشور است. چادرهای عرضه شده در این مجموعه ضد پوسیدگی، ضد کپک زدن و جمع شدن است. به دلیل مواد سبک وزن، به راحتی قابل حمل و حمل و نقل بوده و به هر کجا قابلیت جابجایی دارد. برای خرید با ما تماس بگیرید.

شما می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی از ما خریداری کنید و از کودکان خود در برابر عناصر محیطی به خوبی مراقبت کنید. توجه داشته باشید که آنها حساس هستند و باید به خوبی از آنها مراقبت کرد.
چادر ضد آب راه راه آبی| معتبرترین مرکز برای خرید چ...
چادر ضد آب راه راه آبی| عرضه کننده چادر ضد آب راه ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat