دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ضد آب راه راه آبی| عرضه کننده چادر ضد آب راه راه آبی به قیمت تولیدی

چادر ضد آب راه راه آبی از متداول ترین روکش های خودرو در کشور به شمار می رود. اگر می خواهید خودرو را در شرایط خوبی نگه دارید، محافظت در برابر صدمه بسیار حیاتی است. اتومبیلی که آسیب دیده است نه تنها به نظر خوب نمی رسد، بلکه ممکن است تعدادی از مسائل مختلف مکانیکی را ایجاد کند. یکی از بهترین راه های محافظت از اتومبیل، به ویژه هنگامی که پارکینگ ندارید، قرار دادن روکش اتومبیل بر روی آن است. اما چگونه می توان فهمید که از پوشش مناسب اتومبیل استفاده می کنید؟ بدیهی است که نمی توان از روکش BMW به جای پوشش پرایداستفاده کرد. یکی از بهترین راه ها برای محافظت از نمای بیرونی خودرو ، خرید ساده چادر ضد آب راه راه آبی سفارشی است. البته، تعدادی از عوامل مختلف وجود دارد که شما باید آنها را در نظر بگیرید. 

راهنمای خرید چادر ضد آب راه راه آبی متناسب با نیاز خودرو 

اول، نیازهای محافظتی شما چیست؟ اگر وسیله نقلیه شما در فضای باز باشد، باید از آن در برابر موارد مختلف محافظت کنید. اگر داخل پارکینگ باشد، ممکن است فکر کنید که اصلاً به پوششی از ماشین احتیاج ندارید ، اما هنوز هم این کار را می کنید - تهدیدهای مختلفی وجود دارد که می تواند به ماشین شما در فضای داخلی آسیب برساند.
بهترین کاورهای ماشین در فضای باز، شما می خواهید از وسیله نقلیه خود در برابر تعداد آسیب محافظت کنید. اولین و شاید بزرگترین تهدید هوا باشد. تگرگ بدترین است - می تواند باعث فرورفتگی و شکستن شیشه جلو اتومبیل یا پنجره ها شود. در سال های گذشته، مرکز ملی تحقیقات گزارش داد که حدود ۵،۴۵۷ طوفان تگرگ در کشور وجود داشته. یک چادر ضد آب راه راه آبی خوب اتومبیل ماشین شما را از فرورفتگی محافظت می کند.
علاوه بر تگرگ، باد می تواند با دمیدن سایر موارد به داخل خودرو ، صدمه خوبی به خودرو شما وارد کند. که شامل موارد معمول مانند سطل های زباله، تزئینات چمن، و اسباب بازی های کودکان در فضای باز است. با این حال، می تواند مواردی مانند شاخه ها را نیز شامل شود. بادهای شدید می توانند شاخه های درختان را شکسته یا حتی کل درخت را از جا بکند.

همچنین باران در صورت ایجاد خراشیدگی می تواند به خودرو شما آسیب برساند. این می تواند باعث خوردگی کار رنگ شما شود. اگر باران اسیدی باشد، می تواند آسیب بیشتری نیز وارد کند. اما از طرف دیگر، اگر مدت زیادی در زیر نور شدید بیرون بماند، حتی نور خورشید نیز می تواند به شما آسیب برساند. گرما می تواند به ماشین و فضای داخلی شما آسیب برساند. اگر ماشین شما بخاطر مدت طولانی زیر آفتاب باشد، یک چادر ضد آب راه راه آبی خوب می تواند به خوبی از شما محافظت کند. 

مرکز فروش چادر ضد آب راه راه آبی ارزان قیمت 

 شرکت دنیای تنها ارائه دهنده چادر ضد آب راه راه آبی با کیفیت و ارزان قیمت در کشور است. شما می توانید متناسب با ابعاد و مدل خودروی خود این محصول را با قیمت بسیار ارزان از دنیای چادر سفارش دهید. توجه داشته باشید جنس پارچه استفاده شده برای تولید این نوع روکش بسیار مقاوم بوده و عمر طولانی دارد.

چادر کودک شمعی کوچک | نمایندگی فروش چادر کودک شمعی...
چادر ضد آب | اهمیت استفاده از چادر ضد آب؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat