دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چادر ترانزیت | پخش چادر ترانزیت از درب کارخانه تولیدی

tranzitychadoor خرید چادر ترانزیت

 خرید چادر ترانزیت با کیفیت را با قیمت مناسب از این مجموعه تهیه کنید. این شرکت اقدام به پخش چادر ترانزیت از درب کارخانه تولیدی نموده و در محل شما می رساند.

کارخانه تولید چادر ترانزیت

یک کارخانه تولید چادر ترانزیت باید فروش چادر ترانزیت ارزان و با کیفیت را در اختیار تمامی افراد قرار دهد. ضمن کیفیت بالای محصولات، یک کارخانه تولیدی باید بتواند سالانه حجمی از تولیدات خود را صادر کند.

خرید چادر ترانزیت از کارخانجات تولیدی باید به صرفه تر از بازار باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که معمولاً کارخانه های فقط به صورت عمده فروش دارند و به صورت جزئی محصولات را عرضه نمی کنند.
مطلب دیگری که به توضیح نیاز دارد این است که کارخانه های تولید پارچه برزنت خود اقدام به ارسال سفارشات کرده و نیازی نیست شما کاری انجام دهید. ضمن این که با خرید از نمایندگی های تحت نظر کارخانه ها، واسطه ها حذف شده و خریدی عالی خواهید داشت.

پارچه چادر ترانزیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

 پارچه چادر ترانزیت به دلیل ویژگی های خاصی که دارد در صنایع بسیاری کاربرد داشته و مصرف می گردد. بیشترین مصارف این پارچه در سایبان ها، روکش ها و چادرها می باشد. حال تعدادی از مهم ترین ویژگی های چادر ترانزیتی را بیان می کنیم.

یک پارچه چادر ترانزیت باید در مقابل آتش مقاوم بوده و آتش نگیرد. پارچه ترانزیت مقاومت بسیار بالایی در مقابل یخ زدگی و حرارت بالا از خود نشان می دهد.
انعطاف پذیری و وزن سبک چادر ترانزیت یکی از ویژگی های بارز این پارچه می باشد. این چادر همچنین آن قدر با دوام و مقاوم است که در برابر اکثر مواد شیمیایی و اشعه ی UV یا ماورا بنفش خورشید نیز همچنان از کیفیت بالا برخوردار است.
البته پارچه چادر ترانزیتی نیز مانند دیگر پارچه ها دارای درجه بندی بوده و هر چه کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت خرید چادر ترانزیت نیز بیشتر می شود. البته موردی که این پارچه را متمایز کرده، عدم خراشیدگی در مجاورت با اشیاء نوک تیز می باشد.

سفارش خرید چادر ترانزیت با قیمت مناسب 

خرید چادر ترانزیت با قیمت مناسب را می توانید حضوری یا غیر حضوری، عمده یا جزئی، مستقیم یا غیر مستقیم و به روش های مختلفی انجام دهید. ما قصد داریم تا بهترین روش را به شما معرفی کنیم.

اگر برای کسب و کار خود نیاز به تعداد بالایی چادر ترانزیت دارید، پس خرید شما عمده محسوب شده و لازم است تا از عمده فروشی ها خرید چادر ترانزیت را انجام دهید. توجه داشته باشید که در خرید عمده، قیمت ها تا مقدار بالایی کاهش می یابند.
اگر قصد شما خرید چادر ترانزیت جزئی می باشد، بهتر است از طریق نمایندگی های سطح شهر سفارش دهید. هر چه درجه بالاتری انتخاب نمایید، قیمت بالاتر و کیفیت نیز بهتر خواهد شد.
خرید مستقیم نه تنها واسطه ها را حذف نموده و قیمت خرید شما را کاهش می دهد، بلکه مزایای بسیاری را برای خریداران فراهم می کند. خرید غیر مستقیم اصلاً برای خرید عمده پیشنهاد نمی شود.
حال به سراغ خرید حضوری و اینترنتی می رویم. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارد که به توصیف این نکات خواهیم پرداخت. مزایای خرید اینترنتی:
صرفه جویی در وقت
آسانی انجام خرید
امکان جستجو و بررسی قبل از خرید
وجود تخفیف های مناسب و محصولات با قیمت های آف خورده
تنوع بسیار بالا در محصولات
امکان مقایسه بین گزینه ها پیش از خرید
امکان پرداخت درب محل
معایب خرید اینترنتی به ترتیب زیر است. البته شما نگران نباشید زیرا در این سایت مشکلات زیر مشاهده نمی شود.
امکان تاخیر در ارسال
قابل لمس نبودن محصول
عدم وجود تعامل بین خریدار و فروشنده
امکان سودجویی و کلاهبرداری
پخش چادر برزنت | مرکز خرید بهترین چادر برزنت تهران
پارچه برزنتی ضخیم | فروشنده انواع برزنت محکم و ضد ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat