دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت مناسب برزنت کانتینری | فاکتورهای موثر بر قیمت برزنت چادر کانتینری

kantineryyy44 قیمت مناسب برزنت کانتینری

قیمت مناسب برزنت کانتینری در بزرگترین مرکز فروش اینترنتی برزنت چادر کانتینری با در نظر گرفتن فاکتورهای موثر بر قیمت به صورت عمده و مستقیم ارائه می گردد. جهت خرید ارزان همین حالا با ما در ارتباط باشید.

استفاده از پارچه های چادر کانتینری 

 پارچه برزنت کانتینری با داشتن ویژگی هایی مانند: ضد آب، نسوز، و مقاومت بسیار بالا تولید می شود. این ویژگی ها منجر می شود از برزنت کانتینری در مواردی که نیاز به محافظت در برابر نفوذ آب، حرارت و دیگر موارد آسیب رسان باشد استفاده گردد. همانطور که مستحضر هستید کانتینرها جعبه های فلزی بسیار بزرگی هستند که بر روی وسایل نقلیه سنگین مانند: کامیون ها و تریلرها نصب می گردد.

کارخانه های تولیدی، محصولات تولید شده خود را درون این کانتینرها قرار داده و با وجود تمامی خطراتی که ممکن در مسیر برای بار به وجود آمده و سبب رساندن آسیب به آن شود به دل جاده می فرستند.
در این بین چادرهای برزنت کانتینری بیشترین نقش را جهت حفاظت از بار ایفا می کنند. مخصوصا زمانی که بار حامل کانتینرها، از جمله بارهایی باشد، که در برابر عوامل طبیعی به شدت حساس باشد.
همانطور که متوجه شدید اصلی ترین کاربرد پارچه برزنت کانتینری، تولید چادر کانتینری است. بطور کلی علت استفاده از چادر کانتینری به شرح زیر است.

۱- جلوگیری از ورود انواع آلودگی ‌ها و باکتری‌ ها به درون بار

۲- جلوگیری از پوسیدگی و خرابی کانتینر و بار

۳- جلوگیری از قرار گرفتن بار در معرض آفتاب

۴- جلوگیری از خیس شدن و مرطوب شدن بار کانتینر در هوای برفی و بارانی

۵- جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به داخل

۶- جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید بر بارهای حساس که نور خورشید منجر به خرابی و فاسد شدن آن ‌ها می ‌شود.
لازم به ذکر است که قیمت مناسب برزنت کانتینری با توجه به میزان کیفیت آن متفاوت است.

فاکتورهای مؤثر بر قیمت مناسب برزنت کانتینری 

قیمت برزنت کانتینری نسبت به دیگر برزنت ها با توجه به ویژگی‌ های مثبتی که این نوع برزنت دارد بالاتر می باشد. اما به‌ طور کلی فاکتورهایی وجود دارد که به ‌صورت مستقیم و غیرمستقیم بر قیمت مناسب برزنت کانتینری تاثیرگذار است این فاکتورها عبارت‌اند از

۱- جنس و کیفیت پارچه برزنت کانتینری؛ معمولاً پارچه های برزنتی کانتینری با توجه به اندازه، ضخامت و نوع متریال بکار رفته برای تولید، دارای کیفیت مختلفی هستند. به طور معمول هر چه کیفیت پارچه بالاتر باشد قیمت نیز بالاتر می‌رود.

۲- شیوه خرید؛ امروزه روش‌ های متعددی برای خرید وجود دارد که هر کدام به نحوی دارای ویژگی ‌های مثبت و منفی مختص به خود هستند. ما توجه به تحقیقات به ‌عمل ‌آمده به اثبات رسیده است که انتخاب خرید به شیوه آنلاین با توجه به مزیت هایی که دارد نسبت به دیگر شیوه‌ های خرید بهتر و مقرون به صرفه ‌تر می ‌باشد.

۳- انتخاب مرکز فروش مناسب؛ معمولاً مراکز متعددی وجود دارند که در حال عرضه و فروش پارچه برزنت کانتینری هستند. اما در بین این مراکز تنها مراکزی که به صورت عمده، بی ‌واسطه و آنلاین اقدام به عرضه و فروش پارچه برزنت کانتینری کرده اند مناسب ‌تر برای خرید می ‌باشند.

۴-خرید مستقیم و بی ‌واسطه؛ همانطور که گفتیم خرید مستقیم و بی ‌واسطه از دیگر فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت است که به دلیل خرید بدون دلال و واسطه منجر به خرید ارزان ‌تر و مقرون‌ به ‌صرفه ‌تر برای خریدار می‌گردد.

بزرگترین مرکز فروش برزنت کانتینری

 همانطور که گفتیم انتخاب مرکز فروش مناسب یکی از موارد تاثیرگذار بر قیمت مناسب برزنت کانتینری هست.

لذا توصیه می ‌گردد جهت خرید پارچه برزنت ارزان‌ قیمت و همچنین با کیفیت، لازم است که شما خریداران علی ‌الخصوص خریداران عمده پارچه برزنت کانتینری در یافتن مرکز فروش مناسب و معتبر کوشا باشید.
مرکز فروش ما یکی از مراکزی است که اقدام به عرضه و فروش پارچه برزنت کانتینری به صورت عمده و مستقیم کرده است. این مجموعه فروش با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مؤثر بر خرید تلاش کرده است که بهترین و مرغوب ‌ترین نوع پارچه برزنت کانتینری را با مقرون به صرفه‌ ترین قیمت برای فروش ارائه کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید ارزان ‌قیمت می توانید همین حالا با کارشناسان فروش ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.
برزنت برای استخر | بزرگترین مرکز فروش برزنت استخری
پارچه برزنتی بزرگ | فروش عمده بهترین پارچه های برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat