دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنت آلاچیق | عرضه انواع برزنت سقفی درجه یک

alachigh1 چادر برزنت آلاچیق

 چادر برزنت آلاچیق یکی از انواع برزنت های درجه یکی است که توسط مرکز عرضه انواع برزنت سقفی درجه یک به صورت مستقیم از درب کارخانه به قیمت زیر بازار عرضه می شود.

چادر برزنت آلاچیق و کاربرد آن

 قطعا همه شما، در محیط های سرباز گاها دیده اید که به جای سقف های کاذب از پارچه هایی بسیار مقاوم و ضد آب استفاده می کنند که قطعا دوام و طول عمر بالایی دارند.

شاید اغلب مردم فکر کنند که این آلاچیق ها تنها به جهت زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند؛ اما اینطور نیست، ما برای گذراندن ساعات خوشی در طبیعت نیاز به مکانی داریم که بتواند ما را در برابر عوامل طبیعی اعم از باد، باران، اشعه نور خورشید و ... حفظ نماید و این سقف کاذب یا همان پارچه برزنتی به عنوان یک محافظ برای افراد در برابر عوامل طبیعی خواهد بود.
آلاچیق ها به عنوان یک محل حفاظتی ثابت یا حتی متحرکی هستند که چون سایبان های برزنتی عمل می کنند‌.
بی شک کاربرد سقف را می دانید و حتی آگاه هستید که سقف ها انواع مختلفی داشته و چه مزایای دارند که آلاچیق ها نیز بدین صورت بوده و در انواع مختلف ثابت، متحرک و اتوماتیک تولید و استفاده می شوند.
امروزه کاربرد آلاچیق ها در باغ ها، رستوران ها، ویلا و ... زیاد شده که دارای تنوع و زیبایی بسیاری هستند.
چادر برزنت آلاچیق یک پارچه بسیار مستحکم، مقاوم و انعطاف پذیری است که علی رغم کاربرد به عنوان آلاچیق در بسیاری از امور نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع چادر برزنتی آلاچیق باکیفیت

همانطور که اشاره شد، چادر برزنت آلاچیق، از انواع برزنت های مرغوب و باکیفیتی است که این چادر از لحاظ جنس، اندازه و کاربرد چادر به دسته های مختلفی تقسیم می شود که هر یک از آن ها زیبایی و کیفیت منحصربفردی دارند.


آلاچیق های برزنتی از نظر جنس به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

• آلاچیق های فلزی:

همانگونه که از نام این سازه پیداست، بدنه و چارچوب آن از فلز ساخته شده و به دلیل مقاومت فلز در برابر باران و رطوبت، این نمونه کاربرد زیادی در محیط های سرباز دارد.

این نوع آلاچیق ها برای جلوگیری از نفوذ باد، باران، نور خورشید و حشرات به داخل مناسب هستند.

• آلاچیق های شیشه ای:

این نوع آلاچیق های برزنتی نیز جزو کاربردی ترین ها هستند که زیبایی منحصربفردی دارند و به دو صورت کاملا شیشه ای و یا ترکیب شده با چارچوب فلزی ساخته می شوند.

برای این نوع سازه شیشه ای معمولا بیشتر از پارچه های برزنتی سفید استفاده می شود، تا به هنگام تابش زیاد نور خورشید گرمای زیادی ایجاد نکند و به عنوان حفاظی در برابر دید افراد قرار بگیرد.

• آلاچیق های چوبی:

بی شک، آلاچیق های چوبی را در رستوران ها و یا سالن های پذیرایی سرباز دیده اید که بیشتر در باغ ها کاربرد دارد. این نوع آلاچیق زیبایی زیادی دارند و دارای طرح و شکل های بسیار متنوعی می باشند

توزیع آنلاین چادر برزنت آلاچیق عمده 

 دنیای امروز، عصر فناوری و ارتباطات است که بدین سبب تمامی حوزه ها نیز در این عصر مدرنیته به سرعت رشد یافته و به سوی ماشینی شدن در حرکت هستند‌.

خرید و فروش نیز که از روزمرگی های ما انسان ها می باشد، دستخوش این پیشرفت تکنولوژی بوده که به صورت اینترنتی و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می شود.
شرکت فروش آنلاین انواع چادر برزنت آلاچیق که از برگزیدگان مراکز توزیع عمده در سطح کشور است، بهترین پارچه برزنتی را با کیفیت تضمینی و قیمت رقابتی توزیع می کند.
جهت خرید عمده و اینترنتی انواع برزنت آلاچیق؛ با مشاورین این مجموعه در تماس باشید.
انواع بهترین برزنت کانتینری | سفارش خرید اینترنتی ...
سفارش چادر ترانزیتی | مرکز تهیه و دوخت بهترین چادر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat