دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

صندلی مسافرتی قابل حمل| کدام صندلی مسافرتی قابل حمل برای کمپینگ مناسب است؟

kodam-sandali-mosaferati-ghabel-haml-camping-monaseb-ast صندلی مسافرتی قابل حمل

 صندلی مسافرتی قابل حمل یک ابزار بسیار مناسب برای بعد از یک ماجراجویی یک روزه دور از اردوگاه یا در امتداد مسیر اردوگاه است. این وسیله یک مکان راحت برای نشستن ایجاد می کند که می توانید به خاطر وزن سبکی که دارد آن را با کوله پشتی خود حمل کنید. طراحان صندلی در سال های اخیر مدل های بسیار زیادی از این محصول طراحی و تولید کرده اند، بنابراین شما گزینه های زیادی برای خرید در اختیار دارید. بهترین نوع صندلی برای مسافرت صندلی تاشو، سبک با اسکلت ضد زنگ است.

عوامل مهم برای انتخاب صندلی مسافرتی قابل حمل 

هنگام انتخاب صندلی مسافرتی قابل حمل، عوامل زیر را در نظر بگیرید:
استفاده نهایی: برای کوله پشتی، وزن و اندازه بسته بندی شده صندلی بسیار مهم است. وزن صندلی باید به اندازه ای باشد که کاربران بتوانند به راحتی آن را حمل کنند و خسته نشوند.
اندازه، ارتفاع: اگر به صندلی مسافرتی قابل حمل جادار نیاز دارید، بهتر است بزرگتر و بهترین صندلی را انتخاب کنید. صندلی های کوچک با ارتفاع بلند برای کنسرت ها و زمین های ناهموار یا ماسه ای مناسب هستند. ورود و خروج از صندلی های بلند آسانتر است.
اولویت طراحی: در حال حاضر صندلی های قابل حمل در سبک های متعددی طراحی و تولید می شوند،به عنوان مثال آنها شامل کلاسیک، دو پایه، سه پایه، راکر، گلایدر و موارد دیگر هستند. اگر یک صندلی برایتان جذاب است، قبل از خرید آن یک تست نشستن بدهید.
قیمت: به دلیل تنوع زیاد صندلی مسافرتی قابل حمل قیمت آنها نیز متفاوت است، شما می توانید متناسب با نیاز خود بهترین نوع صندلی را از مراکز فروش تهیه کنید. اگر بودجه شما محدود است، می توانید از صندلی های معمولی تاشو استفاده کنید.

وزن: صندلی های تاشو مسافرتی هر کدام متناسب با هدفی طراحی و تولید شده اند، بنابراین شما هنگام خرید می بایست به وزن آن توجه کنید، معمولا صندلی ها وزن یک فرد متوسط را به خوبی تحمل می کنند، اما اگر وزن شما زیاد است هنگام خرید بهتر است صندلی های مخصوص با وزن بیشتر را انتخاب کنید. 

عرضه اینترنتی صندلی مسافرتی قابل حمل 

 صندلی مسافرتی قابل حمل یکی از با کیفیت ترین نوع صندلی در بازار می باشد، یکی از مهمترین ترین ویژگی های این نوع صندلی در مقایسه با سایر صندلی های موجود در بازار، مقرون به صرفه تر بودن و همچنین داشتن تنوع گسترده ای از رنگ ها و همچنین کیفیت خوب و وزن سبک است. این نوع صندلی بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های خارج از خانه است.

برای خرید اینترنتی ارزان قیمت صندلی مسافرتی قابل حمل می توانید وارد فروشگاه اینترنتی دنیای چادر شده و محصولات ارائه شده را با یکدیگر مقایسه کرده و متناسب با نیاز خود خرید خود را انجام دهید. علاوه بر این می توانید این نوع صندلی را در ابعاد مورد نیاز سفارش دهید. شما می توانید با خرید عمده تخفیفات ویژه نیز دریافت کنید تا هزینه های اولیه شما کاهش پیدا کند.
صندلی مسافرتی قابل حمل| انواع مختلف صندلی مسافرتی ...
چادر سایبان برزنتی | نمایندگی پخش بهترین چادرهای ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat