دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

صندلی مسافرتی قابل حمل| انواع مختلف صندلی مسافرتی قابل حمل و ارزان قیمت

anvae-mokhtalef-sandali-mosaferati-ghabel-haml صندلی مسافرتی قابل حمل
صندلی مسافرتی قابل حمل را می توانید متناسب با سلیقه خود در مدل های مختلفی خریداری کنید.همه صندلی ها، حتی برخی از آنها که شبیه به هم هستند، بنابراین نمی توانند وزن یکسانی داشته باشند. مهم است که محدودیت وزن هر مدل را بررسی کنید. برخی از صندلی های کودک یا جوانان تقریباً می توانند وزنی حدود ۳۰ الی ۷۰ کیلوگرم را به راحتی تحمل کنند. برخی از صندلی های بزرگسالان ساخته شده اند که بین ۶۰ تا ۸۰ کیلو گرم وزن را نیز تحمل می کنند. شما باید هنگام خرید به جنس، عملکرد و و ابعاد چادر توجه کنید تا بتوانید مناسب ترین صندلی را برای خود خریداری کنید.

خرید صندلی مسافرتی قابل حمل برای کودکان 

 هنگام خرید صندلی مسافرتی کودک، به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از خراب شدن و یا افتادن کودک، همه مدل ها با قفل مخصوص ارائه می شوند. کودکان می توانند بر اساس رنگ یا سبک های مورد علاقه خود در انتخاب صندلی نقش اساسی داشته باشند. علیرغم کوچکتر بودن و نیز سبک تر بودن چنین صندلی هایی، داشتن کیسه حمل می تواند به کودک شما کمک کند تا در حمل صندلی مسافرتی قابل حمل به محل کمپینگ و یا اردوگاه مشارکت داشته باشد.

قبل از اینکه برای تفریح و هیجان در فضای باز به فعالیت بپردازید، مهم است که بدانید چه مدل هایی از صندلی مسافرتی قابل حمل در بازار وجود دارد. شما به خصوص در مورد سبک و ویژگی ها، گزینه های زیادی برای خرید در اختیار دارید. برای کمک به تصمیم گیری آگاهانه، نیازها، راحتی و فعالیت خود را در نظر بگیرید. البته بهتر است برای خرید صندلی مسافرتی کودک، از خود کودکان نیز کمک بگیرید و متناسب با سلیقه آنها صندلی را انتخاب کنید.
کودکان عاشق صندلی مسافرتی قابل حمل با رنگ های روشن و شاد هستند و از این که روی آنها استراحت می کنند لذت می برند. شما می توانید موقع انتخاب رنگ مورد علاقه کودک خود را بپرسید تا متناسب با علاقه او صندلی را خریداری کنید.

مرکز خرید صندلی مسافرتی قابل حمل برای کودکان 

 فروشگاه دنیای چادر یکی از مراکز بزرگ عرضه کننده انواع صندلی مسافرتی قابل حمل کودک، بزرگ سال است، این مجموعه صندلی های خود را از مواد مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، سایش، پارگی، کپک، مواد شیمیایی تولید می کند. علاوه بر این صندلی های تولید شده در دنیای چادر ۱۰۰ درصد ضد زنگ هستند و مواد به کار برده شده برای تولید اسکلت صندلی، نیز مقاوم است و باعث می شود در برابر فشار وارده با دوام باشد.


ما طیف وسیعی از صندلی مسافرتی قابل حمل را تولید و عرضه می کنیم. هم در طیف رنگی و هم در مدل های پشتی دارد و بدون پشتی. برای اینکه بتوانید این محصولات را به قیمت تولیدی خرید کنید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. محصولات تولیدی این شرکت از مواد درجه یک تولید شده و عمر طولانی دارند. کارشناسان دنیای چادر آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
چادر عشایری قیمت | ارائه دهنده بهترین چادرهای برزن...
صندلی مسافرتی قابل حمل| کدام صندلی مسافرتی قابل حم...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat