دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

صندلی پیک نیک تاشو| ۴ ویژگی مهم صندلی پیک نیک تاشو چیست؟

4-vijhegi-mohem-sandali-piknik-tasho-1

یک صندلی پیک نیک تاشو خوب مطمئناً اوقات شما را در فضای باز به خصوص در طبیعت بسیار راحت تر می کند. در حالی که هوای تازه را می گیرید و به ستاره ها خیره می شوید و مکالمه های خوبی در اطراف آتش کمپ برقرار می کنید، جایی خشک و راحت خواهید داشت. هنگام آماده سازی غذا یا هنگام استراحت پس از پیاده روی طولانی مدت، بسیار لذت بخش خواهد بود که همگی آنها توسط صندلی پیک نیک محقق خواهد شد. از ویژگی های مهم یک صندلی پیک نیک می توان به داشتن پشتی مناسب، جنس مناسب، وزن سبک و نیز اسکلت محکم اشاره کرد. 

خرید با کیفیت ترین نوع صندلی پیک نیک تاشو 

طیف گسترده ای از صندلی پیک نیک تاشو در بازار وجود دارد که برخی از آنها کمی حجیم هستند و برای پیک نیک و کمپینگ طراحی شده اند ولی بهتر است برای حمل و جابجایی آنها از یک وسیله نقلیه مناسب کمک بگیرید. اما سایزهای دیگر سبک هستند و به اندازه ای بسته بندی می شوند که به راحتی شما می توانند برای سفرهای کمپینگ خود آنها به صورت پیاده روی و درون کوله پشتی حمل و جابجا کنید.
انتخاب یک صندلی پیک نیک تاشو مناسب برای نیازهای شما می تواند کمی مشکل باشد. شما برای نوع اردویی که بیشتر دوست دارید به آن بروید باید برنامه ریزی کنید و از یک صندلی بادوام، راحت و کاربردی استفاده کنید تا تمام نیازهای شما را در روز کمپینگ و اردو برآورد کند. البته برای پیدا کردن صندلی مناسب مشکل زیادی نخواهید داشت، زیرا ما در فروشگاه دنیای چادر طیف وسیعی از صندلی های کمپینگ عالی را ارائه کرده و آنها را در برابر یکدیگر مقایسه کرده ایم تا بتوانید سریع و به راحتی، صندلی مناسب خود را پیدا کنید.
برای این کار کافیست به فروشگاه اینترنتی دنیای چادر وارد شده و با یک جستجوی ساده مدل های عرضه شده را از نظر کیفیت، قیمت، دوام، جنس و نیز مقایسه کنید تا بتوانید بهترین نوع صندلی پیک نیک تاشو را از مجموعه ما قیمت ارزان و با گارانتی معتبر خریداری و از سر خود لذت ببرید.

عرضه انواع مختلف صندلی پیک نیک تاشو در کرج 

 هنگامی که نوبت به خرید صندلی پیک نیک تاشو برای فعالیت شما می رسد، باید بر روی قدرت آن تمرکز کنید. اگر محصول ضد آب، سبک، با اسکلت آلومینیومی ضد زنگ بخرید، از مقاومت بیشتری برخوردار خواهید بود. هرچه وزن صندلی کمتر باشد، به راحتی خواهید توانست آن را با خود حمل کنید.

علاوه بر جنس صندلی موارد دیگری نیز وجود دارد که بهتر است هنگام خرید صندلی پیک نیک تاشو به آن توجه کنید. اگر می خواهید از صندلی تاشو برای اهداف خارجی استفاده کنید، مطمئن شوید که آن را از تامین کننده معتبر خریداری کرده اید. خرید از فروشندگان معتمد باعث اطمینان بیشتر می شود و باعث می شود تا محصولی کارآمد تر و مقاوم تر خریداری کنید. خانواده شما به هنگام پیک نیک می تواند به راحتی در درون چادر، کنار آتش، هنگام پخت و پز، هنگام صرف نوشیدنی از آن استفاده کند و از سفر خود لذت ببرد.
دنیای چادر از معتبرترین عرضه کنندگان صندلی پیک نیک تاشو در کرج است که می توانید انواع مختلفی از این محصول را با قیمت ارزان و با ضمانت تهیه کنید.
صندلی پیک نیک تاشو| بهترین و مقاوم ترین صندلی پیک ...
سفارش برزنت سقفی | بزرگترین مرجع آنلاین انواع برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat