دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

صندلی پیک نیک تاشو| بهترین و مقاوم ترین صندلی پیک نیک تاشو کدام است؟

behtarin-moghavemtarin-sandali-piknik-tasho صندلی پیک نیک تاشو

اصطلاح " صندلی پیک نیک تاشو " تقریباً هر نوع صندلی را می توان شامل شود، و شما می توانید هر نوع صندلی را که می خواهید فشرده کرده و در ماشین به مقصد ببرید، اما کاری که شما برای پیدا کردن این نوع صندلی باید انجام دهید، محدود کردن گزینه ها است. صندلی پیک نیک "راحت" واقعی، نوعی از صندلی است که دارای وزن سبک، اسکلت محکم و مقاوم، قابلیت تاشوندگی راحت و آسان، قابلیت تحمل وزن بیشتر را دارد و از پوشش ضد زنگ تهیه شده است. البته مدل های مختلفی از این محصول در حال حاضر تولید و برای تامین نیاز مصرف کنندگان به بازار عرضه می شود، برخی از آنها از امکانات ویژه ای دارند، از نگهدارنده های لیوان گرفته تا جیب های ذخیره سازی، و حتی برخی از آنها دارای گزینه خوابیده هستند. 

چند نکته کلیدی مهم هنگام خرید صندلی پیک نیک تاشو 

 ۱- هزینه؟

برخی از افراد و خانواده ها ممکن است در طول سال چند بار به اردو بروند، برای همین نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید صندلی پیک نیک تاشو خود صرف کنند. خبر خوب این است که ما در تولیدی دنیای چادر تنوع زیادی از این محصولات را با قیمت های متفاوت تولید و برای تامین نیاز مشتریان عرضه می کنیم تا آنها بتوانند متناسب با بودجه خود این محصول را از ما خریداری کنند. به عنوان مثال صندلی چهار نفره دنیای چادر، اغلب با کمتر از قیمت در فروشگاه اینترنتی ما در دسترس است، کیفیت آن بی نظیر بوده و سطح راحتی و پشتیبانی بالایی را ارائه می دهد و پس از سالها استفاده به خوبی همانند روز اول سالم می ماند.
۲- سبک وزن؟
برای کسانی که می خواهند صندلی آنها فضای کمتری را در کوله پشتی یا در میان سایر لوازم پیک نیک شغال کند، توصیه می کنم از مدل های کوچک و سبک استفاده کنند. البته تمام ابعاد صندلی های ارائه شده در فروشگاه اینترنتی دنیای چادر به طرز چشمگیری کاهش یافته است، پارچه ها و قاب ها بسیار نازک شده اند، و آنها به اندازه کافی کوچک هستند تا بتوانید آنها را درون بسته کوله پشتی خود قرار دهید. وزن سبک و حجم کم صندلی پیک نیک تاشو باعث می شود که آنها برای کمپینگ و پیاده روی های روزمره در طبیعت ایده آل باشند.
۳- صندلی های دو نفره پیک نیک؟
صندلی های دو نفره پیک نیک، می توانند انتخاب خوبی برای زوج ها باشند. اکثر آنها دارای دو دسته و یک صندلی باز با دو پهن برای دو نفر هستند، اگرچه برخی از آنها شبیه به دو صندلی منفرد هستند که با یک محفظه نگهداری وسط یا نگهدارنده های لیوان در میان آنها قرار گرفته است. صندلی های دو نفره به طور قابل پیش بینی بسیار سنگین تر از همتایان تک نفره خود هستند، که آنها را برای حمل کمی سخت می کند.. علاوه بر این، آنها اغلب گرانتر از صندلی جداگانه هستند.

لطفا برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
بهترین قیمت برزنت ترانزیت | مرکز فروش ویژه پارچه چ...
صندلی پیک نیک تاشو| ۴ ویژگی مهم صندلی پیک نیک تاشو...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat