دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی ماشین| آیا چادر برزنتی برای ماشین شما مفید است؟

chador-berezenti-baraye-mashin-mofid-ast-1 چادر برزنتی برای ماشین

چادر برزنتی ماشین به دلیل کیفیت بسیار خوب قادر است از خودروی شما در برابر آب و هوای نسبتاً نامناسب محافظت کند. این نوع تجهیزات مانع آسیب رسیدن به خودرو از سوی گرد و غبار، رطوبت و اشعه ماورا بنفش می شوند، در حالی که به اندازه کافی قابل تنفس هستند تا بخار آب از آن خارج شود، اما نمی شود وارد آن شود. این پوشش در کارخانه دنیای چادر ساخته شده است و مناسب برای استفاده در فضای باز یا فضای داخلی است. 

نکات مهم برای انتخاب چادر برزنتی ماشین 

چادر برزنتی ماشین ارائه شده در شرکت دنیای چادرکاملاً مقاوم در برابر طوفان است. و با این وجود ، این پوشش در زمره پوشش های سبک وزن موجود در بازار است. این محصول از یک نخ میکروسکوپی کاملاً بافته شده ساخته شده که به دلیل مقاومت در برابر باران، یخ، برف و آفتاب، خودروی شما را محافظت می کند. این پوشش متناسب با وسیله نقلیه شما به صورت سفارشی ساخته می شود و در رنگ های متناسب با نیاز شما موجود است.
چادر برزنتی ماشین این مجموعه متناسب با خودروی شما است (بهترین ارزش، ضمانت مادام العمر و مقاومت بالا) اینها پوشش هایی هستند که اندازه آنها به طول، عرض و ارتفاع خودرو شما است. به طور معمول سبک های زیادی در دنیای چادر وجود دارد (برای شکل ماشین، ابعاد و غیره).
چادر برزنتی ماشین این مجموعه بسیار مناسب است و استفاده از آن باعث می شود که خودروی شما در هر شرایطی در امان باشد. خدمات ارائه شده در دنیای چادر بسیار خوب و سریعتر از حد انتظار مشتریان است. قیمت بسیار مناسب آنها در کنار کیفیت خوب، باعث شده تا این محصول طرفداران زیادی در بازار داخلی داشته باشد.
هنگام تصمیم گیری برای خرید چادر برزنتی ماشین باید به نوع خودرو، محیط، بودجه و غیره توجه کنید. اگر اولین بار است که خرید می کنید، انتخاب نوع پارچه برزنتی می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. برخی از عواملی که باید هنگام تصمیم به خرید در نظر بگیرید. ...
۱- حتما به نوع و جنس پارچه ماشین توجه داشته باشید
۲- به میزان ضد آب بودن آن باید توجه کرد و پارچه ای را باید انتخاب کرد که ۱۰۰٪ ضد آب باشد
۳- میزان انعطاف پذیری نیز بسیار مهم بوده و هر اندازه انعطاف پارچه بیشتر باشد بهتر است
۴- قیمت نیز از عوامل مهم در هنگام خرید چادر برزنتی ماشین است، برخی از مدل ها به دلیل کیفیت و کارایی بیشتر معمولا گران تر هستند

۵- خرید از فروشگاه معتبر را نیز همواره باید در نظر داشته باشید. 

مرکز خرید چادر برزنتی ماشین 

فروشگاه های متعددی در سراسر کشور اقدام به فروش انواع چادر برزنتی ماشین می کنند، برخی از آنها دارای ضمانت و برخی دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی کنند. البته باید دقت داشته باشید که برخی از فروشندگان نیز از ضمانت نامه نامعتبر استفاده می کنند تا قیمت چادر برزنتی خودرو را بالاتر در نظر بگیرند و مشتریان زیادی را جذب خود کنید.

شرکت دنیای چادر یکی از موفق ترین و محبوب ترین شرکت های ارائه دهنده چادر برزنتی ماشین همراه با ضمانت اصل و معتبر در ایران است که با کوله باری پر از تجربه سال های زیادی است در این زمینه فعالیت می کنند. برای خرید این محصول می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

چادر برزنتی ماشین| بهترین پوشش ضد آب ماشین چیست؟
برزنت برای پارکینگ | فروش ویژه پارچه برزنت سایبان
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat