دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت برای پارکینگ | فروش ویژه پارچه برزنت سایبان

forosh-vijhe-parche-berezent-sayeban پارچه برزنت سایبان

برزنت برای پارکینگ به صورت عمده و مستقیم در بزرگ ‌ترین مرجع فروش پارچه برزنت سایبان به صورت ویژه به فروش می رسد. جهت خرید بهترین پارچه برزنت با نازلترین قیمت در کمترین زمان ممکن، همین حالا با ما ارتباط بگیرید. 

مزایای استفاده از سایبان پارچه ‌ای 

همانطور که مستحضر هستید؛ استفاده از هوای خنک و آزاد محیط بیرون در فصل تابستان یکی از مناسب ‌ترین و لذت بخش ترین خواسته ‌های بشر از زمان‌ های دور بوده است.
معمولاً در فصول گرم سال تحمل هوای گرم و طاقت ‌فرسای محیط خانه کاری بس سخت و دشوار می باشد. به همین سبب افراد ترجیح می ‌دهند بجای ماندن در منزل به فضای بیرون از خانه رفته و از محیط آزاد و خنک بهره مند شوند.
اما وجود اشعه ‌های مزاحم و داغ نور خورشید این فرصت را از افراد دریغ می ‌کند. خوشبختانه امروزه با ورود سایبان پارچه ‌ای مقاوم به عرصه زندگی بشر دیگر این امکان براحتی برای هر فردی با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه مقدور می باشد.
همچنین وجود سایبان های پارچه‌ای منجر می‌شود تا در فصل های بارانی سال نیز در محیط آزاد بیرون نشسته و با تماشای منظره زیبای باران بدون قرار گرفتن در معرض خیس شدن، از هوای بیرون لذت برد.

این نوع پارچه با توجه به داشتن ضخامت و استقامت مناسب در برابر تابش ‌های نور خورشید و همچنین داشتن خاصیت ضد آب بودن امروزه جزو پرطرفدار ترین نوع پارچه برزنت بشمار می رود.

در واقع وجود پارچه مخصوص برزنت برای پارکینگ و ایجاد سایبان شرایطی به وجود آورده، تا افرادی که فاقد پارکینگ می باشند بتوانند به‌ راحتی با استفاده از این پارچه یک سقف مقاوم و ضد آب برای وسیله نقلیه خود به وجود آورده و دیگر نگران آسیب ‌های وسیله نقلیه خود در برابر مضرات نور خورشید و بارش برف و باران نگردند. 

مناسب ‌ترین لیست قیمت پارچه برزنتی سایبان 

 همانطور که می‌ دانید برای تهیه یک لیست قیمت مناسب فاکتورهای زیادی وجود دارند بر آن تاثیرگذار هستند.

متأسفانه با توجه به شرایط حاکم بر بازار کشور ما تهیه لیست مناسب و ثابت پارچه برزنت برای پارکینگ کاری بس دشوار می‌باشد. زیرا تغییرات لحظه ‌ای قیمت‌ ها شرایطی به وجود آورده که فروشندگان از ارائه نرخ ثابت به مشتریان خود عاجز بمانند.
البته ناگفته نماند که بسیاری از فروشندگان نیز، با در نظر گرفتن فقط منافع خود، خریدهای قبلی خود را نیز با نرخ روز ارائه می دهند و به همین سبب در طی یک روز به صورت ساعتی بر قیمت های خود می افزایند.
اما بعضی از مراکز فروش با در نظر گرفتن سود و منفعت خریداران در کنار سود و منفعت خود و تغییر ندادن لحظه‌ ای قیمت ‌ها، به دامن زدن بیشتر آشفتگی های موجود کمک نمی کنند.

فروش ویژه پارچه برزنت برای پارکینگ 

 از آنجایی که پارچه برزنت برای پارکینگ و سایبان به دلیل داشتن کاربردهای بالا و منحصر به ‌فرد از استقبال بالایی در بین هموطنان بهره ‌مند گشته‌ است، مراکز فروش زیادی در حال عرضه این نوع پارچه به صورت عمده می باشند.

پارچه برزنت مناسب پارکینگ و سایبان ازجمله پارچه هایی هست که علاوه بر ایجاد پارکینگ و سایبان برای مصارف دیگر نیز به کار برده می‌شود. به همین دلیل این نوع پارچه از بازار خرید گرم و داغ بهره‌مند هست.

مرکز فروش دنیای چادر جهت بهره‌ مندی شما خریداران عمده این نوع پارچه در سراسر کشور اقدام به فروش ویژه به صورت اینترنتی کرده است.
شما عزیزان قادر هستید، در هر کجای کشور که حضور دارید فقط با برقراری تماس با ما بهترین پارچه مناسب سایبان و پارکینگ را با مناسب ‌ترین و ایده‌ آل ‌ترین قیمت ممکن از ما خریداری کنید.
چادر برزنتی ماشین| آیا چادر برزنتی برای ماشین شما ...
چادر ترانزیت قیمت | بازار فروش آنلاین بهترین چادر ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat