دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی ماشین| بهترین پوشش ضد آب ماشین چیست؟

behtarin-pooshesh-zed-ab-mashin-_20210209-191516_1 چادر برزنتی ماشین

چادر برزنتی ماشین بهترین راه حل برای برای حفاظت در برابر آب و هوا است. آنها سبک و در عین حال با دوام هستند، و بالاترین سطح محافظت را در برابر عناصر ارائه می دهد. ویژگی قابل تنفس این ماده به طور طبیعی از کپک زدن و زنگ زدگی خودرو جلوگیری می کند. این پوشش از پارچه پلی استر بافته شده با کیفیت بالا و دارای پوشش بازتابنده پلی یورتان ساخته شده است که مقاومت عالی در برابر آب و آفتاب را فراهم می کند. پوشش داخلی این نوع چادر با استفاده از آستر پشم گوسفند و وجانوران دیگر، ساخته شده تا رنگ خودرو دچار خراش نشود. 

ویژگی های مهم پارچه برزنت کانتینری 

اگر برای نگهداری خودرو پارکینگ ندارید، پس باید از یک ابزار مناسب برای محافظت از وسیله نقلیه استفاده کنید. به نظر من چادر برزنتی ماشین بهترین و ایده آل ترین گزینه برای محافظت از خودرو در برابر آسیب های محیطی است.
چادر برزنتی ماشین از نظر اندازه و تناسب و همچنین ویژگی های محافظتی متفاوت هستند. برخی از چادر ها برای استفاده روزمره و محافظت در برابر آب و هوا طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای محافظت از اتومبیل های قدیمی در پارکینگ شما مناسب ترند. انتخاب چادر مناسب به معنای در نظر گرفتن وسیله نقلیه، محیط و نیازهای شماست.
راهنمای خرید چادر برزنتی ماشین ما ویژگی هایی را ذکر می کند که هنگام انتخاب چادر خود باید آنها را در نظر بگیرید. چادرهای برزنتی مورد علاقه ما، پوشش های ضد آب مناسبی است که دارای چندین ویژگی مهم است. آنها نسبت به سایر چادرهای موجود در بازار از کیفیت خوب و قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای بهره می برند. بهتر است هنگام خرید به موارد زیر توجه کنید:
انواع روکش؟
از چادر برزنتی ماشین می توان برای محافظت روزانه خودروها استفاده کرد (اگر می خواهید اتومبیل خود را در خیابان یا در جاده نگه دارید)، یا می تواند به عنوان روکش کلی برای وسایل نقلیه ذخیره شده در پارکینگ برای مدت طولانی نیز استفاده شود.

برخی از چادرها برای حفاظت فیزیکی خوب ساخته شده اند، به طور معمول آنها از تگرگ، آوار یا گرما بیش از حد در روزهای گرم سال،از خودروی شما محافظت می کنند. این نوع چادرها معمولاً دارای پارچه های سخت و سنگین هستند، اگرچه تضمینی نیست که در صورت بیشتر شدت طوفان، از تمام آسیب ها جلوگیری کنند. 

قیمت پارچه برزنت کانتینری در کشور 

 قیمت چادر برزنتی ماشین وابسته به کیفیت و جنس پارچه ای دارد که از آن ساخته شده است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج این محصول را با قیمت ارزان و با کیفیت بسیار بالا خریداری کنید.

محصولات ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر، از ضمانت معتبر بهره می برد. شما می توانید به صورت اینترنتی نیز به این فروشگاه مراجعه کنید تا چادر برزنتی ماشین با کیفیت و مقاوم خریداری کنید. ما محصول با کیفیت و نیز چند لایه را برای پوشش خودرو شما ارائه می دهیم تا به بهترین شکل ممکن از خودروی خود محافظت کنید.
عرضه چادر کانتینری | فروشنده بهترین چادر برزنتی در...
چادر برزنتی ماشین| آیا چادر برزنتی برای ماشین شما ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat