دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش بهترین برزنت | مرجع انواع برزنت ضد آب باکیفیت

berezent856868 فروش بهترین برزنت

فروش بهترین برزنت پرکاربرد در مرجع انواع برزنت ضد آب باکیفیت به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر است. این مجموعه انواع برزنت درجه یک را با ساده ترین روش ممکن و با قیمت زیر بازار عرضه می کند. 

انواع برزنت های درجه یک پرکاربرد 

برزنت ها از پارچه های پرکاربرد و مقاومی هستند که به عنوان پارچه های پرکاربرد و کاربردی شهرت دارند.
این روزها با پیشرفت تکنولوژی، تنوع انواع پارچه های برزنتی نیز افزایش یافته است که هر کدام با توجه به مشخصات منحصربفرد خود برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.
از انواع برزنت درجه یک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• پارچه برزنت شمعی، نوعی برزنت ضد آب است که از جنس پلی استر می باشد. پارچه های برزنتی دارای جنس ضخیم و انعطاف پذیری هستند که به عنوان برزنت انعطاف پذیر ضد آب شناخته می شوند.

این‌ پارچه که در برابر رطوبت و دمای نسبتا بالای هوا مقاوم است در تولید انواع لباس های ورزشی، بارانی، کاور و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

• برزنت ماشین نیز یکی از انواع پارچه های برزنتی مستحکمی است که ضد آب و ضد آفتاب بوده و حالت انعطاف پذیری دارد. این پارچه می تواند ماشین را در برابر تمام عوامل طبیعی حفظ کند.

• سایه بان نیز یکی از برزنت های ضد آب است که مقاومت و طول عمر بالایی دارد. انعطاف پذیری بالای این پارچه باعث می شود تا از آن به عنوان روکش آلاچیق، سایبان، چتر و ... نیز استفاده گردد.

• چادرهای برزنت مسافرتی نمونه ای از برزنت های بسیار مستحکم و ضد آبی هستند که هم به صورت دو لایه و هم یک لایه می باشند. وزن این نوع برزنت ها بسیار سبک بوده و در برابر تمام عوامل طبیعی مقاومت دارند.

• برزنت نسوز، به عنوان پارچه های ضد حریق و سرامیکی، از انواع برزنت هایی هستند که این پارچه ها به دلیل مقاومت بالا و تحمل دما تا ۵۰۰ درجه سانتی گراد کاربرد بسیار زیادی در صنایع مختلفی دارند که البته خود شامل فایبرگلاس، فویلدار، آزبست، سیلیکونی و تفلون دار می باشد.

• پارچه های برزنت کانتینری و ترانزیتی نیز نمونه دیگر این پارچه ها هستند که این پارچه ها به دلیل مقاومت بالا در برابر نور خورشید و رطوبت شهرت دارند. برزنت کانتینری، از روکش پلاستکی و یورتان ساخته می شود و در دو نوع، یک لایه، دو لایه و سه لایه تولید می گردد.

شرکت فروش بهترین برزنت، انواع برزنت درجه یک را با مشخصاتی که دارند در سایت های آنلاین خود جهت فروش درج می کند.

لیست قیمت انواع برزنت درجه یک 

همانگونه که اشاره شد، برزنت ها از انواع پارچه های پرکاربرد و درجه یکی هستند که مصرف بالای آن ها به واسطه مشخصات منحصربفرد آنان می باشد.
برزنت پارچه در انواع مختلف، کاربرد متفاوتی دارد که هر کدام با کیفیت، مقاومت و البته مواد متفاوت تری تولید می گردند و قطعا این اختلافات در قیمت نیز تاثیر خواهد گذاشت.

شرکت فروش بهترین برزنت از بزرگترین مراکزی است که انواع پارچه برزنت درجه یک را با کمترین قیمت ممکن به فروش می رساند؛ اما روش مناسب دسترسی به محصولات این مجموعه در این کاهش قیمت دخالت دارد که در ادامه به بهترین راه خرید عمده و ارزان انواع پارچه برزنت درجه یک خواهیم پرداخت. 

فروش بهترین برزنت از درب کارخانه 

مرکز فروش بهترین برزنت درجه یک از مراجع معتبر و بزرگی است که سال های زیادی را به عنوان یک فروشنده برتر اینترنتی فعالیت می کند.

این‌ مجموعه، جلب رضایت مشتری را جزو اولویت های مهم فعالیت خود می داند که در راستای تحقق این اولویت و اهداف مجموعه، می کوشد تا بهترین کیفیت را با ساده ترین روش ممکن به دست مشتری برساند.
به منظور خرید راحت و یا دسترسی به لیست قیمت عمده، مشتریان گرامی می توانند از طریق پل های ارتباطی با مشاورین این مجموعه تماس حاصل کرده و سفارش خود را ثبت نمایند.
قیمت چادر برزنتی عشایری | قیمت تولیدی چادر برزنتی ...
پخش چادر مسافرتی ارزان | بزرگترین مرجع آنلاین چادر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat