دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چادر مسافرتی بزرگ | مرکز فروش اینترنتی چادر برزنتی مسافرتی

CHADOORMOSAFERATII44 خرید چادر مسافرتی بزرگ

خرید چادر مسافرتی بزرگ از معتبرترین مرکز فروش اینترنتی چادر برزنتی به ‌صورت عمده و مستقیم هم ‌اکنون برای شما مقدور می باشد. اگر می‌خواهید چادر برزنتی مسافرتی را با مقرون به صرفه ‌ترین قیمت در کمترین زمان ممکن بخرید همین حالا با ما تماس بگیرید. 

هنگام خرید چادر مسافرتی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ 

 همانطور که مستحضر هستید؛ چادر مسافرتی یک ابزاری است که در سفرها و یا پیک نیک های کاربرد دارد. باید متذکر شد که کیفیت و مرغوب بودن چادر مسافرتی می ‌تواند تا حدود زیادی کیفیت سفر را بالا ببرد به همین دلیل توصیه می‌کنیم قبل از *خرید چادر مسافرتی بزرگ حتماً چادری را انتخاب کنید تا هنگام استفاده از آن شرایطی امن و راحت را برای شما عزیزان تان به وجود بیاورد.

بهترین چادر مسافرتی باید دارای ویژگی‌هایی باشد تا در هر شرایطی قابل استفاده باشد.
اولین نکته در هنگام خرید چادر مسافرتی مرغوب توجه به مقاومت و کیفیت کف چادر است. کف چادر باید نسبت به دیگر قسمت ‌های آن در برابر رطوبت و خراشیدگی مقاومت بیشتری داشته باشد زیرا به علت قرار گرفتن آن بر سطح زمین و نشستن روی ممکن است بر اثر فشار و یا برخورد با چیزی از زمین، زودتر از دیگر نقاط چادر در معرض پاره گی و از بین رفتن قرار بگیرد. به همین دلیل توصیه می‌گردد قبل از خرید به مقاومت و کیفیت کف چادر توجه خاص و ویژه بشود.
دیگر نکته مهم هنگام خرید چادر مسافرتی توجه به چه پارچه ای است که برای سقف چادر بکار رفته، توصیه می شود هنگام خرید چادری را انتخاب کنید که سقف آن از یک پارچه یکسره دوخته شده باشد. زیرا در این صورت احتمال وجود ورود آب باران به داخل را به حد صفر می‌رساند.
چادرهایی که از دارای سقفی با پارچه ۲ تیکه هستند، احتمال وجود درز و سوراخ بعلت دوخته شدن تکه های پارچه به یکدیگر در آن ها بالاست و این عامل احتمال نشتی و ورود آب از سقف را زیاد می‌کند.
اگر می‌ خواهید یک چادر مسافرتی خوب و با کیفیت را بخرید و با استفاده از آن کیفیت و لذت از سفر خود را بالاتر ببرید حتما قبل از خرید به نکات گفته شده توجه بفرمایید.

لیست قیمت خرید چادر مسافرتی بزرگ 

اگر می‌خواهید خرید چادر مسافرتی بزرگ را به‌ صورت عمده انجام دهید اما بخاطر آشفتگی های حال حاضر بازار برای یافتن یک قیمت مناسب و اقتصادی عاجز مانده اید به شما توصیه می‌کنیم قبل از مراجعه حضوری به فروشگاه های عرضه چادر های مسافرتی ابتدا به قیمت‌ های عرضه شده در فضای مجازی را بررسی کنید.
زیرا در این ‌صورت راحت‌ تر می ‌توانید به قیمت روز بازار دسترسی داشته باشید. البته قیمت چادر مسافرتی بزرگ، علاوه بر مرکز فروش آن به موارد دیگری مانند: کیفیت پارچه و کیفیت دوخت نیز بستگی دارد.

به طور کلی خرید بهترین چادر مسافرتی، با قیمتی ارزان فقط از طریق نمایندگی های فروش آنلاین به صورت مستقیم امکانپذیر است. 

مرکز فروش اینترنتی چادر برزنتی مسافرتی 

خوشبختانه امروزه مراکز زیادی هستند، تا عزیزانی که قصد خرید چادر مسافرتی بزرگ به صورت عمده دارند به آن ‌ها مراجعه کنند و خرید خود را انجام دهند.
اما همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم بزرگ ‌ترین دغدغه خریداران یافتن یک لیست قیمت مناسب می باشد که متأسفانه به دلیل نابسامانی ها و اقتصاد ضعیف کشور ما هر مرکز خریدی یک قیمت را به خریدار ارائه می‌دهد همین موضوع موجب به وجود آمدن سردرگمی ‌هایی برای خریداران شده است.
مرکز فروش اینترنتی ما درحال حاضر جهت رفاه حال خریداران عمده تلاش می کند چادر برزنتی مسافرتی را با نازل‌ ترین قیمت به خریداران عرضه دهد. همچنین ما و مجموعه ما تلاش می‌ کنیم تا جایی که امکان دارد قیمت‌ های ارائه ‌شده به شما عزیزان را در رنج ثابتی نگه داریم.

جهت برقراری ارتباط با ما و خرید به صورت عمده و بی‌ واسطه می ‌توانید همین حالا با کارشناسان فروش این مجموعه به صورت کاملاً غیرحضوری ارتباط برقرار کنید.


قیمت چادر برزنتی نظامی | فروش ارزان قیمت چادر برزن...
فروش برزنت برای کیف | عرضه کننده بهترین پارچه برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat