دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع کانتینری چیست؟

مشمع کانتینری، از انواع برزنت های با کیفیت و مرغوب و از نوین ترین و جدیدترین انواع پارچه های برزنتی، خصوصا در امور مربوط به روکش بارهای ترانزیتی می باشد. مشمع کانتینری در کشور ما با نام های دیگری همچون، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش کانتینر ، روکش بار و ... شهرت یافته است. 

بر اساس قوانین، هر گونه بار و کالای ترانزیتی و لجستیکی، می بایست در جابه جایی و ترانزیت هر نوع بار لجستیکی و ترانزیتی، توسط انواع کامیون ها، تریلرها ، وانت بارها و دیگر وسایل نقلیه مورد استفاده قرار گیرد و بدون پوشش دادن بار، به وسیله ی مشمع کانتینری، جا به جایی این موارد ممنوع است. چرا که قدرت این نوع مشمع ها، چه از لحاظ کششی و چه از نقطه نظرهای دیگر ایمنی، توان بالایی را در دفع معضلاتی، مانند ریزش بار یا خرابی بار، در نتیجه ی قرار گرفتن در برابر باد و عوامل جوی بسیار حاد، می تواند کمک بسیار زیادی به ایمنی جابه جایی بار ایجاد نماید.
کاربرد مشمع کانتینری، به حدی است که سازمان هایی نظیر کشتیرانی نیز، استفاده از آنها را در انتقال مواد گوناگون دریایی، اجباری کرده است. چرا که علاوه بر محاسنی که از آنها یاد شد، این نوع برزنت ها، با توانایی بالایی که در برابر خنثی نمودن نور خورشید دارند، می تواند بارهای لجستیکی مهم از قبیل غذا و دارو را در فواصل زیاد ، از تابش خورشید و فاسد شدن احتمالی آنها به وجود آورد.
این نوع مشمع کانتینری، با دارا بودن توان بالا در برابر نیروهای کششی سطحی و همچنین نقطه و مقاومت بسیار بالاتر از برزنت های معمولی در نقطه شکست، سبب ایمنی بسیار بالای هر نوع کالا در طول ترانزیت آن ، حتی در مسافت های بین المللی گردد.

کاربردهای دیگر مشمع کانتینری :
از دیگر موارد کاربرد انواع مشمع کانتینری می توان به موارد زیر اشاره کرد :
کاور نمودن لایه های دیواری و همچنین سقف های تیرچه بلوک ساختمانی
ایجاد اتاق های بسیار سبک چادری
پوشش دادن مخازن نگهداری و حفظ انواع مواد پرخطر شیمیایی و اسیدی
پوشش دادن دیواره های خارجی، در منطقه ها و شهر های با رطوبت بالا
انواع چادر و کاور اتومبیل ها
تهیه انواع چادرهای سفری سبک، چادرهای کالسکه ای مانند، و همچنین چادرهای بنری
تهیه ی انواع سایه بان با دوام و ماندگاری بسیار بالا و وزن کم
ایزوله نمودن اعضای متفاوت ساختمانی

قیمت مشمع کانتینری
با توجه به کاربردهای بسیار زیاد مشمع کانتینری، که بخشی از آن را در موارد بالا یادآور شدیم، باید این نکته را مورد توجه قرار داد، که مشمع کانتینری با توجه به تنوع کاربرد و بسامد بالای رنگ، از برزنت های معمول تا حدی گران قیمت تر است .
اما به علت دوام، قدرت بالای کششی و سطحی و دارا بودن مقاومت بسیار بالا در برابر نور خورشید که آن را در زمره ی پارچه های بسیار معدود یو وی قرار داده است؛ در دراز مدت خواهید فهمید که این قیمت بالاتر، در حقیقت سبب می گردد که شما با عدم بهره گیری از انواع ساده و بی کیفیت برزنت های معمولی به جای مشمع کانتینری، تا حد بسیار زیادی در خرید و قیمت تمام شدم مشمع کانتینری، صرفه جویی نمایید.

فروش مشمع کانتینری
شرکت بزرگ و معتبر ما، که در زمینه ی تهیه و توزیع این نوع برزنت، به واسطه ی تجربه بالا و عرضه ی بهترین انواع مشمع کانتینری و همچنین به صرفه ترین انواع این نوع برزنت، به یکی از معتبرترین مراکز فروش مشمع کانتینری، در سطح کشور بدل شده است
ما آمادگی داریم، تا هر میزان از این نوع برزنت را در تناژهای متفاوت در اقصی نقاط کشور به دست مشتریان عزیز برسانیم.

مرکز فروش مشمع کانتینری
با توجه به عرضه ی مطلوب این نوع برزنت، این شرکت به مرکز فروش مشمع کانتینری درسطح کشور تبدیل شده است؛ و از اعتبار بسیار زیادی در این زمینه برخوردار است.

قیمت عمده مشمع کانتینری
برای آگاهی یافتن از قیمت عمده مشمع کانتینری، شما کافی است با مراجعه به وب سایت شرکت و یا تماس با روابط عمومی ما، از قیمت های روز این نوع برزنت آگاهی یابید و علاوه بر این از مشاوره کارشناسان ما به صورت رایگان استفاده نمایید. در هر جای کشور، ما بهترین و با کیفیت ترین انواع این متریال را در سایزها و رنگ های متفاوت ، پس از طی مراحل اداری، در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهیم رساند.
تولیدکننده پارچه برزنت
برزنت شمعی چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat