دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولیدکننده پارچه برزنت

tolid_konande_parche_berezent.jpg
پارچه ها در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. یکی از انواع پارچه ها، پارچه برزنتی می باشد. تولید کننده های مختلفی در کشور ما اقدام به تولید برزنت می کنند که تعداد آن ها هم کم نمی باشد. این پارچه به دلیل ضخیم بودن و جنس خشنی که دارد برای ساخت چادر و کاور بسیار مناسب بوده و به دو نوع پنبه و پلی استر تقسیم می شود. پارچه برزنت در عرض 100 تا 200 سانتی متری و در رنگ بندی های متنوعی مانند سبز، قهوه ای، خاکی تولید می شود و بر اساس نیاز کاربر در اوزان 220 الی 740 گرمی تولید می گردد و به ترتیب با نام های یک لا نخ و شش لا نخ به بازار عرضه می گردد. یکی از کاربردی ترین پارچه های برزنت را پارچه برزنت شمعی می نامند. یکی دیگر از انواع برزنت ها نیز برزنت نسوز می باشد که از الیاف سرامیکی و مقاوم تا استرس دمایی 500 درجه سانتی گراد ساخته شده است. این برزنت ها به برزنت های ضد آتش شناخته می شود. تولید کننده های این برزنت ها در کشور ما بسیار زیاد می باشد. شما می توانید با مراجعه به این تولید کننده ها نسبت به خرید پارچه برزنت اقدام نمایید. البته تعدد این فروشنده ها باعث شده است تا قیمت پارچه برزنت نیز اختلاف داشته باشد.

مهم ترین ویژگی های برزنت
برزنت ها کاربردها و ویژگی های فراوانی دارند. از برزنت ها می توان در دوخت لباس های نظامی استفاده نمود. همچنین از برزنت در ساخت انواع چتر استفاده می شود. خیمه ها را نیز از پارچه برزنت می سازند. روکش های پارچه ای نیز از برزنت ساخته می شوند. در ساخت کاور وسایل کشاورزی نیز از برزنت استفاده می شود. خاصیت ضد آب برزنت باعث شده تا از آن به عنوان روکش ضد آب انواع محصولات استفاده شود. از پارچه برزنتی به عنوان روکش کولر نیز می توان استفاده نمود. اگر دقت کنید چادر وسایل نقلیه سنگین نیز از برزنت تهیه می شود. در مراسمات عزاداری و هیئت ها نیز از چادر های برزنت بهره گرفته می شود. این برزنت ها همچنین در انواع مختلفی تولید می شوند و به برای خریداران در بازار فروش عرضه می گردند. این برزنت ها در انواع مختلف نسوز فویل دار، سرامیکی ، سیلیکونی، فایبر گلاس و تفلونی در بازار وجود دارد. فروش برزنت متری انجام می شود و معمولا این پارچه در عرض 1 تا 2 متر تولید و عرضه می گردد. بیشترین کاربرد برزنت را می توان در ساخت انواع چادر و کاورد دانست. با توجه به علاقه زیاد مردم ایران به خرید پارچه برزنت، فروش پارچه برزنت در ایران بسیار زیاد انجام می شود و تولید برزنت از وضعیت خوبی در ایران برخوردار می باشد. اگر قصد خرید این پارچه ها را دارید و می خواهید از آن ها استفاده کنید می توانید با مراجعه به سایت ما بهترین نوع برزنت ایران را با کمترین قیمت ممکن تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید. مطمئن باشید از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

چرا باید پارچه برزنت را خریداری کنیم؟

اما سوال که حالا مطرح می شود این است که پارچه برزنتی چه مزایایی دارد که ما باید آن را خریداری نماییم. یکی از مهم ترین مزایای این نوع از پارچه ها را می توان به استقامت بالای آن در برابر نور آفتاب و آب اشاره کرد. این پارچه ها استقامت کششی بالایی دارد. همچنین اقتصادی ترین پوشش فضا های باز متعلق به پارچه برزنت می باشد. برزنت ها از مواد بسیار با کیفیت تولید می شوند که جنس آن ها را از دیگر پارچه ها متمایز می کند. این پارچه ها ضد آب هستند و آب در آن ها نفوذ نمی کند. این پارچه برزنتی بسیار مقاوم هستند و به راحتی از بین نمی روند. برزنت ها در ابعاد معمولا شش لا تولید می شوند. تنوع رنگ نیز در برزنت ها بسیار زیاد می باشد. همچنین در عایق بندی کوره ها نیز می توان از برزنت استفاده نمود. خرید پارچه های برزنتی فواید بسیار زیادی برای شما خواهند داشت پس حتما در خرید آن ها فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر برای خرید آن ها اقدام نمایید. 

تولید کننده چادر مسافرتی
مشمع کانتینری چیست؟
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat