دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی بزرگ | انواع کاربرد چادر برزنتی چیست؟

anvae-karbord-chador-berezenti-chist

مهمترین و اصلی ترین کاربرد چادر برزنتی بزرگ، محافظت از انسان ها و محصولات با ارزش آنها در برابر عناصری بیرونی مانند، باد، باران، برف، سرما، گرما، نور آفتاب، مواد شیمیایی و اسیدها و گرد و غبار است. البته به غیر از حوزه مسافرت، گردش، کمپینگ و اردوگاه می شود از چادرهای برزنتی در در زمینه حمل و نقل نیز استفاده کرد تا بار های کامیون ها را پوشش داد. در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد. 

انواع کاربرد چادر برزنتی چیست؟ 

اردو زدن با تعداد زیادی از دوستان و خانواده یکی از راحت ترین و احتمالاً لذت بخش ترین زمان هایی است که می توانید در کنار هم بگذرانید. شما باید مکان کوچک خود را در طبیعت انتخاب کنید و خانه ای دور از خانه بسازید تا همه از آن لذت ببرند. از پناهگاه کمپ خود می توانید در جنگل پیاده روی کنید، روی رودخانه ها ماهی بگیرید و به غوطه وری ترین شکل ممکن از طبیعت لذت ببرید.
اردو زدن در یک گروه بزرگ به یک چادر برزنتی بزرگ احتیاج دارد، به خصوص اگر می خواهید راحت باشید و در چادر خود احساس راحتی کنید. چادرهای ۱۲ نفره از بزرگترین چادرهای موجود هستند و به لطف جاداری آنها واقعاً مانند خانه کوچک خود در بیابان، جنگل و یا کنار دریا احساس راحتی می کنید. اما، همه چادرهای ۱۲ نفره بزرگ برابر نیستند. بعضی از آنها بزرگتر از سایرین هستند، بنابراین چیدمان داخل آن می تواند متفاوت باشد، همچنین وزن چادر نیز می تواند متفاوت باشد.
در این مطلب، ما بهترین چادرهای ۱۲ نفره موجود در بازار را بررسی می کنیم و آنها را با یکدیگر مقایسه می کنیم، کار سختی انجام می دهیم تا مجبور نشوید محصول بد انتخاب کنید. ما هر یک را با جزئیات کرده ایم تا بتوانید چادر مناسبی برای ماجراجویی بعدی کمپ خود پیدا کنید.
۱- چادر برزنتی بزرگ خیمه ای: این نوع چادر همراه با ضمانت مادام العمر به خریداران ارائه می شود و داخل آن بسیار جادار است و می تواند به اتاق های جداگانه تقسیم شود.
۲- چادر برزنتی مکعبی: یکی از بزرگترین چادرهای موجود در بازار است که فضای داخلی آن به مراتب بیشتر از سایر چادرها است. نصب آن آسان است و، حتی یک نفر تنها می تواند این کار را انجام دهد.

۳- چادرهای برزنتی با اسکلت فلزی: نسبت به سایر چادرها مقاومت بالایی در برابر طوفان ها دارد، ولی وزن آن زیاد است و نصب آن ها کمی زمان بر است.
۴- چادر برزنتی فنری: این نوع چادر در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود و جمع کردن آن نیز کمتر از یک دقیقه زمان می برد، آنها وزن بسیار کمی دارند و به راحتی می توان در درون کوله پشتی آن را حمل نمود.

۵- چادر برزنتی بزرگ ضد آب و نسوز: اگر احتمال آتش سوزی را در درون چادر خود می دهید بهترین انتخاب استفاده از چادر نسوز استو این نوع چادر در محیط های با بارندگی بیشتر بهترین عملکرد را دارند و به خوبی از شما محافظت می کنند. 

برزنت برای چادر خودرو | بزرگترین مرکز فروش برزنت
قیمت چادر برزنتی بزرگ | قیمت انواع چادر برزنتی بزر...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat