دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنتی بزرگ | قیمت انواع چادر برزنتی بزرگ در مراکز فروش

gheymat-anvae-chador-berezenti-bozorg-marakez-forosh

از نظر من چادر برزنتی بزرگ قبل از این که ما را از عناصر محیطی محافظت کند، با روحیه ما در ارتباط است. ما در دنیایی زندگی می کنیم که هر جنبه از زندگی ما توسط فناوری هدایت می شود و کاملاً مشهود است که ما بیشتر از اینکه با طبیعت ارتباط برقرار کنیم با شبکه های اجتماعی در ارتباط هستیم. ما آنقدر درگیر کارهای روزمره خود هستیم و اگرچه بیرون می رویم تا مدتی را با دوستان یا عزیزانمان سپری کنیم، اما بدون نگاه کردن به تلفن های همراه خود به سختی این کار را می کنیم، در نهایت، حتی این جلسات بخشی از برنامه روزمره است و احساس می کنیم داریم روی چرخ همستر می چرخیم. رفتن به کمپینگ و اردو با استفاده از چادر برزنتی بهترین روش اثبات شده برای رهایی از محدودیت های دنیای فناوری و سبک زندگی یکنواخت است. قیمت چنین چادرهایی به اندازه ای است که بتوانید یک چادر متوسط و متناسب با بودجه خود تهیه کنید. 

مهمترین کاربرد چادر برزنتی بزرگ چیست؟ 

قبل از رفتن به طبیعت، بیایید بررسی کنیم که چادر برزنتی مناسب دارید، زیرا مهمترین عنصر برای کمپ و مسافرت است.
تصور کنید که در مسافرت های خارج از خانه خود، با دردسر زیادی روبرو شوید از جمله، زمین های خیس با رطوبت بیشتر، عدم مقابله در برابر حشرات و پشه ها، بارش باران های ناگهانی و سردی هوا و غیره که همگی بر روحیه شما قطعا تاثیر خواهد گذاشت. شما بی خوابید و دردناک هستید. تمامی اینها به نوع انتخاب چادر برزنتی بر می گردد، اگر شما محصول با کیفیت و مقاوم انتخاب کنید با چنین حوادثی ره خوبی روبرو خواهید کرد.
خرید چادر برزنتی به معنای قدم زدن در یک فروشگاه خرده فروشی و انتخاب آنها بر اساس رنگ یا اندازه آن نیست. روش بهتر برای انتخاب چادرهای برزنتی مناسب این است که مشخصات موجود در یک فروشگاه آنلاین را بررسی کنید و یکی از بهترین چادر ها را بخرید. که با شما و نیازهای شما همخوانی داشته باشد.
اندازه یک چادر برزنتی - اندازه چادرهای برزنتی به طور معمول توسط تعداد افرادی که می توانند در داخل بخوابند، توصیف می شود. شما برای زندگی و نه فقط برای خوابیدن به فضای داخل چادر خود احتیاج دارید. بنابراین اگر به فضای دو اسکله نیاز دارید، یک چادر برزنتی بزرگ بخرید که بتواند افراد زیادی را در خود جای دهد. چادرهای برزنتی بزرگ که توسط دنیای چادر ارائه می شود، حداکثر ۶ نفر و حداکثر ۱۲ نفر را در خوی اسکان می دهند.

ارتفاع چادر برزنتی - خوب، این موضوع کاملا به ظرفیت چادر بستگی دارد، معمولا چادرهای برزنتی بزرگتر ارتفاع مناسبی دارند و یک فرد معمولی می تواند به خوبی درون آن ایستاده قدم بزند. البته هر اندازه ارتفاع چادر بیشتر باشد، بر وزن چادر تاثیر می گذارد و باد های شدید نیز می توانند آن را دچار مشکل کنند.

برای خرید چادر برزنتی بزرگتر و مناسب بهتر است به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید، تا ضمن دریافت مشاوره رایگان بهترین چادر را برای کمپینگ و اردوگاه تهیه کنید. 

چادر برزنتی بزرگ | انواع کاربرد چادر برزنتی چیست؟
سفارش آسان برزنت | فروش آنلاین برزنت مقاوم
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 28 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat