دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت برای سایبان | مرکز فروش بهترین برزنت سایبان

sayeban1 پارچه برزنت برای سایبان

پارچه برزنت برای سایبان را می توانید با کیفیت عالی و قیمت مناسب از معتبرترین مرکز فروش بهترین برزنت سایبان در کمترین زمان ممکن به صورت اینترنتی تهیه کنید. 

مصارف دیگر پارچه برزنت برای سایبان: 

 برزنت سایبان، یکی از انواع برزنت های انعطاف پذیر، مقاوم و ضد آب است که در برابر آتش، یخ زدگی، حرارت و نفوذ آب مقاومت دارد.

بی شک همه شما سایبان ها را دیده اید که در مکان های مختلفی نظیر، مغازه ها، سوپرمارکتی ها، رستوران ها، آلاچیق ها و ... استفاده می شود و البته دارای تنوع و طراحی خاصی نیستند، چرا که این پارچه ها یک محصول کاربردی هستند و به جهت مقاومت و کارآیی به تولید می رسند و البته کیفیت در استفاده و یا خرید این پارچه حرف اول را می زند.
این پارچه ها، همانگونه که از نام آن ها مشخص است به عنوان سایبان مورد استفاده قرار می گیرند که از ورود اشعه نور خورشید، آب باران، تگرگ، برف و ... به داخل جلوگیری می کند.
این محصول حتی به عنوان سقف های متحرک نیز برای محافظت از محصولات کشاورزی و یا دامداری ها مورد استفاده قرار می گیرند و این کاربردهای گسترده تماما به جهت مزیت های مهم و بارزی است که این پارچه مقاوم دارد.
این محصول در لبه ها و گوشه های خود دارای حلقه های فلزی می باشد که به جهت سهولت استفاده و نصب آن طراحی شده اند و در مصارف دیگری نظیر تولید چادرهای سایبان و مسافرتی، چادر ماشین، روکش محصولات و حتی تجهیزات صنایع مختلف، انواع ساک های تبلیغاتی، آلاچیق و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
با وجود میزان اهمیت و کاربردی بودن این نوع برزنت، در صنعت حمل و نقل دریایی، کشتیرانی و قطار نیز از این پارچه مستحکم استفاده می شود.
از مشخصات مهم و بارز پارچه برزنت برای سایبان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• ضد اشعه ماوراء بنفش نور خورشید

• دارای انعطاف بسیار بالا

• مقاومت بالا در برابر ضربه، خراش

• ضد آب، ضد آتش، ضد حرارت

• قابلیت مقاومت در برابر مواد شیمیایی، کپک زدگی و اسیدی

• مناسب بودن قیمت پارچه برزنت برای سایبان

لیست قیمت پارچه برزنت سایبان در بازار داخل 

برزنت های سایبان، همانگونه که اشاره شد در مصارف زیادی به جهت مقاومت و مستحکم بودن کاربرد دارند و کیفیت این پارچه یکی از فاکتورهای مهم خرید به شمار می رود.
این نوع برزنت به جهت میزان کیفیت متفاوت دارای انواع مختلفی است که این نتیجه میزان مواد مورد استفاده در تولید برزنت ها می باشد و بی شک بر اساس کیفیت متغیر کارآیی و مقاومت این پارچه نیز تغییر خواهد کرد.
اما نکته ای که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت بوده، قیمت پارچه برزنت برای سایبان است که قطعا این قیمت نیز طبق میزان کیفیت آن لحاظ می گردد؛ اما عوامل دیگری هستند که علی رغم مطلب ذکر شده در این مسئله تاثیرگذارند که این موارد شامل، نوع مواد تولید، نوع شرکت تولیدکننده، نوع مرکز فروش، روش خرید و غیره می باشد.

با توجه به تعیین قیمت برزنت های سایبان بر اساس موارد ذکر شده، دخالت دست واسطه گران و شرایط کنونی حاکم بر کشور نیز که حاکی از تحریم ها می باشد باعث ایجاد نابسامانی و اختلافات شدید در میزان قیمت ها شده است که در ادامه به مناسب ترین راه مهم خرید پارچه سایبان درجه یک و قیمت مناسب اشاره می کنیم. 

خرید اینترنتی و عمده برزنت سایبان: 

پارچه برزنت برای سایبان که از پارچه های بسیار رایج و پرکاربرد صنعت نساجی می باشد که در بازار با نام پارچه کاربردی شناخته می شود.

این پارچه تنوع و طراحی چندانی ندارد، زیرا که برزنت های سایبان را به جهت کارآیی بالا و مقاومت به تولید می رسانند و زیبایی هیچ نقشی در عملکرد این پارچه نداشته و ندارد.
شرکت بزرگ اینترنتی انواع پارچه برزنت که با نام قطب پارچه برزنت، در کشور فعالیت می کند، در کوتاهترین زمان ممکن و بدون واسطه بهترین برزنت را به دست مشتری می رساند.
جهت خرید و یا اطلاع از لیست قیمت عمده برزنت های درجه یک سایبان، می توانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

چادر خیمه ای برزنتی| همه چیز درباره چادر خیمه ای ب...
قیمت چادر خیمه ای برزنتی| به روزترین قیمت چادر خیم...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat