دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر ترانزیتی تهران | فروشگاه بزرگ و ارزان قیمت چادر ترانزیتی تهران

foroshghah-bozorg-arzan-ghemat-chador-teranzii-tehran

چادر ترانزیتی را معمولا از مواد مقاوم و ضد آب تولید می کنند تا بتواند در برابر شرایط مختلف آب و هوایی از بار وسیله نقلیه شما به خوبی محافظت کند. مجموعه ما از بزرگترین مراکز فروش چادرهای ترانزیتی در تهران است که محصولات درجه یک و ضد آب تولید می کند. شما می توانید انواع چادرهای ترانزیتی جدید را متناسب با وسیله نقلیه خود و در مدل های سنگین ۹۰۰ گرم بر متر مربع همراه با روکش پی وی سی مقاوم از ما تهیه کنید. چادرهای ترانزیتی این مرکز در هر دو طرف دارای پوشش براق و محافظ UV هستند. بسیار بادام است و برای استفاده در هر شرایط شدید آب و هوایی مناسب است. 

فروشگاه بزرگ و ارزان قیمت چادر ترانزیتی تهران 

اگر به دنبال ارزان ترین، معتبرترین، محبوب ترین فروشگاه ارائه کننده چادر ترانزیتی تهران هستید، بهتر است به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. تمام چادرهای ترانزیتی ارائه شده در دنیای چادر از پارچه برزنتی ضد آب ۹۰۰ گرمی PVC با کیفیت بالا ساخته شده و در طیف گسترده ای از رنگ ها موجود است. این مرکز با توجه به نیاز شما قادر است این محصول را در ابعاد و اندازه های متناسب با وسیله نقلیه شما طراحی و تولید کند.
چادر ترانزیتی نیز همانند سایر محصولات برزنتی صنعتی موجود در بازار کاربرد های مختلفی دارد و می توان از این محصول در صنایع مختلف مانند باربری، کشاورزی، دامداری، ساخت و ساز و ... استفاده کرد. اما مهمترین و اصلی ترین کاربرد آن پوشش بار کامیون ها است. آنها از خیس شدن، گرم شدن، یخ زدن و نیز از پرت شدن وسایل از پشت کامیون ها در حین رانندگی در جاده های شلوغ جلوگیری می کنند.

از مهمترین خصوصیات مهم این محصول می توان به، ضد آب، ضد آفتاب، ضد حرارت، ضد کپک و ... اشاره کرد. شما می توانید با قیمت ارزان چادر ترانزیتی را در دو نوع پلاستیکی و پلی استر از ما خریداری کنید. مجموعه دنای چادر در زمینه فروش چادرهای ترانزیتی ارزان قیمت تجربه ای طولانی دارد و این اطمینان را به شما می دهد تا مقاوم ترین پارچه چادر یا روکش کامیون را با قیمت ارزان خریداری کنید. 

ویژگی های مهم چادر ترانزیتی ارائه شده در دنیای چادر 

از نظر تنوع فروشگاه اینترنتی دنیای چادر دارای تنوعی بزرگ از چادر ترانزیتی است، شما می توانید این محصول را در رنگ های متنوع و نیز در اندازه ها متناسب با وسیله نقلیه از فروشگاه ما تهیه کنید . برای این کار می توانید به دو صورت حضوری اقدام کنید. علاوه بر این به جای مراجعه حضوری می توانید به صورت اینترنتی برای خرید تمامی محصولات ارائه شده در این مرکز اقدام کنید، این نوع روش خرید به راحتی و در هر کجای ایران در دسترس عموم قرار دارد و با کمترین هزینه می توانید محصول مورد نظر را خریداری کنید.
از ویژگی های مهم چادر ترانزیتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 مقاوم در برابر کشش و پارگی
 مقاوم در برابر آب باران و رطوبت

 مقاوم در برابر نور آفتاب 

قیمت روز چادر ترانزیتی | مرکز فروش بهترین چادرهای ...
فروش برزنت استخری ارزان | فروشنده برتر بهترین برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat