دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید عمده برزنت کانتینری | بازار فروش آنلاین برزنت چادر کانتینری

GFJHGF خرید عمده برزنت کانتینری

خرید عمده برزنت کانتینری در بازار فروش آنلاین برزنت چادری همین حالا در کوتاهترین زمان ممکن به صورت اینترنتی انجام می شود. این مجموعه انواع برزنت را با کیفیت بالا و قیمت ارزان به فروش می رساند‌. 

پارچه برزنت کانتینری و مشخصات آن 

پارچه کانتینری، یک نوع برزنت بسیار مقاوم، ضد آب، مستحکم و منعطف است که از انواع برزنت های با کیفیت و مرغوب به شمار می رود.
می دانیم که برزنت ها از نوع پارچه های پرکاربرد صنعت نساجی به شمار می روند و به زیبایی آن ها چندان توجهی نشده؛ چرا که کیفیت و مقاومت این پارچه در اجرای آن شرط است‌.
در اصل انواع برزنت از نوین ترین و جدیدترین پارچه های کاربردی، به شمار می رود که خصوصا در امور مربوط به روکش بارهای ترانزیتی مورد استفاده قرار می گیرد.
برزنت کانتینری با نام های دیگری چون، برزنت کانتینری، چادر کانتینری، چادرهای ترانزیتی، روکش کانتینر، روکش بار و ... شهرت دارد که در هر مکانی یا مرکزی با یک نام شناخته می شود.
این پارچه، همانگونه که از نام آن مشخص است جهت ترانزیت نمودن کالاهای لجستیکی و ماشین های باری، جهت محافظت از بار ماشین در برابر عوامل طبیعی کاربرد دارد.
بر اساس قوانین باربری، هر گونه بار و کالای ترانزیتی و لجستیکی، باید به هنگام حمل بار از چادر جهت محافظت استفاده کند و جا به جایی بار بدون روکش ممنوع است.
یک چادر ماشین باید قدرت کافی جهت ضد آب، ضد حرارت، ضد آتش، ضد اشعه ماورإ بنفش نور خورشید، ضد مواد شیمایی، اسیدی، کپک زدگی، ضربه، خراش و ... را داشته باشد و برزنت کانتینری با دارا بودن تمامی این مزیت ها یک گزینه مناسب برای استفاده می باشد، چرا که قدرت کافی را چه از لحاظ کششی و چه از نظر ایمنی دارد.

تمام مشخصات این پارچه علی رغم افزایش کاربرد آن باعث ارتقا فروش مراکز خرید عمده برزنت کانتینری نیز شده است. 

کاربرد پارچه کانتینری درجه یک 

پارچه های کانتینری از پرکاربردترین نمونه های برزنت هستند که مقاومت بسیار بالایی را در مقابله با عوامل طبیعی دارند.
مقاومت این پارچه ها به اندازه ای می باشد که سازمان هایی نظیر کشتیرانی نیز در انتقال مواد گوناگون دریایی، استفاده آن را اجباری کرده است.
این نوع برزنت با دارا بودن توان بالایی در برابر نیروهای کششی سطحی و همچنین نقطه و مقاومت بسیار بالاتر از برزنت های معمولی در نقطه شکست، سبب ایجاد ایمنی بسیار بالای هر نوع کاربردی می شود.
از کاربردهای دیگر پارچه کانتینری می توان به موارد زبر اشاره نمود:

• انواع سایبان ها

• کاور نمودن لایه های دیواری

• جهت استفاده در سقف های تیرچه بلوک ساختمانی

• ساخت اتاق های بسیار سبک چادری

• جهت پوشش مخازن نگهداری و حفظ انواع مواد پرخطر شیمیایی و اسیدی

• جهت پوشش دادن دیواره های خارجی

• انواع چادرهای ماشین و تهیه انواع چادرهای سفری

• چادرهای کالسکه ای مانند و چادرهای بنری

• ایزوله کردن اعضای ساختمانی 

خرید عمده برزنت کانتینری در بازار آنلاین: 

بی شک می دانید که فناوری و تکنولوژی هر دو روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشند و این میزان پیشرفت نیز در تمامی امور تاثیر گذاشته و با ارتقا روز به روز نیز این تاثیر پذیری افزایش می یابد.
خرید و فروش نیز به تبعیت از این پیشرفت به صورت اینترنتی انجام می شود و امروزه می توان تمامی محصولات را به صورت عمده از درب کارخانه تنها با ثبت سفارش تهیه نمود.
مرکز خرید عمده برزنت کانتینری از مراجع معتبری می باشد که با پیوستن به کانون فروشندگان اینترنتی سبب حذف واسطه ها شده و با این عمل بین کاربران و فروشنده ارتباط مستقیم برقرار می کند.

جهت خرید عمده برزنت کانتینری می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید.

فروش برزنت استخری ارزان | فروشنده برتر بهترین برزن...
چادر ترانزیتی تهران | نمایندگی فروش چادر ترانزیتی ...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat