دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پخش برزنت کانتینری ارزان | بازار آنلاین بهترین پارچه کانتینری

hdgjh545 پخش برزنت کانتینری ارزان

 پخش برزنت کانتینری ارزان همین حالا به صورت اینترنتی امکان پذیر است. برزنت کانتیری های درجه یک را با قیمت رقابتی می توانید به صورت عمده از بازار آنلاین بهترین پارچه کانتینری همین حالا در کمترین زمان ممکن، تهیه کنید.

برزنت کانتینری و ناگفته هایی از آن 

پارچه برزنتی نوعی پارچه ضد آب، ضد حرارت، ضد یخ زدگی، منعطف و پرکاربردی است که انواع مختلفی دارد و برزنت کانتینری یکی از باکیفیت ترین پارچه های ضد آب انواع برزنت می باشد.
خصوصیات این پارچه در مقابل وزش بادهای شدید، صدمه های ناشی از ضربه و آتش سوزی، یخ زدگی و ... موجب شده تولید و فروش پارچه کانتینری هر روز بیشتر از قبل رونق بگیرد.
این پارچه همانگونه که از نام آن مشخص است برای روکش نمودن ماشین های باری در صنعت حمل و نقل به کار می رود و اهمیت زیادی به جهت مقاومت بالا دارد.
می دانیم که هر صنعتی مقررات خاص خود را دارد و طبق مقررات صنعت حمل و نقل نیز تمام ماشین های باری اعم از تریلی، کانتینر، کامیون، خاور، نیسان، وانت و غیره باید به هنگام حمل بار از روکش های بسیار مستحکم و مقاومی استفاده نمایند که با وجود مقاومت بالا راننده بتواند با خیال راحت به مسیر خود ادامه دهد.

برزنت های کانتینری ضد مواد شیمیایی و اسیدی نیز هستند و همین مسئله یکی از فاکتورهایی است که این محصول را با انواع دیگر پارچه های کاربردی متمایز می کند و حتی توجه شرکت های پخش برزنت کانتینری ارزان را جهت فروش این محصول جلب می کند. 

کاربردهای پارچه کانتینری ضد آب 

 همانگونه که مستحضر هستید برزنت های کانتینری از پرکاربردترین و پرفروشترین نوع انواع برزنت به شمار می روند که دارای مشخصات بسیار زیادی می باشند.

پارچه های برزنت مدتهاست که به واسطه ویژگی های ساختاری مورد توجه بیشتر صنایع قرار گرفته و جهت مصارف دیگری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
از کاربردهای عمده این محصول که باعث پخش برزنت کانتینری ارزان و درجه یک شده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

• تولید انواع سایبان ها

• ساخت انواع کاور، چادرهای ماشین و مسافرتی

• چتر، آلاچیق، کالسکه

• روکش محصولات کشاورزی و در صنعت دامپروری

• صنعت ساختمان سازی و سقف های متحرک

پخش برزنت کانتینری ارزان به صورت آنلاین 

مدت زیادی است که علم تکنولوژی تمامی صنایع را دستخوش تغییرات خود قرار داده و پا به پای رشد خود تمامی عرصه ها را نیز طبق علم روز ارتقا می دهد.

برزنت ها، خود نوعی پارچه های مصنوعی و کارآمدی هستند که طبق تبعیت از علم و تکنولوژی به تولید رسیده اند؛ اما این ماشینی شدن تمامی فعالیت ها چنین ایجاب می کند که خرید و فروش ها نیز بدین صورت انجام شود.
مرکز معتبر پخش برزنت کانتینری ارزان جزو بزرگترین و اولین شرکت های بزرگ اینترنتی تولید انواع پارچه برزنت در سطح کشور است که به صورت مستقیم برزنت درجه یک را به فروش می رساند.
کارشناسان مجموعه پخش برزنت کانتینری جهت پاسخگویی به سوالات و ثبت سفارش شما عزیزان پاسخگو خواهند بود، پس جهت ثبت سفارش و یا اطلاع از لیست قیمت پارچه کانتینر می توانید از طریق پل های ارتباطی با کارشناسان این مجموعخ تماس حاصل فرمایید.
خرید پارچه برزنت مقاوم | مرکز پخش عمده پارچه های ب...
برزنت چادر برزنتی| مهمترین ویژگی برزنت چادر برزنت...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
شنبه, 01 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat