دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

برزنت چادر برزنتی| مهمترین ویژگی برزنت چادر برزنتی چیست؟

mohemtarin-vijhegi-berezent-chador-berezenti-1

چادر برزنتی نیز همانند سایر محصولات برزنتی در چندین مدل مختلف تولید و برای تامین نیاز مصرف کنندگان وارد بازار فروش می شود. معمولا این نوع برزنت ها در دو نوع، یک رو و چادرهای برزنتی دو رو تولید می شوند. نوع اول از یک لایه عایق ضد آب تولید شده و معمولا سمتی که عایق است در بیرون کامیون های باربری و یا چادر های مسافرتی قرار می گیرد تا از نفوذ آب و سایر عناصر به درون بار جلوگیری کند. اما نوع دوم چادرهای دو رویی می باشد که دو سمت آن از عایق ضد آب پوشانده شده تا در برابر عناصر بیرونی مانند آب و باد و نور آفتاب مقاوم باشد. مهمترین ویژگی برزنت چادرهای برزنتی، ضد آب بودن، سبک بودن و انعطاف پذیری بسیار خوب آنها است. 

مهمترین ویژگی برزنت چادر برزنتی 

برزنت چادر برزنتی کاربرد و مقاومت بسیار زیادی دارد و از پرفروش ترین محصولات محافظ ضد آب در بازار به شمار می رود. معمولا تولید کنندگان این نوع از محصولات را در دسته بندی های جداگانه قرار می دهند. به عنوان مثال برزنت های تک لا، دو لا، سه لا و شش لا. برزنت شش لا عمر بسیار بالایی دارد و وزن آن حدود ۷۳۰ گرم بر هر متر مربع است که در صنعت باربری و ترانزیتی کاربرد بسیار زیادی را از آن شاهد هستیم.
چادر برزنتی به دلیل پرکاربرد بودن آن همواره و همه ساله مورد توجه اکثر صنایع به خصوص صنایع ساخت و ساز و حمل و نقل قرار می گیرد. این صنایع همواره قیمت فروش این محصول را در بازار فروش زیر نظر دارند و آنها را مورد ارزیابی قرار می دهند تا در صورت مناسب بودن قیمت برزنت چادرهای برزنتی و همچنین با کیفیت بودن این محصول را خریداری کنند.

برزنت چادر برزنتی، پارچه ای بسیار پرکاربرد و بادوامی است که همواره در بازار صنایع مورد توجه همگان بوده است. این نوع چادرها در مدل های مختلفی تولید و برای تامین نیاز بازار از سوی مصرف کنندگان عرضه می شود. شما می توانید برزنت چادرهای برزنتی را در ابعاد و اندازه های مختلف و یا به صورت رولی تهیه کنید. در صورت خرید عمده این نوع چادر تخفیفات بسیار مناسبی برای خریداران در نظر گرفته شده است که می توانند از این فرصت به وجود آمده استفاده کنند تا هزینه های خود را کاهش دهند. 

مرکز خرید برزنت چادر برزنتی ارزان قیمت 

برای خرید چادر برزنتی با کیفیت و ارزان بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه های ارائه دهنده، با ویژگی های این محصول کاربرد به خوبی آشنا شده و مدل های مختلف آن را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین برزنت را انتخاب و خریداری کنید.

دنیا چادر مناسب ترین و بهترین مرکز فروش برزنت چادر برزنتی در تهران، کرج و سایر نقاط ایران است. فروشگاه آنلاین این شرکت، به شما امکان دسترسی آسان و سریع انواع چادرهای برزنتی و نیز مجموعه ای عظیم از محصولات تولیدی این شرکت را می دهد و شما را قادر می سازد با حداقل هزینه و بدون استرس و از مسافت های بسیار دور خرید خود را انجام دهید. 

پخش برزنت کانتینری ارزان | بازار آنلاین بهترین پار...
چادر برزنتی| بازار خرید ارزان قیمت چادر برزنتی در...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat