دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید چادر برزنتی ماشین| چادر برزنتی ماشین ضد آب و سبک

chador-berezenti-mashin-zed-ab-sabok

چادر برزنتی ماشین تولید شده در دنیای چادر برای محافظت در آب و هوای معتدل، گرم و خشک و سرد و کوهستانی بهترین گزینه است. این روکش ها با یک ماده غیر بافته چند لایه ساخته شده اند و باعث می شوند سبک و مقاوم باشند. قیمت چادرهای برزنتی ماشین متناسب با کیفیت آن نسبتا ارزان و مقرون به صرفه است. برای خرید این محصول با قیمت ارزان می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. 

خرید چادر برزنتی ماشین ضد آب و سبک 

آیا نگران هستید که ماشین شما تحت تأثیر عناصر سخت هوا قرار بگیرد؟ اما نگران این موضوع نباشید، استفاده از چادر برزنتی ماشین نه تنها مانع از ورود آب، رطوبت، گرد و خاک و همچنین خط و خش ماشین می شود، بلکه پوشش ها از وسیله نقلیه شما در برابر مدفوع پرندگان، زنگ زدگی و اشعه ماورا بنفش محافظت می کند. چادر های ضد آب برزنتی مفید هستند، مخصوصاً اگر پارکینگ برای پارک ماشین خود نداشته باشید. اگر اولین بار است که اقدام به خرید چادر ماشین کرده اید، این راهنمای خرید باعث شده تا شما بتوانید بهترین و مقرون به صرفه ترین چادر را برای خود تهیه کنید.
چادر برزنتی ماشین ما برای تحمل سخت ترین شرایط آب و هوایی طراحی شده است، و با پلی استر یک محلول رنگ، رنگ آمیزی شده اند تا بتوانند به خوبی در برابر عوامل محیطی مقاوم باشند. یک پوشش ضد آب در سطح خارجی آن نیز به کار رفته تا مقاومت در برابر رطوبت را افزایش دهد بدون اینکه نفوذ پذیری هوا را کاهش دهد.
بهتر است با خرید چادر برزنتی ماشین، از وسیله نقلیه خود در برابر اشعه ماورا بنفش قوی محافظت کنید. اشعه ماورا بنفش قوی می تواند رنگ ماشین شما را از بین ببرد. برای جلوگیری از این مورد، شما به یک پوشش اتومبیل با کیفیت خوب نیاز دارید. بردن اتومبیل خود به فروشگاه برای رنگ آمیزی جدید می تواند بسیار گران باشد. اگر چادر برزنتی خوبی داشته باشید، می تواند از هزینه های شما مطمئناً جلوگیری کند.

مبارزه با شرایط سخت آب و هوایی. طوفان های شدید می توانند در هر جایی رخ دهند. تگرگ، باران، وزش باد شدید، گرد و غبار، طوفان های یخی و برف شدید همگی می توانند منجر به آسیب دیدن ماشین شما شوند. تهیه چادر برزنتی ماشین ضد آب از زنگ زدگی ماشین شما محافظت می کند. 

نحوه محافظت از ماشین در برابر شرایط بد آب و هوایی 

وسیله نقلیه خود را تمیز نگه دارید. چادر برزنتی ماشین از اتومبیل شما در برابر گرد و غبار، بارش باران، فضولات پرنده محافظت می کنند و همچنین این اطمینان را به شما می دهد که برای تمیز کردن خودروی خود به جای هر چند وقت یک بار در ماه، یک بار در ماه یا کمتر وقت بگذارید.

چادر برزنتی ماشین در انواع مختلفی تولید می شود و هر کدام از آنها مزیت ها و ویژگی های مخصوص به خود را دارند، اما اگر به دنبال مناسب ترین، ارزان ترین و با کیفیت ترین چادر ماشین هستید؛ با ما تماس بگیرید. دنیای چادر بهترین نوع چادر برزنتی را در اختیار شما قرار می دهد. 

فروشگاه بهترین چادر کانتینری | سفارش اینترنتی برز...
نمایندگی برزنت ترانزیتی | فروشنده بهترین برزنت ترا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat