دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت رول برزنت | مرجع فروش ویژه انواع برزنت درجه ۱

ROOOOLLL4 قیمت رول برزنت

 قیمت رول برزنت درجه ۱ در معتبرترین مرجع فروش اینترنتی کشور دارای تخفیفات ویژه می باشد. جهت بهره مندی از این تخفیفات و خرید مستقیم و عمده می توانید همین حالا با ما ارتباط بگیرید.

یک پارچه برزنت خوب چه مشخصاتی دارد ؟ 

 پارچه برزنت که بیشترین تنوع را در بین پارچه های موجود در بازار دارد، بر اساس جنس و نوع کاربرد دارای دسته بندی های متعددی هست.


به طور کلی پارچه های برزنت به دو نوع تقسیم می شوند که عبارتند از: پارچه برزنت پنبه؛ که تهیه شده از الیاف طبیعی پنبه است. نوع دیگر انواع پارچه های برزنتی شامل پارچه برزنتی پلی استر است. پارچه برزنت پلی استر بر خلاف برزنت پنبه ای تهیه شده از الیاف مصنوعی می باشد.

از بارزترین مشخصه های پارچه های برزنت می توان به:
۱- میزان ضخامت که هر چقدر میزان ضخامت بالا باشد درجه کیفی پارچه برزنت نیز بیشتر خواهد بود.

۲- میزان مقاومت در نفوذ مایعات؛ هر چقدر میزان دوام پارچه برزنت در جلوگیری از نفوذ مایعات به سطح دیگر آن بیشتر باشد، پارچه برزنت از کیفیت بیشتر بهره مند است


۳- میزان انعطاف و نرمش پذیری؛ میزان نرمش پذیری دوخت پارچه را راحتر می کند

۴- میزان مقاومت در برابر حرارت

۵- میزان مقاومت در برابر کشش

۶- قابلیت استفاده از هر دو طرف پارچه

به توجه به ویژگی و مشخصاتی که پارچه های برزنتی دارند، در بین تمام پارچه های موجود، بیشترین استفاده را در صنایع گونان دارند. به طور کلی در هر کجا که نیاز ضروری به جلوگیری از نفوذ مایعات و اشعه های مضر نور خورشید وجود دارد، انواع و اقسام برزنت اولین گزینه برای نیل هدف مذکور انتخاب می گردد.


لازم به ذکر است که؛ *قیمت روز برزنت با انداره، نوع و کیفیت پارچه رابطه مستقیم داشته به نحوی که قیمت رول برزنت با عرض ۱۰۰ کمتر از رول برزنت با عرض ۲۰۰ سانتی متر محاسبه می گردد. همچنین هر چقدر که میزان کیفیت بهتر باشد به همان اندازه پارچه برزنت از قیمت بالاتری برخوردار است.

پارچه برزنت کیف و قیمت آن 

پارچه برزنت کیفی، یکی از انواع پارچه های برزنتی می باشد که برای دوخت کیف بکار برده می شود. به طور کلی تمامی ساک های مسافرتی، کوله پشتی ها، ساک های نظامی و انواع کیف مدرسه و اداری تولید شده از پارچه برزنت کیفی هستند.
قیمت *رول برزنت کیف نیز مانند تمام انوع برزنت ها بستگی به کیفیت آن دارد.
یکی دیگر از موارد موثر بر قیمت پارچه برزنت کیفی خرید عمده به متراژ بالا می باشد.

در خرید عمده، خریدار می تواند بهترین پارچه برزنت را به صورت مستقیم از تولید کننده آن با قیمتی حتی کمتر از نصف قیمت موجود در بازار خرید کرد. 

مناسب ترین قیمت رول برزنت در ایران 

همانطور که گفتیم؛ قیمت رول برزنت با عوامل متعددی در ارتباط است. برای دسترسی به مناسب ترین قیمت انواع پارچه برزنت لازم می باشد هنگام خرید از یک سری معیارها پیروی کرد.
از جمله معیارهای موثر در دسترسی به قیمت مناسب رول برزنت می توان به مواردی مانند: انتخاب شیوه مناسب خرید، خرید مستقیم و بی واسطه و کیفیت پارچه اشاره کرد.

مرجع فروش آنلاین دنیای چادر، رول برزنت درجه یک را با قیمت درب کارخانه به صورت مستقیم و بدون واسطه جهت خرید عمده عرضه می کند. همین حالا با انتخاب راحت ترین شیوه خرید بهترین برزنت را با مقرون به صرفه ترین قیمت خرید کنید


مرکز فروش چادر برزنتی | بازار آنلاین چادرهای برزنت...
قیمت انواع چادر برزنتی| بررسی قیمت انواع چادر برزن...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 31 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat