دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی | آشنایی با انواع مختلف چادر برزنتی موجود در بازار

ashnae-banvae-chador-berezenti
در بازار منسوجات انواع مختلفی از پارچه برزنتی وجود دارد که هر یک از آنها از ویژگی های مخصوصی را پشتیبانی می کنند، به عنوان مثال چادرهای برزنتی پی وی سی و پلی استر دارای ظاهری زیبا و جذاب هستند که به شما اجازه می دهد حریم خصوصی و سایه ایجاد کند. جدا از پوشش های حریم خصوصی برای ساخت و ساز، امکانات عمومی، می توان از چادر های برزنتی پی وی سی و پلی استر برای ایجاد حریم خصوصی کمپینگ ها نیز استفاده کرد. این نوع از برزنت ها با دوام ترین و سنگین ترین پارچه در بین سایر برزنت ها هستند. صنایع بزرگ از حداکثر محافظت چادرهای برزنتی پی وی سی و پلی استر استفاده می کنند تا از محصولات خود محافظت کنند.

آیا برزنت های ضد آب با برزنت های مقاوم در برابر آب متفاوت هستند؟

بله تفاوت های میان این دو برزنت وجود دارد. بسیاری از آنها با اصطلاحات ضد آب اشتباه گرفته می شوند. پارچه های مقاوم در برابر آب برزنت هایی هستند که می توانند در برابر ورود آب به مواد مختلف مقاومت کنند در حالی که یک پارچه برزنتی ضد آب محافظت کامل در برابر صدمات آب را ایجاد می کند. بسته به هدف خود، باید بررسی کنید که کدام ویژگی متناسب با نیاز شماست.
در هنگام در نظر گرفتن عوامل محیطی، بر روی پارچه برزنتی، و یا موقع خرید این محصول بهتر است به ضد آب بودن، مقاوم بودن در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید، چادر برزنت توجه کنید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین محصول را خریداری کنید.
توجه کنید که همه چادرهای برزنتی موجود در بازار ضد آب، مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نیستند و حتی در پایین ترین دما نیز قادر به عملکرد خوبی نیستند. توجه به این نکته مهم است که چادر های پی وی سی می توانند در برابر دمای انجماد مقاومت کنند. برزنت های پلی و پارچه های پلاستیکی هر دو ضد آب هستند.
برای اینکه بهترین پارچه برزنتی را در کرج و تهران پیدا کنید، مطمئن شوید که فقط از یک تامین کننده مجاز برزنت با کیفیت خریداری کنید. پیشنهاد ما مراجعه به فروشگاه دنیای چادر است. این شرکت یکی از محبوب ترین و معتبرترین تامین کنندگان چادرهای برزنتی و محصولات کمپینگ در کشور است که خریداران می توانند با مراجعه به این فروشگاه با قیمت ارزان محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

خرید چادر برزنتی ارزان قیمت از فروشگاه دنیای چادر

خریداران با مراجعه اینترنتی به مراکز فروش این قابلیت را دارند تا بتوانند مدل های مختلف پارچه برزنتی را ببینند، آنها را با یکدیگر مقایسه کنند، از کیفیت آنها اطلاع کامل داشته باشند، قیمت چادرها را با دیگری مقایسه کرده و این محصول را متناسب با نیاز خود سفارش دهند تا در سریع ترین زمان کالای مورد نظر به درب منزل فرستاده شود.

فروشگاه هایی مانند دنیای چادر این قابلیت را به وجود آورده تا خریداران پارچه برزنتی بدون در نظر گرفتن مسافت از هر کجای کشور بتوانند خرید خود را انجام دهند. این مجموعه معتبر و نیز محبوب اکثر محصولات تولیدی خود را بر روی سایت خود قرار داده تا کاربران بتوانند با ویژگی و قیمت فروش هر کدام از آنها آشنا شوند تا بتوانند تصمیم مناسبی برای خرید بگیرند.
تولید چادر برزنتی| قیمت انواع چادر برزنتی تولید شد...
فروش چادر برزنتی | نمایندگی فروش چادر برزنتی با به...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat