دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

خرید پارچه برزنتی| خرید از کارخانه تولید پارچه برزنتی

karkhane-tolid-parche-berezenti-1
پارچه برزنتی چندین کاربرد دارد، از جمله محافظت از انسان ها و محصولات با ارزش آنها در برابر باد، باران یا نور خورشید. شما می توانید از این مواد به عنوان، یک محافظت زمین بازی، محافظت اشیا، محافظ بار کامیون به خصوص کالاهای حساس. همچنین در غرفه های بازار بیرونی برای محافظت از عناصر بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید ارزان قیمت پارچه برزنت بهتر است به کارخانه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید.

روش های محافظت از پارچه برزنتی

بسیار مهم است که ما از پارچه برزنتی خود مراقبت کنیم و از بهترین روش ها برای کاهش ساییدگی آنها استفاده کنیم. برزنت ماده ای ضد آب و مقاوم است که از پلاستیک ها مانند پلی اتیلن ساخته شده است. همه کاره بودن برزنت ها، می تواند کالا را در برابر شرایط جوی خارجی محافظت کند. علاوه بر این آنها برای محافظت از ساختار آسیب دیده، جلوگیری از خرابکاری در هنگام نقاشی ساختمان و همچنین محافظت از نور آفتاب بهترین گزینه می باشند.
شاید بپرسید چرا نگهداری از پارچه برزنتی ضروری است؟
هر زمان کالایی خریداری می شود، مشتریان می خواهند که کالای آنها مدت زمان طولانی عمر کند و در برابر شرایط مختلف دوام داشته باشد. با اتخاذ مناسب ترین تصمیمات هنگام خرید پارچه برزنتی، و نیز استفاده از مواد شیمیایی مناسب و ضد آب بر روی پارچه برزنتی شما می توانید از اشعه ماورا بنفش خورشید محافظت کنید، و دوام محصول را بهبود بخشید. هنگامی که این محصول به شما تعلق گرفت، مسئولیت مراقبت از آن می تواند باعث افزایش عمر آن شود.

چگونه می توان از فرسودگی پارچه برزنتی جلوگیری کرد؟

پارچه برزنتی از بار واگن و کامیون محافظت می کند و به عنوان چادر یا سایر سازه های موقت برای پناهگاه نیز استفاده می شود. با این حال، عوامل مختلفی می توانند بر فرسودگی و عمر برزنت تأثیر بگذارند. بنابراین، در حالی که از برزنت استفاده می کنید، باید نکاتی را رعایت کنید که بر اساس کاربرد آن می تواند ساییدگی و پارگی آن را کاهش دهد:
ساییدگی و پارگی هنگام استفاده از پارچه برزنتی در کامیون هایی که از بزرگراه ها عبور می کنند مسئله ای جدی است. هنگام رانندگی می توانید از کابل بند استفاده کنید که برزنت را محکم می کند. جریان باد در هنگام رانندگی در داخل روکش برزنت گیر می کند که می تواند باعث ساییدگی و پارگی شدید شود. این اتصالات کابل می تواند از سایش محتوا و جریان باد پارچه برزنتی جلوگیری کند. عمل شلاق باد باعث ایجاد تنش بر روی روکش نیز می شود که ممکن است منجر به تجزیه سریعتر آن شود. بستن روکش های برزنتی کامیون از طریق ماسوره ها می تواند برای جلوگیری از جریان هوا در داخل آنها مفید باشد.

کارخانه تولید پارچه برزنتی 

کارخانه دنیای چادر از بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه های تولید انواع مختلف پارچه برزنتی در کشور است که خریداران برای خرید ارزان قیمت این محصولات می توانند به صورت حضوری و یا اینترنتی به این کارخانه مراجعه کنند. برای خرید اینترنتی بهتر است به وب سایت دنیای چادر مراجعه نمایید. 

تولید پارچه برزنتی| مرکز تولید و فروش پارچه برزنتی...
لیست قیمت برزنت سقفی | خرید عمده برزنت در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat