دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولید پارچه برزنتی| مرکز تولید و فروش پارچه برزنتی ضد آب قیمت مناسب

markaz-tolid-parche-berezenti-zed-ab
دنیای چادر از معتبرترین تولید کنندگان پارچه برزنتی در بازار می باشد که تجربه کاری بیش از یک دهه دارد و تا کنون توانسته محصولات بسیار ارزشمند تولید و با قیمت ارزان برای مصرف کنندگان ارائه دهد. کارخانه دنیای چادر با آخرین ماشین آلات پیشرفته تجهیز شده بنابراین محصولات تولیدی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. با خرید عمده از کارخانه دنیای چادر می توانید از تخفیفات ویژه این شرکت نیز بهره مند شوید.

دسته بندی های مختلف پارچه برزنتی 

پارچه برزنتی را می توان براساس عوامل مختلفی طبقه بندی کرد، مانند ضخامت نوع پلی اتیلن، بوم، وینیل، پلی استر، پی وی سی و غیره، که به طور کلی در میلی متر اندازه گیری می شود یا می تواند بر اساس اندازه طبقه بندی شود - یک عامل تعیین کننده مشترک در مصرف پارچه های برزنتی برای مصرف کنندگان - و از نظر عرض از نظر طول اندازه گیری شود.
اندازه های واقعی پارچه های برزنتی به طور کلی حدود سه تا پنج درصد کوچکتر از اندازه تبلیغ شده هستند. (بنابراین، یک برزنت که به عنوان ۵ متر اعلام می شود، در واقع حدود ۴.۹ متر خواهد بود. برخی دیگر از عواملی که ممکن است بر تصمیم خرید تأثیر بگذارد شامل رنگ است (غالباً به رنگهای آبی، سبز، سیاه یا نقره ای تولید می شوند) پارچه برزنت در طیف گسترده ای از رنگها و از PVC تولید می شود و ضخامت های مختلفی برای کاربردهای مختلف در دسترس است.
ضخامتهای مختلف پارچه برزنتی معمولا ۵۵۰ گرم، ۷۰۰ گرم و ۸۰۰ گرم است. ۵۵۰ گرم به این معنی است که وزن آن ۵۵۰ گرم در متر مربع است و به طور کلی برای کامیون های تخت، کالاهای کشاورزی و صنعتی و همچنین برای پوشاندن این کالاها برای محافظت در برابر آب و هوا مورد استفاده قرار می گیرد.
پارچه برزنتی ۵۵۰ گرمی نیز توسط شرکت هایی استفاده می شود که نمی توانند برخی محصولات خاص را به دلیل محدودیت های فضایی در مکان های سر بسته ذخیره کنند و مجبور هستند آنها را در فضای بیرون ذخیره کنند که نیاز به یک محافظ ضد آب دارد و همچنین برای پوشش استخر، پاسیو و کرکره در فضای باز نیز مورد استفاده قرار می گیرند. از برزنت های ۵۵۰ گرمی نیز برای ساخت آسترهای سد و روکش مبلمان فضای باز استفاده می شود.

خرید پارچه برزنتی ارزان قیمت از کارخانه دنیای چادر

دنیای چادر بزرگترین کارخانه تولید و فروش ویژه پارچه برزنتی ضد آب در کرج است. برای خرید ویژه پارچه های برزنتی ضد آب به قیمت کارخانه می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید تا بتوانید از تخفیفات ارائه شده برای خرید این محصولات نیز بهره مند شوید. دنیای چادر ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین محصولات ضد آب در ایران است.

پارچه برزنتی مقاوم و بادوام تولید شده در کارخانه دنیای چادر، بهترین گزینه برای استفاده در کشاورزی، حفاظت صنعتی از اقلام و صنعت ساختمان و ساخت، روکش محصولات صنعتی و دامی، روکش تریلر، روکش استخر و ... است. 

پارچه برزنت مخصوص کانتینری | بازار آنلاین انواع بر...
خرید پارچه برزنتی| خرید از کارخانه تولید پارچه برز...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat