دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

تولید برزنت کانتینری | مرکز عرضه مستقیم انواع برزنت

markaz-arze-anvae-berezent.jp_20210506-093359_1 تولید برزنت کانتینری
تولید برزنت کانتینری مدتهاست که در کشور افزایش یافته است. مرکز عرضه مستقیم انواع برزنت، با قیمت های استثنایی و کیفیت بی نظیر به صورت آنلاین در فضای مجازی میزبان شما عزیزان می باشد.


پارچه برزنت کانتینری و هرآنچه درباره آن نمی دانید

پارچه برزنت کانتینری نمونه ای از برزنت های بسیار مقاوم و ضد آب است که از الیاف مصنوعی تولید می گردد.
برزنت کانتینری همانگونه که از نام آن مشخص است به جهت کانتینر نمودن ماشین های باربری مورد استفاده قرار می گیرد و چه بسا اینکه طبق قانون حمل و نقل و صنعت باربری تمامی ماشین های باری موظف به استفاده از چادر جهت پوشاندن بار ماشین می باشند.
این نوع برزنت که به واسطه مزیت های بسیار جهت تولید انواع چادر ماشین مناسب می باشد، باعث جلوگیری از گرم شدن کانتینر، عدم پوسیدگی و آسیب به بار، جلوگیری از نفوذ باکتری ها و رطوبت و ... می شود.
توجه داشته باشید که ضد حریق بودن از مهم ترین ویژگی های این پارچه است که در صورت بروز آتش سوزی به عنوان یک لایه نسوز عمل خواهد کرد.
این پارچه بیشتر در عرض های 4 متر تولید می شود که قابلیت انعطاف و فرم پذیری آن همانند مقاومت بسیار زیادی که دارد بالا می باشد.
برزنت های کانتینری پارچه هایی سبک و کم حجم هستند که علی رغم این موارد ضد آنتی باکتریال می باشند و در برابر عوامل شیمیایی و فیزیکی هم بسیار مقاومت دارند.
از کاربردهای برزنت کانتینری می توان موارد زیر را نام برد:
• روکش صنایع خودرو،
• در قطار و کشتی
• چادرهای بنری
• روکش انواع کالاها
• انواع سایبان، چتر و کاور
• انواع سایبان و آلاچیق




کارخانه تولید برزنت کانتینری در تهران

همانگونه که مستحضر هستید، با توجه به پیشرفت های قابل چشمگیر تکنولوژی که تمامی صنایع را درگیر خود کرده و به واسطه ارتقا خود این صنعت ها را هم دچار تغییر و تحول و رشد می کند. صنعت نساجی یکی از صنایع بزرگ و قدرتمند کشور و حتی جهان است که با بهره مندی از تجارب متخصصین اهل فن و علم تکنولوژی روز به روز به قدرت تولیدات خود افزوده و با تولید پارچه هایی با الیاف مصنوعی که بسیار هم کاربردی هستند توانسته، یک صنعت موفق و کارآمدی باشد.
برزنت های ضد آب نمونه ای بارز از جمله پارچه های تولیدی پرکاربرد هستند که به عنوان انقلابی بزرگ در این صنعت پای گذاشته اند، و جزو پرکاربردترین نوع پارچه های تولید شده به شمار می روند.
پارچه برزنت خود دارای انواع مختلفی می باشد، که برزنت کانتینری نمونه ی کارآمد از این پارچه ها است.
اهمیت کاربرد این پارچه موجب شده تا کارخانه های بسیاری در صدد تولید برزنت باشند، و از آن میان می توان به بزرگترین کارخانه تولید برزنت کانتینری در تهران اشاره نمود.
این مرکز برزنت کانتینری تهران به عنوان یک تولید کننده موفق و معروف محصولات تولیدی درجه یک خود را توسط بهترین شرکت های فروش عمده به فروش می رساند که در ادامه به معرفی این شرکت معتبر خواهیم پرداخت.



خرید مستقیم برزنت کانتینری ارزان قیمت

مرکز فروش برزنت کانتینری در تهران یکی از شرکت های مطمئن و معتبری است که به عنوان فروشنده عمده انواع برزنت کانتینری را از کارخانه تولید پارچه کانتینری به صورت مستقیم به دست مشتریان می رساند.
این مرکز تولید برزنت کانتینری بهترین پارچه برزنت را با استفاده از مواد درجه یک تولید و با قیمت زیر بازار عرضه می کند.

اگر قصد خرید مستقیم از مرکز تولید برزنت کانتینری دارید و یا می خواهید به گستردگی انواع برزنت دسترسی داشته باشید، همین حالا با ما تماس حاصل فرمایید.


قیمت برزنت ضد آفتاب | توزیع بهترین پارچه های برزنت...
مهمترین تفاوت بین چادرهای ترانزیتی
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 07 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat