دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت چادر برزنتی | استعلام لیست قیمت چادر برزنتی

estelam-gheymat-chador-berezenti
شرکت دنیای چادر از قابلیت تولید عالی و فناوری عالی برخوردار است. ما همچنین تجهیزات جامع تولید و بازرسی کیفیت چادر برزنتی داریم. چادرهای برزنتی تولید شده در دنیای چادر دارای کارایی خوب، کیفیت بالا، قیمت مناسب، ظاهر خوب و کاربردی عالی هستند. چادرهای برزنتی از نظر تکنولوژی و کیفیت از مزایای بیشتری نسبت به محصولات مشابه برخوردار هستند. برای استعلام لیست قیمت انواع مختلف چادرهای برزنتی می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید.

لیست قیمت چادر برزنتی در کرج

باید به این نکته توجه داشت که قیمت مقرون به صرفه چادر برزنتی به تقاضای بازار بستگی دارد. علاوه بر این جنس پارچه نیز تاثیر زیادی بر روی قیمت دارد. به عنوان یک بخش مهم در تولید چادر برزنتی ضد آب، انتخاب مواد اولیه با کیفیت بالا برای تولید کننده حیاتی است. علاوه بر این، مواد اولیه تا حد زیادی هزینه محصول را تعیین می کند، که از جمله فاکتورهای قابل توجه خریدار است. کیفیت مواد اولیه باید اهمیت زیادی داده شود.
شرکت دنیای چادر یکی از پیشرفته ترین و بزرگترین تولید کنندگان چادر برزنتی پلی استر کششی در کرج است. سری جدی چادرهای کشش پلی استر این شرکت به طور گسترده ای توسط مشتریان تحسین می شود. این محصول را می توان به دلخواه مشتری در هر رنگی تولید کرد. این محصول فوق العاده تکامل یافته و به عنوان یکی از ضروریات هر هر صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که از این محصول استفاده کرده اند ستودند که این محصول زیبایی و مقاومت را با هم ترکیب می کند.
بهترین و راحت ترین روش برای دستیابی به قیمت چادر برزنتی مراجعه به فروشگاه دنیای چادر است، البته این کار را می توانید با یک تماس ساده نیز انجام دهید. کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده پاسخگویی و ارائه لیست قیمت این محصول به شما هستند.

خرید چادر برزنتی ارزان قیمت در کرج 

فروشگاه دنیای چادر بهترین مرکز فروش چادر برزنتی در کشور است. خریداران می توانید انواع مختلفی از برزنت های ارزان قیمت و با کیفیت را به صورت اینترنتی و با ضمانت معتبر از دنیای چادر خریداری کنند. فروشگاه اینترنتی دنیای چادر انواع منسوجات به خصوص انواع مختلف برزنت را به صورت عمده و خرده برای خریداران عرضه می کند. اکثر صنایع بزرگ که مصرف بالا دارند همواره این محصولات را به صورت عمده از دنیای چادر خریداری می کنند؛ مثل تولیدی های بزرگ روکش خودرو، یا چادر دوزی ها.

مهمترین مزایای چادر برزنتی ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر عبارتند از:
 امکان تولید در اندازه های مختلف و متناسب با نیاز صنایع
 عدم اشغال فضای مفید به دلیل انعطاف پذیری بالا
 ضد آب، ضد نور و ضد حرارت
 ضد آب، ضد نور، ضد کپک
 سهولت در نصب، راه اندازی
 ابعاد خیلی کوچک، تقریبا به اندازه یک کوله پشتی
 تنوع زیاد در رنگ و طرح
 عایق بسیار مناسب در برابر باران و آب
 کیفیت فوق العاده بالا
 داشتن ضمانت نامه معتبر
 راندمان بالاتر نسبت به پارچه های برزنتی قدیمی

 امنیت بالاتر بخاطر جنس درجه یک 

مهمترین تفاوت بین چادرهای ترانزیتی
چادر برزنتی | مرکز عرضه چادر برزنتی مسافرتی قیمت ا...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat