دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنتی | مرکز عرضه چادر برزنتی مسافرتی قیمت ارزان

markaz-arze-chador-berezent-mosaferati
ما یکی از معتبرترین مراکز فروش چادر برزنتی مسافرتی در کشور هستیم که گسترده ترین انتخاب های آنلاین برزنت را در تجارت داریم. فروشگاه ما صدها نوع از چادرهای برزنتی مسافرتی از هر ضخامت، اندازه و البته رنگی را برای شما ارائه می دهد. اگر برای نیازهای خاص خود به چادرهای مسافرتی خاصی نیاز دارید، خسته نباشید - ما می توانیم متناسب با سفارش شما آنها را طراحی و تولید کنیم. البته، اگر در این زمینه سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. ما بیش از همه خوشحال هستیم که در هر مشکلی به شما کمک کنیم.

خرید چادر برزنتی مسافرتی از تولید کننده

مناسب ترین و ارزان ترین مرکز خرید چادر برزنتی مسافرتی، فروشگاه دنیای چادر است که این محصول را در مدل های مختلف، و در ظرفیت های متفاوت مانند، چادر برزنت ۲ نفره، چادر برزنت ۴ نفره، چادر برزنت ۸ نفره، چادر برزنت ۱۰ نفره و چادر برزنت ۱۲ نفره تولید و برای مصرف کنندگان عرضه می کند.
محصولات برزنتی مانند چادر برزنتی مسافرتی برای نگهداری انواع موارد محافظت شده در برابر عناصری مانند، گرد و غبار بسیار موثر است. این محصولات بادوام همچنین به عنوان تجهیزات کمپینگ نیز مناسب هستند و می توان از آنها به عنوان پناهگاه موقت در هنگام ماجراجویی در فضای باز استفاده کرد. نگه داشتن چادر برزنتی در خانه یا وسیله نقلیه خود برای رسیدگی به شرایط اضطراری ایده خوبی است. چادرها از طیف گسترده ای از مواد ساخته شده اند که از نظر دوام و سهولت استفاده متفاوت هستند.
چادر برزنتی از مواد ضخیم و مقاوم در برابر اشعه UV خورشید و کپک ساخته شده است. علاوه بر این آنها ضدآب هستند و برای هوای بارانی و برف ایده آل می باشند. تطبیق پذیری بالا از ویژگی های مهم چادرهای برزنتی است. تقریباً در هر صنعتی از چادرهای برزنتی می توان برای تعداد بیشماری از کاربردها استفاده کرد. آنها نه تنها برای کمپینگ مفید هستند، بلکه می توانند در گلخانه ها، پروژه های ساختمانی، ماهیگیری و گاراژهای فضای باز نیز مورد استفاده قرار گیرند. شما همچنین می توانید چادرهای برزنتی را شخصی سازی کرده و یک وسیله مناسب 

تولید کننده چادر برزنتی با کیفیت بالا و قیمت ارزان 

از دارایی خود محافظت کنید اکثر چادر های برزنتی ضد شعله و مقاوم در برابر آب هستند. بنابراین می توان از آنها برای محافظت از اموال با ارزش در برابر آسیب های محیطی استفاده کرد. می توانید از آن برای پوشاندن اثاثیه منزل، وسیله نقلیه یا سایر تجهیزات بیرون استفاده کنید.

دنیای چادر از تولید کننده گان حرفه ای چادر برزنتی با کیفیت بالا و قیمت ارزان در کشور است که می توانید بهترین چادر برزنتی موجود در بازار را از این مجموعه خریداری کنید. محصولات تولید شده در دنیای چادر تنوع گسترده ای دارند، بنابراین شما می توانید با هر سلیقه ای که هستید خرید خود را از این مجمجموعه انجام دهید.

فقط توجه داشته باشید که اگر در زمینه خرید چادر برزنتی تخصص و تجربه لازم را ندارید، می توانید از مشاوره رایگان ما استفاده کنید. 

لیست قیمت چادر برزنتی | استعلام لیست قیمت چادر بر...
چادر برزنت | بازار خرید عمده بهترین چادر برزنت
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat