دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

چادر برزنت | بازار خرید عمده بهترین چادر برزنت

هنگامی که در خارج از منزل از محیط اطراف لذت می برید، یک چادر برزنت ضد آب می تواند شما را در برابر عناصر خصمانه محافظت کند، به شما احساس امنیت می دهد و شما را راحت می کند. البته برای این که، چادرهای برزنتی بتوانند به خوبی از شما و لوازم با ارزش شما محافظت کنند، باید از آن نگهداری کنید تا بتواند برای مدت طولانی به شما خدمت کند. برای خرید عمده بهترین انواع مختلف چادرهای برزنتی پیشنهاد می کنیم به بازار منسوجات و یا فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.


ویژگی های مهم چادر برزنت

چادر برزنت یک پارچه محکم، ضدآب و اغلب انعطاف پذیر از وینیل، پلاستیک، بوم، پلی استر یا پارچه دیگر است که با پلی اورتان پوشانده شده است. آنها در رنگ ها و طرح های مختلف و متناسب با نیاز صنایع تولید می شوند.
مهمترین کاربرد چادر برزنت عبارت است از:
 به عنوان روکش کامیون، تریلی، نیسان، وانت بار و ...
 به عنوان روکش لوازم برقی و صنعتی در داخل کارگاه و یا خارج از کارگاه
 به عنوان روکش محصولات دامی، کشاورزی و باغی
 به عنوان چادر مسافرتی و یا چادر کمپینگ
 به عنوان روکش استخر آب
 به عنوان روکش سایبان در محیط های باز به خصوص بالکن
 به عنوان روکش خودروهای شخصی
 و ...
وظیفه چادر برزنت مراقبت و نگهداری از عوامل خارجی مانند باران، تابش مستقیم خورشید، باد و بارش برف، و سرما و گرما است. همچنین می توانید از آنها به عنوان زیرانداز کف چادر و زمین استفاده نمود. به این ترتیب، بین لایه زیرین کف چادر و زمین یک لایه محافظ و ضد آب ایجاد می کند.
مدل های مختلفی از چادر برزنت متناسب با سطوح مختلف صنایع وجود دارد. با این حال متداول ترین ها عبارتند از:
معمولا صنایع باربری از آنها به عنوان روکش کامیون استفاده می کنند تا از آسیب های احتمالی بار خود در طول مسافرت جلوگیری کنند، همچنین در صنعت ساخت و ساز طراحان و سازندگان برای ایجاد سایه و نیز محافظت از فضاهای باز خانه استفاده می کنند.

مرکز مهم خرید چادر برزنت 

برای خرید چادر برزنت می توانید به مراکز مختلفی مراجعه کنید، اما اگر به دنبال ارزانترین و معتبرترین مرکز فروش برزنت هستید، پیشنهاد می کنیم به فروشگاه دنیای چادر واقع در تهران و نیز کرج مراجعه کنید. اگر در تورهای مسافرتی کمپینگ خود به دنبال محافظت در برابر محیط خشن و چند منظوره هستید، بهترین گزینه برای شما چادر برزنتی است.

این نوع محصول نه تنها قابل حمل است بلکه در برابر اشعه ماورا بنفش مضر نور مستقیم خورشید نیز مقاوم هستند، شما با خیال راحت می توانید از این نوع چادر برای فعالیت های بیرونی خود استفاده کنید. اگر به دنبال چادر برزنت خاصی هستید، می توانید با کارشناسان دنیای چادر تماس بگیرید.
ما محصولات متنوعی از محصولات برزنتی را در اختیار داریم که می توانید با قیمت ارزان و با ضمانت معتبر از ما تهیه کنید. با خرید عمده می توانید تخفیفات خوبی از ما دریافت کنید.
چادر برزنتی | مرکز عرضه چادر برزنتی مسافرتی قیمت ا...
مشمع ترانزیتی | عرضه مشمع ترانزیتی ضد آب
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
جمعه, 10 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat