دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

مشمع ترانزیتی | عرضه مشمع ترانزیتی ضد آب

arze-moshamae-teranziti-1

شاید بپرسید که چرا باید از مشمع ترانزیتی استفاده کرد؟ باید گفت وقتی قرار است محصولات حساس و با ارزش شما برای مدت طولانی در معرض عناصر بیرونی مانند باران، باد، نور آفتاب یا احتمالاً گرد و غبار گرفته بگیرد و یا خطر ورود ذرات ناخواسته می تواند به آنها آسیب برساند، بهتر است از یک پوشش محافظ ضد آب استفاده کنید. مشمع ترانزیتی با داشتن مزیت های بسیار زیاد قادر است به خوبی از لوازم شما محافظت کند. این گونه از مواد در صنعت حمل و نقل بیشترین کاربرد را دارند.


نکات مهم هنگام خرید مشمع ترانزیتی

قبل از اینکه تصمیم بگیرید در دنیای مشمع ترانزیتی غرق شوید و مدل مورد نظر را خریداری کنید، عوامل مختلفی وجود دارد که باید همیشه از آنها اطمینان حاصل شود به عنوان مثال:
 تنفس - آیا رطوبت را در درون خود نگه می دارد یا اجازه می دهد هوا به خوبی در درون آن در گردش باشد تا به محصولات آسیب وارد نشود؟
 ضد آب - چقدر در برابر باران، یخ، برف و غیره محافظت می کند؟
 ضد گرد و غبار - آیا بافت محکمی دارد که از ورود گرانول گرد و غبار جلوگیری می کند؟
 مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش - آیا اجازه می دهد اشعه ماورا بنفش مضر به محصولات محافظت شده نفوذ کند یا خیر؟
 متناسب – آیا متناسب با فعالیت شما است و می تواند نیاز کاری شما را به خوبی برطرف کند؟
 نگهداری - چقدر در برابر خاک مقاومت می کند و چگونه می توان آن را تمیز نگه داشت؟
 میزان مقاومت در برابر حرارت- آیا مشمع ترانزیتی مورد نظر در برابر حرارت مقاوم است و چه میزان می تواند در برابر آتش مقاومت کند؟
 میزان پارگی- پارچه های ترانزیتی در برابر کشش و پارگی مقاوم هستند، اما چه میزان از فشار را می توانند تحمل کنند؟
برای پاسخ به تمامی این پرسش ها و برای انتخاب بهتر مشمع ترانزیتی می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان دنیای چادر در این زمینه استفاده کنید. علاوه بر دریافت مشاوره می توانید از مشمع های تولید شده این مجموعه نیز دیدن کنید.


خرید مشمع ترانزیتی از دنیای چادر

فروش مشمع ترانزیتی امروزه رایج ترین نوع روکش برای کامیون ها است. این نوع محصول از مواد مختلفی تولید می شود. آنها فوق العاده سبک هستند و برای کارهای حمل و نقل، مناسب می باشند. پارچه های برزنتی معمولاً از نایلون، پلی استر، پلی اتیلن، پی وی سی، بوم و ... ساخته می شود.
اگر علاقه مند به خرید مشمع ترانزیتی با دوام و مقاوم در برابر آفتاب و حرارت با قیمت ارزان و مقرون به صرفه هستید، شما می توانید انواع مشمع ترانزیتی را به قیمت تولید کننده از ما خریداری کنید. محصولات تولید شده در کارخانه دنیای چادر مناسب برای، برای هر کاری می باشد به عنوان مثال، ساختمان و سالن های ورزشی، انواع کاور های فضای باز، سقف سوله، انبار، حیاط، روکش غرفه و سازه های نمایشگاهی، خیمه، بالکن، آلاچیق و پوشش کامیون.
چادر برزنت | بازار خرید عمده بهترین چادر برزنت
خرید برزنت | مناسب ترین نمایندگی برای خرید برزنت ب...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 30 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat