دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

فروش برزنت کانتینری ارزان | نمایندگی رسمی فروش پارچه برزنت کانتینری

Kasnbbtrree44 فروش برزنت کانتینری ارزان
فروش برزنت کانتینری ارزان همین حالا در معتبرترین نمایندگی رسمی آنلاین انواع پارچه برزنت با کیفیت صورت می گیرد. با خرید مقرون به صرفه به صورت عمده از این مجموعه در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید.

تولید پارچه کانتینری خوب:
پارچه چادر کانتینری محصولی ضد آب و مستحکم است که از پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن طراحی و تولید می شود.
این پارچه با دیگر برزنت ها کمی متفاوت است و همانگونه که از نام آن پیداست جهت روکش نمودن و کانتینر کردن بار ماشین های باربری مورد استفاده قرار می گیرد.
برزنت های کانتینری در نوع یک لایه و دو لایه تولید می گردند که در نوع یک رو، برزنت از یک لایه پارچه و یک لایه چرم مصنوعی تشکیل می شود.
برزنت های دو لایه در هر دو طرف پارچه از چرم مصنوعی است که جهت روکش نمودن پارچه به کار می ر‌د و با توجه به دو رو بودن نمونه های دو لایه کانتینری مشخص می شود مقاومت و استحکام بیشتری را دارند.
البته استفاده از این پارچه به مصارف دیگری چون پوشاندن تجهیزات و وسایل نقلیه در فضای باز، محافظت از کالاها در برابر باران، برف، گرد و غبار، داربست ها، برای محافظت از مناطق کار در برابر آسیب های جوی، آستر محافظ برای اتومبیل های ریلی، مسقف سازی و ... نیز ختم می شود.
این پارچه با قابلیت هایی که دارد باعث محافظت بار ماشین در برابر تمام عوامل طبیعی می شود و حتی یک پارچه ضد مواد اسیدی، شیمایی و کپک هست که این ها از ویژگی های بارز برزنت کانتینری به شمار می روند.
میزان تقاضای بالای این پارچه کاربردی موجب شده تا کارخانجات بسیاری به تولید این پارچه بپردازند که از این میان، مرکز فروش برزنت کانتینری ارزان یکی از تولید کنندگان بزرگ کشور است که بهترین پارچه برزنت کانتینری را به تولید می رساند.
می توان دعا کرد که ایران یکی از کشورهای تولید انواع پارچه برزنت درجه یک در جهان است.



چگونه می توان پارچه چادر کانتینری را با قیمت مناسب خرید؟

همانگونه که اشاره شد چادر کانتینری از باکیفیت ترین نوع پارچه های برزنت است که امروزه جایگاه خوبی را در میان پارچه های کاربردی دارد.
مزیت های فراوان این پارچه موجب کاربردهای زیاد آن در مصارف مختلف شده است، که همین امر موجب افزایش فروش انواع برزنت پارچه کانتینری می شود.
با توجه به افزایش تقاضای بازار صد در صد میزان تولید نیز افزایش خواهد یافت؛ اما آیا این افزایش فروش می تواند در کاهش قیمت ها تاثیر داشته باشد؟ یا می توان گفت که این میزان تقاضای بالا دلیل بر قیمت مناسب این نوع برزنت است؟
بله‌ پارچه چادر کانتینری از پارچه های مقاوم و درجه یکی است که توسط بزرگترین مرکز فروش برزنت کانتینری ارزان تولید و عرضه می گردد.



فروش برزنت کانتینری درجه یک در تهران

اهمیت بالای استفاده از برزنت ها به جهت مزیت هایی که دارند باعث شده تا مراکز تولیدی پارچه زیادی پا به عرصه تولید انواع برزنت بگذارند.
نمایندگی بزرگ فروش برزنت کانتینری ارزان از معتبرترین مراکز ایران است که قیمت برزنت کانتینری را مناسب تر از سایر مراکز دیگر عرضه می کند.

این مرکز که بهترین برزنت های کانتینری درجه یک را تولید و با قیمت مناسبی ارائه می دهد جهت دسترسی آسان کاربران به صورت اینترنتی سفارش می پذیرد که این روش، یکی از راه های خرید آسان و بصرفه است. 


مشمع کانتینری در تهران | بهترین مرکز فروش مشمع‌ کا...
پارچه برزنت کانتینری | مناسب ترین پارچه برزنت کان...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat