دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

پارچه برزنت کانتینری | مناسب ترین پارچه برزنت کانتینری برای صنعت حمل و نقل

هنگام خرید از فروشگاه دنیای چادر، شما مستقیماً پارچه برزنت کانتینری را از سازنده اصلی سفارش می دهید. این بدان معناست که هیچ هزینه دیگری به واسطه ها نخواهید داد، بنابراین قیمت ها بسیار کمتر از آن است که فکرش را بکنید. علاوه بر این تأخیر در تحویل سفارش وجود ندارد. ما از ابتدا تا انتها با شما هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که از تجربه و محصول نهایی خود کاملاً راضی هستید! هر کدام از پارچه های برزنت کانتینری تولید شده در دنیای چادر از بهترین مواد ساخته شده و کیفیت بالایی دارند. در ادامه با ما همراه باشد تا شما را با مناسب ترین پارچه برزنت کانتینری برای صنعت حمل و نقل آشنا کنیم.

تولید کننده پارچه برزنت کانتینری روکش دار پی وی سی

اگر به دنبال یک تولید کننده پارچه برزنت کانتینری با روکش PVC سریع و مطمئن هستید، دیگر به دنبال آن نباشید! ما برای تولید پارچه برزنت کانتینری خود، هر آنچه که شما نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهی.
سالهای زیادی است که ما پارچه برزنت کانتینری روکش دار پی وی سی را به مشاغل و افرادی که به دنبال پی وی سی قابل اعتماد هستند، تهیه می کنیم. به همین دلیل است که ما به عنوان یکی از بهترین ها در تهران و کرج شناخته می شویم.
شما می توانید این نوع محصولات را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه از فروشگاه دنیای چادر خریداری کنید. پارچه برزنت کانتینری با روکش PVC یکی از محصولات با کیفیت و پر کاربرد است که در شکت دنیای چادر تولید می شود این محصول مزیت های بسیار زیادی را به همراه دارد به عنوان مثال:
پارچه برزنت کانتینری با روکش PVC دوام بیشتری دارد و معمولاً در مصارف صنعتی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین ۲۰ - ۳۰٪ گرانتر از سایر پارچه ها چند لایه موجود در بازار هستند. البته گزینه های بهتری نیز وجود دارد مانند، پارچه پی وی سی لمینیت به اندازه پارچه پی وی سی روکش دار دوام ندارد. با این حال ، آنقدر قوی است که می تواند برای کاربردهای مختلف مانند ساخت کیف، اسباب بازی، مبلمان و تبلیغات مفید و روکش های خودرو از آن استفاده کرد.

خصوصیات مهم پارچه برزنت کانتینری روکش دار PVC 

در حالی که پلاستیک های خاص دیگر با ضخامت آنها اندازه گیری می شود، پارچه برزنت کانتینری PVC به گرم در متر مربع اندازه گیری می شود. وزن پارچه PVC بیشترین تأثیر را بر روی قیمت این محصول می گذارد. وزن به کاربرد بستگی دارد. در زیر لیستی از این محصول آماده شده که بهتر است به آنها دقت کنید:
• برزنت های ساختمانی: ۵۵۰ - ۷۰۰ گرم در متر مربع
• تبلیغات و نمایش: ۳۵۰ - ۵۵۰ گرم در متر مربع
• اسباب بازی ها: ۳۰۰ - ۶۵۰ گرم در متر مربع
• مبلمان: ۳۰۰ - ۴۵۰ گرم در متر مربع

پارچه های برزنت کانتینری PVC معمولاً به صورت رول تولید می شوند. بنابراین عرض یک ورق PVC با عرض رول محدود می شود. اکثر تولید کنندگان پارچه PVC چینی می توانند رول هایی با حداکثر عرض ۳.۲ متر تولید کنند. با این وجود تعداد انگشت شماری قادر به تولید عرض رول در ابعاد ۵.۱ متر هستند. 

فروش برزنت کانتینری ارزان | نمایندگی رسمی فروش پار...
پارچه برزنت کانتینری | قیمت پارچه برزنت کانتینری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat