دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت پارچه برزنت سایبان | خرید اینترنتی پارچه سایبان

fasfdsf444 پارچه برزنت سایبان

قیمت پارچه برزنت سایبان در بزرگترین مرکز خرید اینترنتی مقرون بصرفه است. با سایت اینترنتی لذت خرید کمترین قیمت و بالاترین کیفیت برزنت سایبان را تجربه کنید.

پارچه سایبان چیست؟

بی شک اکثر شما با سایبان ها و انواع آن آشنایی دارید.
سایبان ها نوعی حفاظ هستند که جهت جلوگیری از ورود آب، باد، طوفان، نور مستقیم خورشید و ... به داخل مغازه ها، فروشگاه ها، منازل، غذا خوری ها و غیره استفاده می شوند.
سایبان ها دو نوع هستند که یک نوع آن سایبان سفت، سخت و ساده است؛ اما نوع دوم آن مدل های قابل جمع شدن می باشند که در اشکال و اندازه مختلف و با مواد متنوع ساخته می شوند.
جهت تولید انواع سایبان از پارچه های مختلفی استفاده می گردد که هر کدام دارای قابلیت های ویژه ای هستند؛ ولی پارچه برزنت سایبان از پر کاربرد ترین نوع پارچه های سایبان می باشد که با داشتن مزیت های بسیار توانسته است جایگاه ویژه ای در این صنعت پیدا کند.
این نوع محصول از مواد مختلفی تولید می شود که فوق العاده سبک است و حتی جهت کارهای سازه ای، ساختمان، و پوشش انواع وسایل و تجهیزات به کار می رود.
برزنت های سایبان دارای دوام و طول عمر بالا، کارایی خوب و ضد حرارت هستند که در برابر آفتاب و بقیه عوامل خارجی بسیار مقاوم عمل کرده و عمر طولانی سایبان های کاربردی را تضمین می کند.
پارچه سایبان برزنتی معمولاً از نایلون های شیمیایی مخصوص ساخته می شود که اجازه ورود نور خورشید را به داخل فضای موجود نمی دهند و بهترین راه برای جلوگیری از باد و باران می باشد.
یکی از مزیت های پارچه های برزنت سایبان امکان چاپ روی سازه های آن است که این خود از مهم ترین ویژگی های این نوع پارچه به شمار می رود.
برزنت ها، پارچه های مطرح برای انواع سایبان متحرک هستند و برای سایبان ها نقشی مهم و اساسی را ایفا می کنند و
به طور اختصاصی مخصوص سایبان ها و سازه هایی هستند که نیاز به چاپ روی پارچه دارند.

مشخصات بهترین برزنت سایبان کدام است؟

تمامی برزنت ها پارچه ای فوق العاده با استحکام، دارای انعطاف پذیری زیاد و همچنین ضد آب هستند که مطرح ترین نوع آن پارچه سایبان است و از پارچه‌ هایی از جنس پلی استر یا پلاستیک هایی نظیر پلی اتیلن یا انواع و اقسام روکش ساخته می‌ شود.
برزنت های سایبان دارای دوام و طول عمر بالایی هستند و طول مدت استفاده از آن رنگ خود را از دست نمی دهند.
کیفیت و مقاومت این پارچه بسیار بالا است: اما با این حال قیمت پارچه برزنت سایبان مناسب و مقرون بصرفه می باشد.
پارچه سایبان در مقابل شست و شو بسیار مقاوم است و حالت کشسانی و انعطاف آن باعث استفاده راحت آن می شود.
این پارچه مانع از رشد باکتری شده و علی رغم استفاده سایبان ها در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی نیز کاربرد بسیار زیادی دارند.

مناسب ترین قیمت پارچه برزنت سایبان در ایران
مرکز خرید پارچه برزنت از شرکت های مطرح تولید و توزیع انواع برزنت های مستحکم و مقاوم است که اصلی ترین اولویت فعالیت آن، کیفیت بالای محصولات تولیدی می باشد.
همانگونه که اشاره شد، سایبان ها با وجود تمام مزیت های کاربردی در بسیاری از مراکز به کار می رود و این امر موجب فروش بالای *پارچه سایبان می شود.
قیمت پارچه برزنت سایبان که با توجه به کیفیت آن متفاوت می باشد حتی در مراکز مختلف نیز با یک سطح کیفیت در قیمت های مختلفی عرضه می گردد؛ اما این شرکت برزنت معتبر جزو برترین هایی است که کیفیت بالا و قیمت مناسب را جزو اهداف اصلی تولید خود قرار می دهد.
چادر کانتینری | مناسبترین چادر کانتینری در دنیای چ...
قیمت چادر برزنتی مسافرتی | فروش چادر مسافرتی با قی...
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat