دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

بهترین مرکز فروش عمده انواع چادر ترانزیتی درجه یک

etgaetgra5 انواع چادر ترانزیتی

 چادر ترانزیتی درجه یک در مرکز فروش عمده انواع برزنت با بهترین کیفیت و قیمت اقتصادی عرضه می گردد. با مرکز فروش آنلاین، خرید آسان و بصرفه دیگر یک رویا نیست.

چادر ترانزیتی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟


چادر ترانزیتی، نمونه ای بارز از برزنت های ضد آب است که علی رغم مستحکم بودن و سختی که دارد، بسیار منعطف بوده و دارای حالت کشسانی می باشد.
این چادر همانگونه که از نام آن مشخص است جهت ترانزیت نمودن و روکش ماشین های باری استفاده می شود.
همه ی ما می دانیم گسترش صنعت حمل و نقل، موجب نیاز شدید این صنعت به چادرهایی به عنوان محافظ بار یا روکش می شود.
چادر ماشین باید بار ماشین را در برابر تمام عوامل طبیعی اعم از باران، برف، تگرگ، باد، اشعه ماورابنفش نور خورشید، حرارت، ضربه و خراش در امان نگه دارد که برزنت ها به دلیل داشتن تمام ویژگی های مذکور گزینه مناسبی برای ترانزیت نمودن ماشین های باری هستند.
همچنین سبک بودن چادر ترانزیتی نسبت به ورقه های فلزی اولین نکته ای است که سبب حائز اهمیت قرار دادن این پارچه می شود.
از ویژگی های کلی چادرهای ترانزیت ضد آتش بودن و دوام بالای آنان در برابر اسیدها و مواد شیمیایی مختلف می باشد.
ویژگی های چادر ترانزیتی درجه یک، واسطه ای شده تا این نوع برزنت از اهمیت زیادی برخوردار شود و بتواند توجه دیگر صنایعی چون صنعت کشتیرانی، صنعت کشاورزی، صنعت دامپروری و غیره را جلب نماید.
از کاربردهای وسیع چادر ترانزیتی درجه یک می توان به ساخت انواع چادرهای مسافرتی، چتر، کالسکه، آلاچیق، سقف های متحرک، روکش برخی از وسایل الکتریکی، دریچه کولر و ... اشاره نمود.


از کجا بهترین چادر ترانزیتی را تضمینی بخرم؟


همانگونه که می دانید چادر ترانزیتی به دلیل حساسیت کاربردی که دارد، باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشد و همین مقاومت بالا نتیجه خرید باکیفیت ترین چادر ترانزیتی می باشد. هنگام خرید توجه به کیفیت پارچه ترانزیت پر کاربرد بسیار مهم است. اما ف از خود بپرسید از کجا می توانیم بهترین چادر ترانزیتی را بخریم؟ توجه داشته باشید که برای خرید محصولی باکیفیت و یا درجه یک باید به یک مرکز معتبر و مطمئن مراجعه نمود، که پیشنهاد ما مجموعه دنیای چادر است.
این مجموعه جزو برترین هایی است که بهترین چادر ترانزیتی را با کیفیت تضمینی ارائه می دهد.

مزایای خرید اینترنتی چادرهای برزنتی ترانزیتی از سایت دنیای چادر


دنیای چادر یکی از مراکز بزرگ تجارت انواع برزنت است که آن را با نام قطب چادر می شناسند. این مرکز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع برزنت درجه یک در کشور می باشد که تا کنون، هیچ رقیبی را در بازار خرید و فروش برزنت نداشته است.
مجموعه دنیای چادر به جهت دسترسی تمام کاربران و رفاه حال آنان، محصولات خود را اعم از چادر ترانزیتی درجه یک، به صورت اینترنتی عرضه می کند.
خریداران چادر ترانزیتی درجه یک می توانند با خرید آنلاین، در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند و همچنین علی رغم حذف هزینه های اضافی، بهترین پارچه ترانزیتی را به صورت مستقیم و به قیمت تولیدی تهیه کنند.


قیمت عمده پارچه برزنت ترانزیتی
توزیع بهترین پارچه برزنت چادر ترانزیتی در تهران
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat