دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

لیست قیمت برزنت نسوز

list-gheymat-berezent-nasooz
بازار فعلی برزنت نسوز از قیمت ها گرفته تا ویژگی ها و عملکرد برزنت بسیار رقابتی است. نوسانات اخیر در قیمت مواد اولیه باعث شد برندهای معروف / خرده فروشان در دسترس بودن و رقابت پذیری محصولات برزنت در آینده را زیر سوال ببرند. با این حال، هر دلیلی وجود دارد که باور داشته باشیم مواد اولیه برزنت کافی در دسترس خواهد بود و مصرف کنندگان همچنان می توانند از این محصولات استفاده کنند. برای دریافت لحظه ای لیست قیمت برزنت نسوز بهتره به دنیای چادر مراجعه کنید.

مهمترین ویژگی برزنت نسوز 

پارچه های نسوز در سراسر جهان برای بسیاری از برنامه ها مانند ساخت چادر، روکش خودرو، روکش ماشین آلات برقی، روکش لوازم پر خطر از بابت آتش سوزی و ... استفاده می شود. تخمین زده می شود که تولید جهانی پارچه های نسوز در سال جاری بیش از ۳۵ میلیون تن رشد کند و بیشتر این رشد در آسیا خواهد بود. همچنین تخمین زده می شود که آسیا به عنوان بزرگترین بازار تهیه پارچه های برزنتی برای صنایع مختلف خواهد بود.
برزنت نسوز یک نوع پارچه در صنعت منسوجات است که معمولا از مواد مقاوم و درجه یک ساخته می شود. این نوع پارچه در برابر آتش و نیز آب مقاوم است، اگرچه کارایی این نوع پارچه ها در صنعت زیاد است، اما مواد اولیه آن بسیار ارزان است. علاوه بر ساخت و ساز و صنعت حمل و نقل می توان از آن برای روکش های امنیتی برای ماشین آلات برقی و ... نیز استفاده کرد.

مهمترین ویژگی برزنت نسوز ضد حرارت و ضد آب بودن آن است. این گونه از مواد بدون آسیب زدن به محیط زیست در برابر حرارت مقاوم هستند و در صنعت کشور خیلی کاربرد دارند. این نوع پارچه را می توان یک عامل بازدارنده آتش نیز تلقی نمود، برای اینکه از بروز آتش سوزی های احتمالی نیز جلوگیری می کند.
برزنت نسوز علاوه بر مقاوم بودن در برابر حرارت مقاوم در برابر عوامل محیطی از جمله باران، باد، سرما و گرما می باشد. این نوع پارچه را می توان بر روی سطوح مختلفی مانند نماهای ساختمانی، بار کامیون، سایبان و ... به کار برد، این نوع پارچه قادر است سال های طولانی بدون این که دچار آسیب شود بر روی سطوح مثل روز اول باقی بماند بدون آن که از کیفیت آن کاسته شود.
در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه های برزنتی در بازارهای صادراتی / داخلی برای مصارف نهایی عرضه می شود، که خریداران می توانند متناسب با بودجه و نیاز خود از آنها استفاده کنند. اگر قصد خرید ارزان قیمت برزنت نسوز را دارید، بهتره به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید.

خرید برزنت نسوز 

خرید ارزان قیمت برزنت نسوز و ضد آب و با کیفیت بسیار بالا در سراسر کشور. سفارش خود را می توانید در کمترین زمان و به صورت اینترنتی و با حداقل قیمت تحویل بگیرید- فروشگاه دنیای چادر واقع در کرج مدل های مختلفی از پارچه های نسوز ارزان قیمت و با کیفیت را در اختیار دارد و شما می توانید، با ارزان ترین قیمت پاین محصول را در اندازه های مختلف، حتی به صورت رولی و در رنگ ها و وزن های مختلفی از ما خریداری کنید. 

عمده فروشی بهترین انواع چادر ترانزیتی در تهران
قیمت چادر برزنت متری
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
پنج شنبه, 09 فروردين 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat