دنیای چادر

آدرس:

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰

شماره تماس:

شماره همراه:09124049871
شماره ثابت: 02636609320 - 02633119
واتس اپ:  09924500600
واتس اپ:  09024049871


ساعات کار:

شنبه تا پنج شنبه: ۸ الی ۱۸
.جمعه ها تعطیل است

بلاگ

قیمت چادر برزنت متری

gheymat-chador-berezent-metri-3.jpj

قیمت چادر برزنت به عوامل متعددی بستگی دارد، که مهمترین آن کیفیت و ابعاد چادر است. قطعا هر اندازه ابعاد و کیفیت چادر بهتر و بالاتر باشد در هزینه ها نیز تاثیری مستقیمی می گذارد. به عنوان مثال استفاده از پارچه های برزنتی ضد آب و ضد حرارت به جای برزنت معمولی و یا استفاده از برزنت PVC ، تفاوت هایی در هزینه ها می گذارد برای اینکه هر دو جنس از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و نسبت به سایر گزینه ها گران ترند.


قیمت چادر برزنت متری در بازار فروش

توصیه ما برای خرید و نصب چادر برزنت مراجعه به مرکز اصلی یعنی کارخانه تولید کننده است، زیرا در این صورت شما واسطه ها را کنار گذاشته و مستقیم از تولید کننده خریداری می کنید، برای همین قیمت خرید برای شما بسیار کمتر خواهد بود. علاوه بر این از کیفیت محصول خریداری شده نیز اطمینان خواهید داشت.
همچنین برای خرید ارزان قیمت چادر برزنت می توانید از روش خرید اینترنتی نیز استفاده کنید تا علاوه بر صرفه جویی در زمان بتوانید از تخفیفات ارائه شده در این زمینه نیز بهره مند شوید. یکی از ارزان ترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش چادرهای برزنتی، فروشگاه دنیای چادر است.

دنیای چادر معتبر ترین تولید کننده و با کیفیت ترین عرضه کننده ارزان چادر برزنت ، ضد آب، نسوز در کشور است که این نوع محصولات را با حداقل هزینه برای خریداران ارائه می دهد. چادرهای ارائه شده در فروشگاه دنیای چادر قابلیت، ضد نوری دارند و استفاده از آنها در سازه چادری، این امکان را به شما می دهد تا در برابر نور خورشید از شما محافظت کند. قیمت چنین چادرهایی در بازار خیلی گران نیست و می توانید با قیمت مقرون به صرفه ای آن را از فروشگاه دنیای چادر تهیه کنید.

اگر در کنار مقاومت به زیبایی و نیز جذابیت اهمیت می دهید، چادر برزنت بهترین و مناسب ترین گزینه برای شما می تواند باشد. این گونه از چادرها کاربرد های مختلفی دارند، به عنوان مثال از آنها در ساخت:
 سایبان محوطه باز
 سایبان زمین بازی
 روکش خودروهای باری
 سایبان تراس
 سایبان هتل
 روکش استخرها
 سایبان رستوران و کافه
 و ... استفاده می کنند.

استعلام قیمت چادر برزنت متری

خریداران چادر برزنت می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی دنیای چادر، قیمت چادرهای برزنتی را در هر ساعتی استعلام بگیرند و بعد برای خرید اقدام کنند. علاوه بر آن برای آگاهی از قیمت انواع چادرهای برزنتی، شما می توانید به فروشگاه ما مراجعه کنید و انواع چادر ها را با یکدیگر مقایسه و با توجه به کیفیت و قیمت یکی از آنها را انتخاب کرده خرید کنید.
توجه داشته باشید که ما با گسترش صنعت آی تی در عصر حاضر دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای استعلام چادر برزنت ضد آب و سایر محصولات مورد نظرتان نمی باشد، برای استعلام قیمت شما می توانید به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه زیاد، و از هر کجای کشور به صورت آنلاین اقدام کنید. این روش بهترین و مناسب ترین روش استعلام قیمت است.
لیست قیمت برزنت نسوز
مرکز خرید آنلاین پارچه برزنت نانو
 

نظرات

اولین کسی باشید که نظر ارسال میکند
عضو سایت هستید؟ وارد سایت شوید
مهمان
سه شنبه, 04 ارديبهشت 1403

By accepting you will be accessing a service provided by a third-party external to https://chador24.ir/

دنیای چادر در یک نگاه

مجموعه دنیای چادر از سال 1379 فعالیت خود را در زمینه طراحی و دوخت انواع چادرها و روکش های صنعتی ، روکش های آزمایشگاهی و فروش انواع چادر آغاز کرد. این مجموعه همواره رضایت مشتریان را بالاترین سرمایه خود دانسته است لذا در این راستا تلاش و کوشش های بسیار نموده تا با استفاده از کادری مجرب ، بهترین کیفیت دوخت و خدمات پس از فروش را ارائه نماید.

اطلاعات بیشتر

ما اینجا هستیم

Chador24.ir © 2021 - Designed by MehdiEdalat